AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg arrangerer en stor fest om fire uker. Hva kan jeg bake nå som vil holde seg godt til den store dagen? brownies, sjokoladekake, muffins med fløte i røra, gulrotkake, donuts, eller andre ting? alle forslag tas i mot med stor takk:) Anonymkode: b81fe...10f
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Hvis du baker sjokoladekaker så tin de i den boksen de er i, min erfaring er at ellers kan de bli veldig tørre, men når jeg tiner i boks så er de juicy og gode Anonymkode: f4bc6...2d7
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Mandelbunn, og så lager du bare suksesskremen kvelden før. Anonymkode: 59eb4...518 2 2
Gjest jegerrinne Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Gjærbakst Krydderkake kan ha ostekrem på toppen seinere Honning kake Gulrot kake
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli https://www.godt.no/oppskrifter/kaker/langpannekaker/8653/krydderkake-med-sjokoladekrem Denne krydderkaka med surmelk og kaffeglasur! Syntes nesten den var bedre etter å ha vært i fryseren 😋 Så saftig!! Har delt opp en langform og fryst porsjoner på «hodet» i glassmatbokser, da blir de ikke berørt. Anonymkode: 45614...42e 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mandelbunn, og så lager du bare suksesskremen kvelden før. Anonymkode: 59eb4...518 Den kan fryses med kremen. Anonymkode: 0befb...caa 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mandelbunn, og så lager du bare suksesskremen kvelden før. Anonymkode: 59eb4...518 Suksesskremen kan fryses, både alene og på kaka. Om den er på kaka må man fryse kaken inn og deretter dekke med plastfolie. Og ta den opp et døgn før bruk, ta av plasten og tine i kjøleskap. Så evt ringle over smeltet sjokolade. Anonymkode: 5a979...41d 2
visp Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mandelbunn, og så lager du bare suksesskremen kvelden før. Anonymkode: 59eb4...518 Alltid lurt å ha en mandelbunn på lur. Kan ha på pisket krem og jorbær:) 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Suksesskremen kan fryses, både alene og på kaka. Om den er på kaka må man fryse kaken inn og deretter dekke med plastfolie. Og ta den opp et døgn før bruk, ta av plasten og tine i kjøleskap. Så evt ringle over smeltet sjokolade. Anonymkode: 5a979...41d Personlig synes jeg suksesskremen er bedre fersk Anonymkode: 59eb4...518
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis du baker sjokoladekaker så tin de i den boksen de er i, min erfaring er at ellers kan de bli veldig tørre, men når jeg tiner i boks så er de juicy og gode Anonymkode: f4bc6...2d7 Takk:) men hva mener du med boks? Mener du at etter kaken er bakt, så legger jeg hele kaken i en boks? Og så tiner jeg kaken i samme boksen? Er det best å dele kaken i biter før den fryses? Anonymkode: b81fe...10f
AnonymBruker Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mandelbunn, og så lager du bare suksesskremen kvelden før. Anonymkode: 59eb4...518 Smart! Tusen takk! Noen tips til hva du bruker eggeplommene til når du ikke lager kremen med en gang? Anonymkode: b81fe...10f
Kaneel Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Smart! Tusen takk! Noen tips til hva du bruker eggeplommene til når du ikke lager kremen med en gang? Anonymkode: b81fe...10f Lag iskrem eller iskake
Tvist Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Kaneel skrev (20 timer siden): Lag iskrem eller iskake Eller bernaisesaus
Pawn Hearts Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Tvist skrev (6 timer siden): Eller bernaisesaus Eller eggelikør. https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/eggelikor/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå