AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg har lenge syntes at kjøkkenflisene våre er kjedelig. De er smale, avlange og har en slags beige/hvit farge. Altså ganske tamt i mine øyne.. Jeg elsker å bryte opp med små fargerike ting hjemme. Vil at folk skal gå rundt og oppdage små detaljer her og der. Og idag kom jeg over fliser som du kan tape opp "hvor som helst". Små dekorative med søte bilder og jeg fikk såååå lyst til å kjøpe 3 eller 4 stk for å henge i en gruppe på kjøkkenflisene. At de enten henger 3 eller 4 stk i en fin formasjon på en spot der hvor kjøkkenflisene er. Blir dette bare teit eller hva tror dere? Vil beskrive interiørstilen hos oss som eksentrisk om det har noe å si. Innspill? Anonymkode: d7d82...8c6
Hulderen Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Du har veldig lyst, altså gjør du det. Om det ikke blir bra, så kan de vel fjernes igjen? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Hvis det bare er kontaktpapir så er det jo ikke noe problem? Er det vanlige flis som skal limes opp og fuges, så må du ta hensyn til at de bygger ut. Anonymkode: dcb5c...a92
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis det bare er kontaktpapir så er det jo ikke noe problem? Er det vanlige flis som skal limes opp og fuges, så må du ta hensyn til at de bygger ut. Anonymkode: dcb5c...a92 Tenkte ikke å fuge. Dette er dekorative fliser som jeg ikke tror er ment for å dekke et helt kjøkken. En flis koster 350 kroner 🙈 Anonymkode: d7d82...8c6
Snok1 Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Blir dette bare teit eller hva tror dere? Det blir nesten helt sikkert teit, men ditt syn regulerer hva du gjør.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Om du legger ved en link eller bilde til flisene , så kan jeg mene noe😊 Anonymkode: d38fc...37c 1
newman01 Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Fliser er som regel ikke fasettslipt, og har sjeldent veldig pen ytterkant. Så jeg mistenker at det kan bli seende veldig rart ut om man bare klistrer de på toppen av gamle fliser. De vil jo stikke 7-8mm ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå