AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Min nevø er hos oss i sommer pga sykdom i familien. Han skal begynne på 2 året på videregående skole nå, studiespesialiserende. Jeg spurte han nå om han hadde søkt om det. Må jeg det sa han? Han trodde det gikk automatisk når han allerede har gått 1 år. Så nå ble han stresset. Og jeg vet ikke noe om dette. Hva gjør vi nå? Jeg har nr til kontaktlæreren hans. Men dumt å forstyrre han i ferien? Anonymkode: e54ac...843
smurfebuss Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Sjekk inne på vigo om han har plass. Når skolen åpner igjen kontakter dere dem - det er lite kontaktlærer kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli smurfebuss skrev (3 minutter siden): Sjekk inne på vigo om han har plass. Når skolen åpner igjen kontakter dere dem - det er lite kontaktlærer kan gjøre. Takk. Det stod der at han har takket ja til 2 året. Har vært mye for gutten i det siste, så han husket ikke at han har gjort det Anonymkode: e54ac...843 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Skolene er flinke til å følge opp at elevene husker å søke, så dette er nok i orden☺️ Anonymkode: 1da83...a42
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Vi glemte det da datteren vår skulle søke. Vi flyttet,og hadde et barn til som var mye syk. Heldigvis kom vi på det rett før sommerferien og fikk søkt på nett,og ringt rådgiver. Rådgiver beroliget oss med at det var plasser,og hun kom heldigvis inn.. Var litt stresset en periode... Anonymkode: 56153...360
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min nevø er hos oss i sommer pga sykdom i familien. Han skal begynne på 2 året på videregående skole nå, studiespesialiserende. Jeg spurte han nå om han hadde søkt om det. Må jeg det sa han? Han trodde det gikk automatisk når han allerede har gått 1 år. Så nå ble han stresset. Og jeg vet ikke noe om dette. Hva gjør vi nå? Jeg har nr til kontaktlæreren hans. Men dumt å forstyrre han i ferien? Anonymkode: e54ac...843 Alle Fylkeskommuner har ett inntakskontor. De er åpne i sommer, da de jobber med inntak av 1. årets elever. Ring dit, du, så får du svar. Sannsynligvis skal han ikke søke. Men sjekk så er dere sikre. Anonymkode: 64813...6af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå