Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nevø er hos oss i sommer pga sykdom i familien. Han skal begynne på 2 året på videregående skole nå, studiespesialiserende. Jeg spurte han nå om han hadde søkt om det. Må jeg det sa han? Han trodde det gikk automatisk når han allerede har gått 1 år. Så nå ble han stresset. Og jeg vet ikke noe om dette. Hva gjør vi nå? Jeg har nr til kontaktlæreren hans. Men dumt å forstyrre han i ferien? 

Anonymkode: e54ac...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk inne på vigo om han har plass. Når skolen åpner igjen kontakter dere dem - det er lite kontaktlærer kan gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
smurfebuss skrev (3 minutter siden):

Sjekk inne på vigo om han har plass. Når skolen åpner igjen kontakter dere dem - det er lite kontaktlærer kan gjøre. 

Takk. Det stod der at han har takket ja til 2 året. Har vært mye for gutten i det siste, så han husket ikke at han har gjort det

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skolene er flinke til å følge opp at elevene husker å søke, så dette er nok i orden☺️

Anonymkode: 1da83...a42

AnonymBruker
Skrevet

Vi glemte det da datteren vår skulle søke. Vi flyttet,og hadde et barn til som var mye syk. Heldigvis kom vi på det rett før sommerferien og fikk søkt på nett,og ringt rådgiver. Rådgiver beroliget oss med at det var plasser,og hun kom heldigvis inn.. Var litt stresset en periode... 

Anonymkode: 56153...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Min nevø er hos oss i sommer pga sykdom i familien. Han skal begynne på 2 året på videregående skole nå, studiespesialiserende. Jeg spurte han nå om han hadde søkt om det. Må jeg det sa han? Han trodde det gikk automatisk når han allerede har gått 1 år. Så nå ble han stresset. Og jeg vet ikke noe om dette. Hva gjør vi nå? Jeg har nr til kontaktlæreren hans. Men dumt å forstyrre han i ferien? 

Alle Fylkeskommuner har ett inntakskontor. De er åpne i sommer, da de jobber med inntak av 1. årets elever.

Ring dit, du, så får du svar. Sannsynligvis skal han ikke søke. Men sjekk så er dere sikre. 

Anonymkode: 64813...6af

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...