Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miamia
Skrevet

Jeg har kjøpt et skjørt jeg synes er kjempeflott, nesten helt fotsidt og ganske enkelt.

Svart, går rett ned til det skrår litt ut nederst, litt "pent" stoff. Problemet er hvilke sko som kan passe til (litt pene hverdagssko, ikke pensko).

Jeg tror det hadde vært fint med et par enkle støveletter, men etter lang tids leting har jeg innsedd at jeg har for tykke legger. :forvirret:

Har noen tips om hva slags sko som kunne passe? På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror det hadde vært fint med et par enkle støveletter, men etter lang tids leting har jeg innsedd at jeg har for tykke legger. :forvirret:

Har samme problem som deg, men fant noen støvletter fra Gabor i butikken og de har modeller med ekstra vidde i leggen (det finnes sikker andre også). Det er jo mer vinterstøvletter dette da, og ikke spesielt billige heller (betalte vel 1300, og da var de nedsatt), men verdt pengen syn jeg.

Ellers så har jeg kjøpt noen litt kortere støvletter, og da er det ikke så avhengig av leggtykkelsen. Det går jo fint å bruke det til lange skjørt.

Skrevet

Jeg liker sånne Bestemor Duck-sko. Det finnes en del av de nå, snøresko med variabel lengde på skaft. Både spiss og rund tå. Jeg vet at Din Sko har flere varianter til en ok pris.

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå er det jo vår, og da synes jeg at det fort kan bli litt for vinterlig med støvletter til langt skjørt... (men det er jo smak og behag)... Men det har kommet masse fine "hverdags-pensko" nå. Altså sko med litt hæl, runde foran, med ankelrem. De ville gjort seg bra, tror jeg... Og sandaler, selvfølgelig...

Hvis du bor i Oslo kan du jo ta deg en tur innom Bronx i Grensen. Mange fine sko til en relativt rimelig penge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...