Gå til innhold

Er det bare meg som ikke liker «sitte i ro i 30 grader og nyte livet»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det føles som det er nesten bare meg, så trenger å høre fra de som føler det likt.

Ts

Anonymkode: 380f9...da0

Da kan du glede deg til å pløye gjennom 17 år med innlegg fra oss som føler det samme som deg :D Så nei, du er definitivt ikke alene. Hvis jeg blir tvunget til å gå ut i 30 grader, løper jeg så fort som mulig til nærmeste skygge eller aircon. Så får jeg i det minste litt luftmotstand mens jeg løper. Sitte stille er enda verre enn fysisk aktivitet i sånn varme. 

Anonymkode: 7aac9...3ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har den flotte terrassen, men det er umulig å sitte der og nye noe som helst. 30 i skyggen, og sikkert 40 på terrassen. Så sitter inne foran ei vifte og er energiløs. 
Er glad i sommer og sol altså, men det blir for varmt for meg. Skal rusle ned på stranda og sitte der. Mye bedre når en kan avkjøle seg. 
Så du er ikke alene om å dåne i varmen 

Anonymkode: 88998...592

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ene utelukker ikke det andre for min del, jeg liker begge deler 😁 

Anonymkode: ad791...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter livet intenst når det er  30 grader, men selv om jeg kan sitte litt med en bok i sanden eller med et strikketøy og slappe av, så må jeg jo trene og bevege meg hver dag også. Og å sitte uten å lese eller tegne eller strikke klarer jeg ikke i mer enn fem minutter.

Anonymkode: 5e4b2...77e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig, og at en del av dem som sitter i ro ikke bare nyter det, men blir utslått av varmen og ikke orker annet.

Jeg er ganske rastløs, tåler varme godt og er ikke så interessert i å sitte lenge i ro og nyte livet. Mannen min ligger store deler av dagen på senga når det er 30 grader, men jeg tror ikke han koser seg veldig, han blir bare apatisk. Hunden, som virkelig elsker å være bevegelse, ligger også apatisk, og jeg er rimelig sikker på at den ikke nyter det. 

Anonymkode: cfd06...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en så slapp jobb at jeg har null behov for å slappe av i ferien. Jeg vil ha aktiviteter og morro. Heldigvis er kona lik. Vi drar stort sett til storbyer rundt omkring i verden. Mest å se på, innenfor kortest avstand.

Selv om det er varmt, så bare står vi i det. Har gått gatelangs i 12 timer i 40 varmegrader før. Det er varmt, men alternativet er å sette seg ned å sløse bort en dyrebar feriedag. Totalt uaktuelt.

Anonymkode: 72d45...9ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det. Er det under 36-37 grader kan man faktisk fryse ihjel.

Må ha på meg klær når det er 30 grader. Mulig jeg kan gå naken om det er 40 grader. Er en grunn til at folk reiser/flytter til syden.....

Anonymkode: cbbdb...708

AnonymBruker
Skrevet

Gå på treningssenteret eller legg på svøm

Anonymkode: 82166...7f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 23.02):

Jeg liker det. Er det under 36-37 grader kan man faktisk fryse ihjel.

Anonymkode: cbbdb...708

What? Dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: af40e...f41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppe før sju i ferien, får gjort en haug med ting før ti, men så mister jeg all gnist når det nærmer seg 30 grader allerede i titiden. Hater intenst denne forbannede varmen, gleder meg til vinteren!

Anonymkode: 9a2ff...01d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...