AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Mann her. Jeg trenger noen tips om hvor jeg kan møte frivillig barnløse kvinner utenom datingapper. De gangene jeg huker av dette skjer det f.eks. at utvalget går fra typ over 100 til bare to-tre stk. Det føles rett og slett litt frustrerende å få inntrykk av at de nesten ikke finnes. Anonymkode: 44a58...fda 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Vi reiser rundt og lever livet. Møter likesinnede med tilsvarende interesser i virkeligheten, ikke på apps. Anonymkode: 046dc...934 13 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mann her. Jeg trenger noen tips om hvor jeg kan møte frivillig barnløse kvinner utenom datingapper. De gangene jeg huker av dette skjer det f.eks. at utvalget går fra typ over 100 til bare to-tre stk. Det føles rett og slett litt frustrerende å få inntrykk av at de nesten ikke finnes. Anonymkode: 44a58...fda Jeg er med i frivillighetssentralen og røde kors, er flere barnløse der, vi bruker ekstra tiden vår på andre. Anonymkode: d4f6c...ced 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Ikke er vi bare frivillig barnløse, men vi er også frivillig single som lever livet og ikke er på apper. Anonymkode: 3ef35...a27 10
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Jeg er frivillig barnløs. Du finner meg på trening, på fjelltur, på kafé med venninner, på kino, på restaurant, på museum og galleri, på butikken og på dateapper. Anonymkode: ac891...076 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Mitt inntrykk er egentlig at vi er ganske mange, finner likesinnede stadig vekk. På trening, i stallen, på fritidsaktiviteter, når jeg reiser, jeg møter frivillig barnløse kvinner overalt 😅 Anonymkode: 3ecd7...d3d 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli I dagens samfunn vil jeg tro hvertfall én av 4 yngre kvinner er dette. Anonymkode: 6fafe...47e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I dagens samfunn vil jeg tro hvertfall én av 4 yngre kvinner er dette. Anonymkode: 6fafe...47e Det var en vill gjetning fra min side av erfaringer med kvinner rundt meg, men ved å søke opp ser jeg at det sies 12% hos kvinner og 21% blant menn av yngre alder som er bevisste på at de ikke ønsker barn. Anonymkode: 6fafe...47e
Bbbb Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli Frivillig barnløs her. Synes ikke det er vanskelig å møte likesinnede kvinner i daglige situasjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Vi er nok veldig populære, er selv «aldri» singel og vet at det er et stort pluss for mange menn. Også er mange frivillig single. Anonymkode: d468d...b75 2
Mardina Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke er vi bare frivillig barnløse, men vi er også frivillig single som lever livet og ikke er på apper. Anonymkode: 3ef35...a27 Snakk for deg selv. Jeg er riktignok frivillig barnløs, men jeg er IKKE frivillig singel. Faktisk så hater jeg å være singel..... Og selv om jeg nå har funnet han jeg vil satse på, så har jeg også vært på dating-apper. Fordi sannsynligheten for å treffe en man klaffer med er større der. Det er i hvert fall min teori. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå