Gjest Gjest_Brud 03062006_* Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 Jeg prøver å finne en base - eller foundation som legger seg i store porer - og som kan glatte ut min grove hud... Vil gjerne ha jevn hud - uten store porer... Takknemlig for svar...
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Colorflo fra susan posnic.. www.beautyline.no
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Colorflo fra susan posnic.. www.beautyline.no ← Jeg signerer denne! Har tidligere brukt ID pudderet, men denne syntes jeg er enda bedre. Den er mye enklere å legge og det er solfaktor 26! Anbefaler den på det sterkeste!!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Jeg tror Helena Rubinsten har noe greier man smører på huden under foundation, Sheer Clone eller no sånt. Har ikke prøvd den.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Jeg tror Helena Rubinsten har noe greier man smører på huden under foundation, Sheer Clone eller no sånt. Har ikke prøvd den. ← Det er ikke den der "poreforminskeren" Pore Genius du mener? Så akkurat reklame for den.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Har bestillt den eraseren fra purelux,er det noen som har prøvdt den?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 har prøvd eraseren, men har ikke brukt så mye av den, kan egentlig ikke uttale meg
Saga Skrevet 25. mars 2006 #9 Skrevet 25. mars 2006 Jeg bruker Mac Prep & Prime Skin (kjøpt på ebay). Huden er SILKEglatt etter påføring og porene forminsker seg. Det er synd at Mac sine produkter ikke selges i Norge, men det kommer vel.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #10 Skrevet 25. mars 2006 De skal begynde å selge MAc på glasmagasinet i Oslo i Juni om jeg husker riktig, gler meg! :D
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mars 2006 #11 Skrevet 25. mars 2006 Det er ikke den der "poreforminskeren" Pore Genius du mener? Så akkurat reklame for den. ← Nei, mener Sheer Clone. Men er litt usikker på om den skal være under foundation eller bare alene. Skal visst gi en porselensaktig glød
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #12 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har så perfekt hud at jeg ikke trenger slikt. Trenger bare en god foundation.
Mint Skrevet 25. mars 2006 #14 Skrevet 25. mars 2006 Har bestillt den eraseren fra purelux,er det noen som har prøvdt den? ← Har prøvd den, og synes den funker bra. Men nå har ikke jeg så mye erfaring med andre slike produkter, så kan liksom ikke si om den er bedre enn noe annet. Den er iallefall super som base for øyeskygge. Og synes også den er god som base under foundation der jeg har litt arr etter kviser.
womanpower Skrevet 2. april 2006 #15 Skrevet 2. april 2006 Jeg bruker Mac Prep & Prime Skin (kjøpt på ebay). Huden er SILKEglatt etter påføring og porene forminsker seg. Det er synd at Mac sine produkter ikke selges i Norge, men det kommer vel. ← hva koster den?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #16 Skrevet 2. april 2006 Jeg har uren hud. Vil denne earaseren virke negativt på huden min ettersom det står at den ikke består av mineraler, men silikon?
womanpower Skrevet 2. april 2006 #17 Skrevet 2. april 2006 De skal begynde å selge MAc på glasmagasinet i Oslo i Juni om jeg husker riktig, gler meg! :D ← øh? glasmagasinet? selger de ikke glass, tallerken, bestill så plutselig make up med inn i butikken? *forvirret*
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #18 Skrevet 2. april 2006 Det heter glassmagasinet men de har mye annet der også. Et stort parymeri(buder med mange av de kjendte merkene) og driverse andre butikker.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #20 Skrevet 2. april 2006 Jeg har uren hud. Vil denne earaseren virke negativt på huden min ettersom det står at den ikke består av mineraler, men silikon? ← Det kan den gjøre siden silikon er store molekyler som tetter huden. Ergo talget kommer seg ikke ut på naturlig måte og du får acne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå