Gå til innhold

Pupper og suging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er da andre som har menn som suger på puppene? Jeg elsker når mannen vier oppmerksomheten til puppene og suger på dem. Har fantasier om å «amme» ham, og er litt skremt over hvor kåt jeg blir bare av tanken på det..  Er det andre med desse fantasiene eller er det bare jeg som er syk i hodet? 🙈 Har ikke turt å fortelle han om fantasien, men han vet jeg elsker når han suger meg..

K32

Anonymkode: 7fc89...7f8

• Hjerte 2
Skrevet

Linken mellom pupper og livmor vil for mange kvinner være noe de kjenner igjen. 

Det vil ha en seksuell og ren fysiologisk effekt, seksuelt og særlig etter fødsel.

Menn er ofte ubevisst dette, men gjør det ubevisst. Kan være lurt å gi den infoen.

Noen andre med erfaring? Kjekt om dere deler. 

Anonymkode: 559c7...842

Skrevet

Jeg tror ikke dette er noe uvanlig. Elsker også å bli sugd på brystvortene. 

Ingenting sykt i hodet med det du deler. Ei fantasiene dine. De skader ingen! 

Anonymkode: 2b4da...951

• Liker 1
Skrevet

Elsker å bli sugd av ei dame med flotte pupper og massere dem samtidig til jeg er sprengkåt og hard så blir ridd og suge å slikke puppene mens hun er dypt på meg. Hun blir fylt max da 🥳

Anonymkode: a7e1f...ef1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er da andre som har menn som suger på puppene? Jeg elsker når mannen vier oppmerksomheten til puppene og suger på dem. Har fantasier om å «amme» ham, og er litt skremt over hvor kåt jeg blir bare av tanken på det..  Er det andre med desse fantasiene eller er det bare jeg som er syk i hodet? 🙈 Har ikke turt å fortelle han om fantasien, men han vet jeg elsker når han suger meg..

K32

Jeg kommer når han suger på puppene mine, og han leker av og til at jeg ammer han😜

Anonymkode: 153e2...63b

Skrevet

Vi liker det også.

Anonymkode: f63fc...c72

Skrevet

Pupper er kult! 

Anonymkode: b47fa...1cf

Skrevet

Bobs og Vegana. Det er noe som alltid faller i smak!

Skrevet

Der er vel ganske vanlig

Skrevet

Forloveden min har sykt følsomme brystvorter så vi suger og klyper forsiktig på hverandres brystvorter🤗

Anonymkode: 79f00...887

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

K32

Ingenting å skjems over ☺️

Det er deilig og kan være både seksuelt men også kos.

Jeg har hatt flere menn som har kommet til meg for puppekos/amming. 
Vi liker det vi liker og ingen shaming 😘

Jeg oppfordrer deg til å være ærlig med han 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Linken mellom pupper og livmor vil for mange kvinner være noe de kjenner igjen. 

Det vil ha en seksuell og ren fysiologisk effekt, seksuelt og særlig etter fødsel.

Menn er ofte ubevisst dette, men gjør det ubevisst. Kan være lurt å gi den infoen.

Noen andre med erfaring? Kjekt om dere deler. 

Det er ikke slik det jenger sammen. Hos menneskenes nærmeste slektninger, sjimpansene, får hunnen stor rumpe når hun er kjønnsmoden. Det synes godt hos en art som stort sett går på fire bein.

Da homoerectus oppsto, syntes ikke rumpa så godt. For at hannene skulle se hvilke hunner som var kjønnsmodne begynte brystene å vokse når de kom i puberteten. Biologisk sett betyr brystene "jeg er kjønnsmoden, nå er det lov å prøve seg".

Hos sjimpansene er hunnens bryster flate med unntak av når hun ammer.

Menn er biologisk programmert til å tenne på pupper, siden de er tegnet på at en kvinne er kjønnsmoden. 

Anonymkode: 4f71d...a2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er ikke slik det jenger sammen. Hos menneskenes nærmeste slektninger, sjimpansene, får hunnen stor rumpe når hun er kjønnsmoden. Det synes godt hos en art som stort sett går på fire bein.

Da homoerectus oppsto, syntes ikke rumpa så godt. For at hannene skulle se hvilke hunner som var kjønnsmodne begynte brystene å vokse når de kom i puberteten. Biologisk sett betyr brystene "jeg er kjønnsmoden, nå er det lov å prøve seg".

Hos sjimpansene er hunnens bryster flate med unntak av når hun ammer.

Menn er biologisk programmert til å tenne på pupper, siden de er tegnet på at en kvinne er kjønnsmoden. 

Anonymkode: 4f71d...a2a

Snakk om avsporing og uvitenhet. Sjimpanser og annen biologisk respons. Hold deg til tema.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 14.17):

Elsker å bli sugd av ei dame med flotte pupper og massere dem samtidig til jeg er sprengkåt og hard så blir ridd og suge å slikke puppene mens hun er dypt på meg. Hun blir fylt max da 🥳

Anonymkode: a7e1f...ef1

Kan menn slutte å skryte på seg å "fylle" en skjede? Det er bare tullprat og skryt. En mann ejakulerer mellom 2 og 5 ml sæd... det tilsvarer mellom en teskje sæd og en spiseskje. Dette er på langt nær nok til å "bli fylt max" som du sier. Det er en liten skvett, det menn presterer! Menn fyller ingen kvinner med sæden sin.

Kan nok forestille meg at det finnes et sjeldent eksemplar av et unntak, altså en mann i verdenshistorien som har produsert mer, men generelt produserer ikke menn mer enn en spiseskje. 

Aner ikke hvorfor menn hele tiden skriver at de "fyller opp" damene med sæden sin, når de er en skvett de kommer med! Slutt med sånt usant skryt.

Anonymkode: 7e78f...d12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker når mannen suger på brystene mine, blir veldig kåt av det! Men har aldri tenkt tanken at jeg ammer han. Det bildet tenner meg ikke😅. Men, det må jo være opp til hver enkelt!

Anonymkode: e8c4e...933

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig kåt av at han suger meg på puppene, og jeg ser ingenting ved det som ligner på amming. Mannen er maskulin, kåt, ekstremt sexy, deilig og flink på det han gjør. 

En baby bruker pupper til mat. 

En kåt mann bruker pupper til seksuell nytelse, beundring og å nyte kvinnen sin fullt ut. Ihvertfall er det sånn mannen min tenker. 

Anonymkode: 9823f...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å amme kjæresten min. Spesielt når han fingrer meg samtidig. Drømmen er og ha trekant, så jeg kan ha en på hver pupp.

Anonymkode: c99d6...712

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 12.55):

K32

Neida.. du er ikke syk i hodet.. det er en fetish du og enkelte andre kvinner og menn tenner på.
Felles fetish? Det kan ikke bli bedre enn det.. TS❣️👏

Det skrives om å kose, knadde, slikke og kysse, men ingen utdyper hva de egentlig liker og gjør? 
En pupp er ikke bare en pupp i mine øyne.. Areolaen trenger også oppmerksomhet.. for ytterkanten og inni selve areolaen er en rekke med kjertler og hårsekker som er svært erogene. Så areolaen og brystvortene er "koblet" til klitten via hjernen. 
Å oppnå orgasme av puppekos er ikke vanlig, men fullt mulig å oppnå. Men da som en opphisselses orgasme, så det er et godt samarbeid mellom kvinnen og mannen. 

Sirkelbevegelser med tunga på ytterkanten og inni selve areolaen, vil derfor føles delig men også svært pirrende. Det er nok fordi tålmodighet av å ikke slikke og suge direkte på brystvortene, øker kåtheten betraktelig.
Jeg synes iallfall at sirkulerende bevegelser og tålmodighet fungerer best, og jeg skifter på puppene.. To erogene soner er bedre enn en.. og samtidig legger jeg håndflaten over klitten (uten å komme i kontakt) og jager litt opp og ned eller bare et bestemt press.. og føttene våre flørter jo.. og litt kyssing på munnen.. da blir det mye erogene soner, som bygger opp orgasmen👏 
På morgenkvisten er dette lettere.. da er kvinnen i dvale enda, da er alle tankene hennes borte og bare nyter nuet🥰 

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Likte det før, men har ikke prøvd etter vi fikk barn. Nå tilhører puppene mine babyen, usikker på hvordan det vil føles om mannen får tilgang igjen

Anonymkode: fa85d...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...