AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg føler meg veldig annerledes som trenger å bruke kroppen og «utrette» noe for å ha det bra. Jeg kjeder meg i hjel og blir mentalt syk av «å bare sitte». Anonymkode: 380f9...da0 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Jeg kan ikke fordra varmen, men jeg har ingen problemer med å sitte i ro. Jeg liker å trene og kjenne at jeg bruker kroppen der. Men utover det foretrekker jeg et stille og rolig liv. Jeg ønsker ikke å ha det travelt eller løpe hit og dit, jeg ønsker ro og masse tid til å gjøre det jeg vil i det tempoet jeg vil. Anonymkode: af40e...f41 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Legger til: Men utover det så forstår jeg ikke hvorfor du spør "Er det bare meg...?" Du vet jo at det er flere enn deg som er slik. Anonymkode: af40e...f41 6 2
visp Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Det er vel fåtallet som trives med å sitte og trykke i 30 varmegrader. Jeg må (eller bør) ha en agenda, ellers blir jeg veldig mørk. Eller kall det kjedsomhet om du vil. Jeg kan sitte lenge til bords med venner og en øl, men sånn bilder fra campingplasser med folk som sitter og sitter i solsteken og en eim fra fellestoalettene er det samme som helvete for min del. Men elsker å ligge og lese en bok under parasollen og sovne litt her og der:) 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legger til: Men utover det så forstår jeg ikke hvorfor du spør "Er det bare meg...?" Du vet jo at det er flere enn deg som er slik. Anonymkode: af40e...f41 Det føles som det er nesten bare meg, så trenger å høre fra de som føler det likt. Ts Anonymkode: 380f9...da0 4
visp Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det føles som det er nesten bare meg, så trenger å høre fra de som føler det likt. Ts Anonymkode: 380f9...da0 Sitter du fast på en ferie med folk som sitter og sitter?
FrkSolsikke Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli (endret) Jeg liker heller ikke å sitte for mye stille. På familieferie sover de andre lenge, mens jeg trener på morgenen. 😀 Men: det skal sies at også jeg har lært meg gjennom livet, at det kan være greit å sitte stille og «kjede seg litt» innimellom, det er sunt for kropp og sjel at det ikke må skje noe absolutt hele tiden også 😜 Endret 16. juli av FrkSolsikke 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli visp skrev (3 minutter siden): Sitter du fast på en ferie med folk som sitter og sitter? Nei.. ts Anonymkode: 380f9...da0
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli Jeg er typen som må få utrettet noe først og så kan jeg nyyyte å slappe av og sitte senere. Men orker ikke sole meg eller sitte lenge i solen men kan sitte i skyggen og lese i en time. Anonymkode: b88da...089 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Liker ikke å sitte stille (og har en kropp som trenger bevegelse) og hater at varmen tvinger meg til å ta ting rolig. Hater å bli gjennomsvett når jeg rører på meg. Altså å svett fordi man jobber er greit men når varmen gjør det bare ubehagelig så er det kjipt. Anonymkode: 5d0a6...9df 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Jeg blir dårlig og apatisk av varmen, så holder meg inne så jeg i hvertfall får gjort noe. Anonymkode: f468e...e4e 3
MiominMio Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Jeg er rastløs og klarer ikke sitte stille. Mannen er lik. Av og til skulle jeg ønske jeg bare kunne kick back and relax. Vi er alle forskjell og godt er det 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli Usikker på hvorfor du ‘trenger’ å vite at andre er som deg, det finnes det jo hele tiden eksempler på i hverdagen? Bare gå en tur på stranda eller i parken så ser du at halvparten ligger og slapper av mens andre halvpart driver med vannsport/leker osv. I tillegg er det som regel masse folk på museer, i marka, ute å går i byen ++ også på varme dager. Ergo finnes det mange som deg. Anonymkode: 13b91...c94
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli Er det bare meg som ikke liker «sitte i ro i 30 grader og nyte livet»? Ja. Anonymkode: a8603...e17
AnonymBruker Skrevet 16. juli #15 Skrevet 16. juli Trenger vanligvis mye aktivitet. Men i 30 grader vil jeg helst ligge på soverommet og lese bøker. Har varmepumpe på kjøling der. Det er et ork bare å lage mat 🙂. Og et pes med vanning i hagen. Fungerer ikke i over 25. Vil helst ha 18 🙂 Anonymkode: a8492...110 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli Jeg er i svima om det er 30 grader og får ikke gjort noe som helst. Det er FOR varmt. Da sitter jeg inne med aircondition og ei god bok. Anonymkode: 07412...af8 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det føles som det er nesten bare meg, så trenger å høre fra de som føler det likt. Ts Anonymkode: 380f9...da0 Jeg tror folk flest er glad for å ha fri og ferie og vil kose seg og derfor klager de ikke. Men å sitte å klage sammen med noen på stranden er jo bare pyton. Da BLIR man jo sur? Anonymkode: 1e766...9b1 1
Adrenalina1 Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det bare meg som ikke liker «sitte i ro i 30 grader og nyte livet»? Ja. Anonymkode: a8603...e17 Nei.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli Jeg nyter ikke sommeren når temperaturen går over 24 grader, men jeg blir så dårlig og utslitt av varmen at jeg ikke klarer å være aktiv som jeg pleier. Den siste uken har jeg også sovet lite fordi soverommet er som en jævla skjærsild, der det er umulig å få temp under 24 grader selv om det har vært 17-21 om natten ute. Jeg har stort sett vært sur, aggresiv, slapp, kvalm, sutrete og ineffektiv siden de forbaska avisene begynte å rope om "drømmehelg!", "sydensommeren er kommet!" og an idioti som villeder folk til å se hetebølge som følge av klimaproblemer som gode greier. Jeg sitter ikke i ro å nyter livet. Jeg sitter i ro og drømmer om norsk sommer på 80-tallet og penger nok til varmepumpe eller AC som bråker lite.. Anonymkode: 36bf7...1bf 1 1
Ellah Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Jeg liker begge deler jeg. Passer på å få "utrettet" noe tidlig på dagen, som å dra på en treningsøkt eller lignende før energien er lav og varmen er for høy. Sitter med vifter inne så det ikke blir trykkende varmt der, så kan jeg gjerne nyte sola i løpet av dagen, enten sosialt, på verandaen eller ved å gå en tur. Det er jo ikke sånn at man må sitte stille selvom det er varmt, det går greit å svette litt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå