monja Skrevet 23. november 2002 #21 Skrevet 23. november 2002 Definitivt spurvejente . Og nå? Nå er jeg bare meg selv.....
Gjest Lottemor Skrevet 23. november 2002 #22 Skrevet 23. november 2002 var vildkatt helt til jeg begynnte i 9 klasse da bla jeg en røff gulljente..... husker alle var redd meg til og med de som gikk to klasse trin over meg på barneskolen og når jeg begynnte på ungdomskollen var jeg lærenees største skrekk..... huff,håper ikke at jenta mi blir sånn som meg :oops:
Gjest Virvel Skrevet 23. november 2002 #23 Skrevet 23. november 2002 På ungdomsskolen begynte jeg som nerd/spurv, og gikk ut som gulljente, tror jeg. Er vel fortsatt gulljente, med en liten dæsj villkatt.
Dance Skrevet 23. november 2002 #24 Skrevet 23. november 2002 Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de jeg :D Ene dagen kunne jeg vere det andre og en annen dag det andre.. Men jeg var aldri jålejente eller villkatt. Var helst en hyggelig og grei jente som var venner med de fleste, og som klarte seg ganske godt på skolen
Gjest Donna Skrevet 23. november 2002 #25 Skrevet 23. november 2002 Var mest spurvejente på skolen, stille - sa knapt et knyst i timene....men blomstret opp sammen med mine venner i friminuttene....Men også litt gulljente - ville ha gode karakterer, og helst bli likt av lærerene .... ønsker fremdeles å bli likt av andre, men hven gjør vel ikke det ...... glad skoletiden er over jeg ..ønsker den ikke tilbake
Gjest lilletroll Skrevet 23. november 2002 #26 Skrevet 23. november 2002 Var nok en gulljente jeg.....lærernes yndling.....
Silfen Skrevet 23. november 2002 #27 Skrevet 23. november 2002 Passer ikke inn noen steder. Satt alltid forrerst, der læreren aldri merket når vi sendte lapper. Fikk gode karakterer, men leste aldri en lekse. Gjorde alltid læreren en tjeneste, men kun for å oppnå goder selv. En kløpper på unnskyldninger og dådyrøyne, men "svart" i sjela Tror jeg var en salig blanding av alle, minst jålejente tror jeg.
Gjest Zalomine Skrevet 23. november 2002 #28 Skrevet 23. november 2002 Noe slikt som meg på vgs det... satt fremst. Gjorde lekser da, men somregel i friminuttene før timen. Eller i fritimer (bed.øk-timer uten lærer var også greie sånn. Læreren fikk to unger i løpet av min tid på vgs. Nå var det en MANN, men han var aktiv bruker av pappapermisjon...) Og ble vi ikke ferdig, ja da delte vi oppgavene mellom oss, og så delte vi boka mellom oss i timen (satt to og to pulter sammen). Han jeg satt sammen med, han skrev nynorsk. Vi samarbeidet fint med lekser vi begge hadde glemt, men jeg fikk av og til litt rar uttale når jeg leste opp svar fra nynorsk... Ingen reagerte på det da, læreren hadde full tiltro til meg. Jeg var blandt dem som fikk spørsmålet etter at 2 hadde svart "har ikke svar på den/har ikke gjort leksa". Og jeg var en av SVÆRT få som kunne si "Jeg HAR virkelig skrevet stilen, men av en eller annen grunn dessverre lagt den igjen hjemme..." og dermed fikk jeg lov til å levere neste dag, og fikk ingen anmerkning. (Jeg LØY den gangen. Jeg hadde glemt å skrive den. Men ingen mistenkte at jeg løy, for jeg gjorde alltid det jeg skulle....)
Henna Skrevet 23. november 2002 #29 Skrevet 23. november 2002 Var definitivt gulljente. Nå er jeg,tja,voksen kanskje?? Med litt godt bevart gull bak ørene!
Gjest Hilde Skrevet 23. november 2002 #30 Skrevet 23. november 2002 Jeg var helt klart en skikkelig jålejente. Det var stort sett bare sminke, klær, musikk, venninner og ikke minst GUTTER som stod i hodet mitt på den tiden. Men det var en herlig tid som jeg ser tilbake på med glede.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #31 Skrevet 23. november 2002 Var definitivt gulljente. Nå er jeg,tja,voksen kanskje?? Med litt godt bevart gull bak ørene!
Catzy Skrevet 23. november 2002 #32 Skrevet 23. november 2002 En villspurv, tror jeg. Og litt nerd. Som hadde flere venner utenfor skolen enn i klassen. catzy
Linsi Skrevet 23. november 2002 #33 Skrevet 23. november 2002 Jeg var nok en spurvejente. men hadde nok litt innslag fra noen av de andre også. Ganske morsomt, kjente igjen ganske mange fra jeg gikk på skolen.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. november 2002 #34 Skrevet 23. november 2002 Jeg var mest gulljente på ungdomsskolen, men kunne være temmelig krass i kommentarene mot lærerne (fikk nedsatt oppførselkarakter) På vgs var jeg mer spurvejenta. Var et sjokk å komme fra en klasse med 10 elever til en klasse med 30.
suzie Skrevet 24. november 2002 #35 Skrevet 24. november 2002 Mellomting mellom jålejente og gulljente. Var veldig opptatt av gutter og karakterer og hadde de fleste vervene som var å oppdrive....
anett2 Skrevet 24. november 2002 #36 Skrevet 24. november 2002 Denne var morsom :D Kunne kjenne igjen mange fra klassen da jeg tittet på bildene. Men å plassere meg selv, det var ikke lett. Når jeg leste Bettie sitt innlegg, det var som å kjenne meg igjen. Satt som regel bakerst, da kunne jeg ha full kontroll på klasserommet,sende lapper rundt uten å bli oppdaget,trivdes godt i mitt hjørne. Var opptatt av gode karakterer og flink faglig, men kunne være en :evil: Fant meg ikke i å høre på urettferdig lærere. God blanding av gulljente/engel (m sorte vinger) og full av faen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå