Gå til innhold

Hvitevarer fra Whirpool

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med dem? Er kvaliteten bra? Fordeler og ulemper? Eventuelt hva anbefaler dere ellers?

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har Miele og er superfornøyde. De er dyre, men kvaliteten er også deretter.

Skrevet

Vi har hvitevarer fra "Whirepool for IKEA" og er vel sånn passe fornøyd med dem, men jeg vet ikke som det er den samme kvalitetet som "vanlig" Whirepool.

Det virker som om stekeovnen ikke er så varm som den skal være. Oppvaskmaskinen er overfølsom for ting som kan tette filteret eller at vannmengden inn/ut ikke stemmer.

Komiskapet er greit nok.

Men de bygger å bli noen år nå. Tror de er ca. 6 år gamle. Forrige huseier som satte dem inn.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Komiskapet er greit nok.

He he.. komiskap.. det høres mosomt ut! Sitter det en liten mann inne i det og forteller vitser?

Skrevet

Vi har bare én ting fra Whirlpool og det er mikrobølgeovnen, den er vi veldig fornøyd med. Ellers har vi litt av hvert, f.eks. Miele oppvaskmaskin og Beha Ambassadør komfyr/ovn m/kjeramisk topp, begge merker anbefales.

Skrevet
He he.. komiskap.. det høres mosomt ut! Sitter det en liten mann inne i det og forteller vitser?

Sorry, skrivefeilen :sjenert: Skulle selvfølgelig stå kombiskap.

Det hadde kanskje vært fint med et slikt komiskap, men jeg har allerede en mann som forteller vitser... ;)

Hilsen Lille meg

Skrevet

Vår stekeovn var ikke jevnt varm, så ville ikke kjøpt Whirlpool igjen jeg hvertfall.

Skrevet

Tror Whirlpool er et kurant merke, synes jeg har hørt at det er Phillips sin hvitevare avdeling. Miele og Electrolux er gode merker synes jeg...

Skrevet
Tror Whirlpool er et kurant merke, synes jeg har hørt at det er Phillips sin hvitevare avdeling. Miele og Electrolux er gode merker synes jeg...

Philips hadde Whirlpool før, men det er mange år siden de ble skilt.

Vet mamma og pappa sliter med sin komfyr og varmen på den, men kjenner ikke komfyrene mer enn det.

Mikroene er de beste mikroene som er.

Kjøleskap/kombiskap er ganske så likt alt annet.

Tørketromlene er veldig ok.

Vaskemaskin er også sånn midt på treet, men jeg ville nok gått for Siemens/Bosch, aeg og miele (tyske) før dette.

Whirlool for Ikea eller hva de heter er samme merket, men du får ikke kjøpt disse produktene hos en annen norsk butikk. Det kan finnes tilsvarende bare. Ikea kjøper vel inn et helt parti selv og selger for å få det billig.

Hva som anbefales kommer jo litt ann på hva du skal ha og hvor mye du vil legge i det. Siemens/Bosch (husk tyskproduserte) er et veldig bra merke om du ønsker alt i samme merke.

Aeg, Miele (som er det aller beste), electrolux (svenske produsert) er andre merker jeg ville valgt.

Skrevet

Jeg har mikrobølgeovn og vaskemaskin fra Whirlpool, og er fornøyd med begge. Mikrobølgeovnen har jeg hatt siden slutten av 90tallet, og den har fungert feilfritt hele tiden. Kjøpte Whirlpool fordi det var på tilbud. Bryr meg ikke så mye om hvilket merke det er, bare det er kjent ;)

Skrevet

Vi har vaskemaskin fra Whirlpool, og er veldig fornøyd med den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...