AnonymBruker Skrevet 16. juli 2025 #1 Skrevet 16. juli 2025 Mannen min har tenkt å være forlover til eksdama og jeg synes ikke noe om det. Er dette normalt ?? Syns i tillegg synd på brudens mann ...de er verdens beste venner liksom,mannen min og eksen . Blir for rart i mine øyne. Han er i tillegg veldig sjalu på mine ekser. Anonymkode: 70a74...a6b
Lofilteret Skrevet 16. juli 2025 #2 Skrevet 16. juli 2025 I utgangspunktet synes jeg det høres flott ut! Men, så er det rart at han er sjalu på dine exer (med mindre han har grunn til det). Han burde også ta dine følelser med i betraktningen. Det er ikke mulig å se saken objektivt kun ut fra det du skriver, så det er egentlig vanskelig å uttale seg stort. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2025 #3 Skrevet 16. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min har tenkt å være forlover til eksdama og jeg synes ikke noe om det. Er dette normalt ?? Syns i tillegg synd på brudens mann ...de er verdens beste venner liksom,mannen min og eksen . Blir for rart i mine øyne. Han er i tillegg veldig sjalu på mine ekser. Anonymkode: 70a74...a6b Jeg var forlover til min beste venn, altså min eksmann. Null problem for noen, bortsett fra ekssvigermor. Men at din mann er sjalu på dine ekser, hører ingensteds hjemme. Og bare det er god nok grunn til å ikke akseptere at han er forlover til hans eks, spør du meg. Anonymkode: 0b034...6e4
mereo Skrevet 16. juli 2025 #4 Skrevet 16. juli 2025 Han er sjalu på dine ekser, men du skal bare godta at han er verdens bestevenn med sin? Det blir feil uavhengig. Men om de er verdens bestevenner så får de være det. Du kan jo velge å godta det ved å bli eller ikke ved å gå. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2025 #5 Skrevet 16. juli 2025 Normalt er det ikke, men det er nå ikke det samme som om det er greit eller ei. Jeg tenker det er helt greit hvis man er tydelig gode venner og tydelig heller ikke noe mer enn det, det høres bare bra ut. Så er det åpenbart helt høl i hue at han så til de grader forstår (eller hevder å kunne forstå) at det er fullt mulig å virkelig bare ha et brukbart forhold til en eks, og samtidig er "veldig sjalu" på dine ekser. Anonymkode: 36dfc...dde 1
makkapakka Skrevet 16. juli 2025 #6 Skrevet 16. juli 2025 Hadde vært veldig skeptisk til denne, men håper brudgommen har noe han skal ha sagt. Mange lever jo i uvitenhet, når det gjelder bestevenner av annet kjønn. En kollega av meg ville ha med sin bestevenn i utdrikningslaget, og stakk av med han ut på kvelden, alle visste at de "hadde seg" veldig ofte på kontoret... 1 1
no shame Skrevet 16. juli 2025 #7 Skrevet 16. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen min har tenkt å være forlover til eksdama og jeg synes ikke noe om det. Er dette normalt ?? Syns i tillegg synd på brudens mann ...de er verdens beste venner liksom,mannen min og eksen . Blir for rart i mine øyne. Han er i tillegg veldig sjalu på mine ekser. Anonymkode: 70a74...a6b Det i seg selv er topp! Det at det er andre og mer innskrenket spilleregler for deg, er en absolutt deal breaker for meg. Jeg hadde ALDRI funnet meg i det.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2025 #8 Skrevet 16. juli 2025 Asså… hvis det var fare for utroskap/at han skulle gått tilbake til eksen så ville han vel ikke stilt opp som forlover? Så hva har du å frykte egentlig? Anonymkode: cb207...745
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2025 #9 Skrevet 16. juli 2025 Han er vel den som virkelig har all kunnskap som trengs for å signere forlovererklæring, så jeg ser ikke problemet. Anonymkode: c20ab...9a0
Fremmed fugl Skrevet 17. juli 2025 #10 Skrevet 17. juli 2025 Fremstår som et tankeløst valg av din manns eks. Ikke minst hvis det er et kirkebryllup og påfølgende "klassisk" stort selskap. Et minimum som må være tilstede for at noen skal gjøre et slikt valg er å være sikker på at du og den mann som hun skal gifte seg med, syns at dette er flott. Tror kanskje ikke mannen din har tenkt særlig over opplegget. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2025 #11 Skrevet 17. juli 2025 Nei. Komplett idiotisk og helt unormalt. Dersom du gjør det, så har du null respekt for nåværende partner. Anonymkode: f9a25...2c5 1
AdonisFFM Skrevet 17. juli 2025 #12 Skrevet 17. juli 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 13.35): Mannen min har tenkt å være forlover til eksdama og jeg synes ikke noe om det. Er dette normalt ?? Syns i tillegg synd på brudens mann ...de er verdens beste venner liksom,mannen min og eksen . Blir for rart i mine øyne. Han er i tillegg veldig sjalu på mine ekser. Anonymkode: 70a74...a6b Helt enig her. Brudens "mann" må en jo lure på hva tenker om dette. Og "verdens beste venner".. Hadde jeg vært brudgommen her hadde jeg iallfall kommet meg vekk før det ble ille. Dette høres jo egentlig helt utrolig ut. Er det slutt så er det slutt. Hadde ALDRI godtatt ei dame som var "venner" med eks. Helt tullete og nedverdigende. Når det er sagt godtar jo brudgommen dette. Endret 17. juli 2025 av AdonisFFM
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå