AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Søstra har bursdag i morgen. Og hun bor i en blokk på 4 etg. Jeg bor i hus og har fått morgenlevering mange ganger. Budet henger alltid på postkassen vår. Men hvordan fungerer for de som bor i blokk? Hvordan kommer budet inn i blokka??? Er usikker på om jeg skal bestille det til henne eller ikke? Tenk hvis budet bare slenger det ved inngangen til blokka?😪 Anonymkode: dd37e...4a4
smurfebuss Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Hvis de får aviser levert på dørmatta får de også morgenlevering levert der. Bare skriv riktig etasje og dør i bestillingen. https://hjelp.morgenlevering.no/nb/articles/4386853-bestille-til-blokk 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Mange bud har nøkler til blokkene for å komme seg inn for å levere. Anonymkode: 56777...e65
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli smurfebuss skrev (1 time siden): Hvis de får aviser levert på dørmatta får de også morgenlevering levert der. Bare skriv riktig etasje og dør i bestillingen. https://hjelp.morgenlevering.no/nb/articles/4386853-bestille-til-blokk AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange bud har nøkler til blokkene for å komme seg inn for å levere. Anonymkode: 56777...e65 Må man ha navn på døra? De har ingen navn Anonymkode: dd37e...4a4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må man ha navn på døra? De har ingen navn Anonymkode: dd37e...4a4 Ikke så lett for budet å vite hvor pakken skal ellers…. Klart de må ha navn på døra. Jeg har fått morgenlevering på døra i 4 etg blokk mange ganger Anonymkode: 6a20a...f94
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Det må ikke være navn på døra, du kan forklare hvilken dør det er. Anonymkode: 585cf...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke så lett for budet å vite hvor pakken skal ellers…. Klart de må ha navn på døra. Jeg har fått morgenlevering på døra i 4 etg blokk mange ganger Anonymkode: 6a20a...f94 Nei, man må ikke ha navn på døra. Ingen i min oppgang har det, likevel får vi levert det vi skal ha. I dag har alle leiligheter et nr. basert på etasje og hvilken dør det er når man starter å telle fra venstre. Hvis man oppgir f. eks. nr. H0203 vet budet hvilken dør han skal levere til, selv om det ikke er merket på noe vis. Anonymkode: 734d4...fcf 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Jeg bor i 3. etasje i blokk og hos meg har det variert. Tidligere (for 3-4 år siden) fikk jeg posen på dørmatten min oppe i 3.etasje, men siste par årene har jeg måtte gått ned i 1. etasje å hentet den ved postkassene våre. Siste gangen jeg bestilte, for noen måneder siden, ble posen lagt i avis-postkassen vår utenfor oppgangen, så da måtte jeg altså helt ut for å hente den. Anonymkode: 2a56a...15a
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Hos meg står det utenfor hovedinngangen, dvs utendørs. Anonymkode: e391e...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå