Aquarius Skrevet 22. november 2002 #1 Skrevet 22. november 2002 Jeg var og er garantert en spurvejente... Spurvejentene er nesten usynlige i klasserommet, men kan være ganske kule og rå når de er sammen med hverandre Hva med deg? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6582756
Gjest Duchess Skrevet 22. november 2002 #2 Skrevet 22. november 2002 Av de alternativene der, var det nok spurvejente som passa best på meg den gangen.
Bettie Skrevet 22. november 2002 #3 Skrevet 22. november 2002 Hjelp - jeg passet ikke inn. Jeg var litt gulljente - ville gjerne ha gode karakterer og klarte det sånn nogenlunde. Men siden jeg også proteserte på urettferdighet, var jeg ikke alltid lærerens favoritt heller. Så var jeg litt spurv - trivdes i mitt hjørne, men sendte lapper til de andre - og var ofte med i diskusjoner. Jålejente oppfattet jeg meg ikke som - hadde vel en litt "sær" garderobe, sånn litt freakte. Men noen villkatt var jeg ikke........ Men det er MIN oppfatning av den jeg var. Andre ville kanskje lettere ha puttet meg inn i en av rollene
Labella Skrevet 22. november 2002 #4 Skrevet 22. november 2002 Jeg var nok en spurvejentesom jeg definitivt var på ungdomsskolen. Etter det, videregående og utover, har jeg kanskje vært litt gulljente-nerd-jålejente eller noe sånt, hvis det går an
Majken Skrevet 22. november 2002 #5 Skrevet 22. november 2002 Jeg tror jeg var en spurvejente. Hørte ikke et knyst av meg på skolen med mindre jeg ble spurt om noe. I friminuttene eller på fritiden hang jeg sammen med en liten gjeng med andre spurvejenter og av de ble jeg ofte beskrevet som kul og rå.......
Frk Doodad Skrevet 22. november 2002 #6 Skrevet 22. november 2002 Hmm, jeg tror jeg var en blanding av spurvejente og jålejente. Så hvis du tar en halv spurvejente + en halv jålejente og mixer dem godt sammen så får du meg.
Babyface Skrevet 22. november 2002 #7 Skrevet 22. november 2002 Jeg var en god blanding. Var flink på skolen, men ingen streber og gjorde lite lekser, var gjennomsnittlig opptatt av utseende og gadd ikke å henge sammen med beibsen, ganske populær blant begge kjønn, torde bestandig å si hva jeg mente. Var nok en ledertype.
*Lillian* Skrevet 22. november 2002 #8 Skrevet 22. november 2002 På barneskolen var jeg en spurv, tror jeg... På ungdomsskolen var jeg en salig blanding av villkatt og jålejente... Nu er jeg... Ehm...meg selv....
Tilde Skrevet 22. november 2002 #9 Skrevet 22. november 2002 Superfestlig! "Kjente igjen" mange.. Selv var jeg nok mest spurvejenta tror jeg. Definitivt livligere blant venner enn i et klasserom, det gjelder vel stort sett ennå
Gjest gurimalla Skrevet 22. november 2002 #10 Skrevet 22. november 2002 Jålejente som var flink på skolen med venninner som også var jålejenter og mer eller mindre flinke på skolen. Vi mente villkattene var skikkelig teite fordi de var sammen med de rånete raggeguttene....
@lfa Skrevet 22. november 2002 #12 Skrevet 22. november 2002 Jeg var vel blanding av spurvejente og gulljente.
Gjest eminel Skrevet 22. november 2002 #14 Skrevet 22. november 2002 Helt sikkert spurvejente. Hadde ingen venner i klassen. Ble fullstending oversett og utstøtt :o Var ikke spesielt skoleflink eller snill mot lærerene heller! Men jeg hadde mange gode venner utenfor klassen
Gjest Zalomine Skrevet 22. november 2002 #15 Skrevet 22. november 2002 Kombinasjon av gull og spurv jeg også, vil jeg si. Dvs, skoleflink, få/ingen venner i klassen, men heller ingen utenfor... Alltid likt timene bedre enn firminuttene (helt til andre klasse på videregående, da jeg fikk VENNER!) Stille, helt klart, men "lærerens jente" også.... jo, kombo-jente jeg ja.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2002 #16 Skrevet 22. november 2002 Spurvejente OG litt nerd((Når de fleste jubler når tysktimen går med til sang, grenmer nerden seg og stønner oppgitt) Mirabella
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2002 #17 Skrevet 22. november 2002 Oi... Jeg var en skikkelig villkatt. Veldig kul, fullstendig uinteressant i alle ukule. :oops: Så ufattelig dust alle mine medelever må ha oppfattet meg som. Bra jeg nå har sett lyset Håper mine hypotetiske barn blir søte spurver...
Shantee Skrevet 22. november 2002 #18 Skrevet 22. november 2002 Passer vel best til jålejenta men er egentlig ikke noen av delene??
Tusenfryd Skrevet 22. november 2002 #19 Skrevet 22. november 2002 Jeg var villkatten som av en eller annen grunn var gullungen til læreren... var ganske skoleflink. Men jeg var ikke så vill i klærne, men i oppførsel. Var vel ganske sossete tror jeg - uten at jeg var noen jåle av den grunn.
Lille-Meg84 Skrevet 23. november 2002 #20 Skrevet 23. november 2002 syns virkelig ikke jeg passa inn til noen av dem jeg... ikke i det hele tatt... jeg er vel one off a kind... er bare meg selv jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå