AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Litt redd for å bli syk. Men har jo sett andre som bare stryker av jorda på gullerot og spiser... Er det veldig farlig? Anonymkode: f515c...b99
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Jeg har aldri vasket en frukt eller salat i hele mitt liv og har aldri blitt syk av det Anonymkode: fc503...215
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Det går nok helt fint. Bare vask bedre neste gang. Gjør det til en vane å alltid skylle salat, uansett hva som står på pakken. Anonymkode: 9380a...b4b
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri vasket en frukt eller salat i hele mitt liv og har aldri blitt syk av det Anonymkode: fc503...215 Ikke jeg heller. Og er veldig sjeldent syk. Kan ikke huske sist jeg var syk. Anonymkode: f809a...e43
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Jord er farligst om det går i sår. Jord fra eget land i mage/tarm bør ikke være et problem. Anonymkode: 40a01...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Du spiste garantert jord og møkk da du var liten. Det går fint. Helt vanlig å bare børste av sand på gulrota å spise. Jeg har spist gulrøtter, neper og reddiker slik i snart 40 år. Jeg lever enda. Anonymkode: a9cd6...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå