Gå til innhold

Hvordan få porselenshud?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Brud 03062006_*
Skrevet

Jeg prøver å finne en base - eller foundation som legger seg i store porer - og som kan glatte ut min grove hud...

Vil gjerne ha jevn hud - uten store porer...

Takknemlig for svar...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Colorflo fra susan posnic..

www.beautyline.no

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Colorflo fra susan posnic..

www.beautyline.no

Jeg signerer denne! Har tidligere brukt ID pudderet, men denne syntes jeg er enda bedre. Den er mye enklere å legge og det er solfaktor 26!

Anbefaler den på det sterkeste!!!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg tror Helena Rubinsten har noe greier man smører på huden under foundation, Sheer Clone eller no sånt. Har ikke prøvd den.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg tror Helena Rubinsten har noe greier man smører på huden under foundation, Sheer Clone eller no sånt. Har ikke prøvd den.

Det er ikke den der "poreforminskeren" Pore Genius du mener? Så akkurat reklame for den.

Gjest Gjest
Skrevet

Har bestillt den eraseren fra purelux,er det noen som har prøvdt den?

Gjest Gjest
Skrevet

har prøvd eraseren, men har ikke brukt så mye av den, kan egentlig ikke uttale meg

Skrevet

Jeg bruker Mac Prep & Prime Skin (kjøpt på ebay). Huden er SILKEglatt etter påføring og porene forminsker seg. Det er synd at Mac sine produkter ikke selges i Norge, men det kommer vel.

Gjest Gjest
Skrevet

De skal begynde å selge MAc på glasmagasinet i Oslo i Juni om jeg husker riktig, gler meg! :D

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Det er ikke den der "poreforminskeren" Pore Genius du mener? Så akkurat reklame for den.

Nei, mener Sheer Clone. Men er litt usikker på om den skal være under foundation eller bare alene. Skal visst gi en porselensaktig glød :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har så perfekt hud at jeg ikke trenger slikt. Trenger bare en god foundation. :roll:

Skrevet
Har bestillt den eraseren fra purelux,er det noen som har prøvdt den?

Har prøvd den, og synes den funker bra. Men nå har ikke jeg så mye erfaring med andre slike produkter, så kan liksom ikke si om den er bedre enn noe annet. Den er iallefall super som base for øyeskygge. Og synes også den er god som base under foundation der jeg har litt arr etter kviser.

Skrevet
Jeg bruker Mac Prep & Prime Skin (kjøpt på ebay). Huden er SILKEglatt etter påføring og porene forminsker seg. Det er synd at Mac sine produkter ikke selges i Norge, men det kommer vel.

hva koster den?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har uren hud. Vil denne earaseren virke negativt på huden min ettersom det står at den ikke består av mineraler, men silikon?

Skrevet
De skal begynde å selge MAc på glasmagasinet i Oslo i Juni om jeg husker riktig, gler meg! :D

øh? glasmagasinet? selger de ikke glass, tallerken, bestill så plutselig make up med inn i butikken? *forvirret*

Gjest Gjest
Skrevet

Det heter glassmagasinet men de har mye annet der også. Et stort parymeri(buder med mange av de kjendte merkene) og driverse andre butikker.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har uren hud. Vil denne earaseren virke negativt på huden min ettersom det står at den ikke består av mineraler, men silikon?

Det kan den gjøre siden silikon er store molekyler som tetter huden. Ergo talget kommer seg ikke ut på naturlig måte og du får acne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...