Gå til innhold

Hvorfor slippes jeg ikke inn i jenter på tinder gruppen 30+ ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å bli medlem mange mange ganger, men slippes ikke inn. Jeg trenger det, har hatt mange dårlige opplevelser.

Men nei, slippes ikke inn. 

Anonymkode: 23774...c65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har prøvd å bli medlem mange mange ganger, men slippes ikke inn. Jeg trenger det, har hatt mange dårlige opplevelser.

Men nei, slippes ikke inn. 

Samme her. Leste at det kunne ta litt tid - men ser at mine forespørsler blir nektet gang på gang. Forsøkt fire ganger... så nå har jeg gitt opp  

Anonymkode: 34b51...738

AnonymBruker
Skrevet

Litt rart syns jeg. Er medlem selv og det er ikke ofte blir lagt ut noe der.

Anonymkode: c54f4...ef4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her. Leste at det kunne ta litt tid - men ser at mine forespørsler blir nektet gang på gang. Forsøkt fire ganger... så nå har jeg gitt opp  

Noen ganger er det flere spørsmål som må besvares før man slipper inn i slike grupper.

Anonymkode: b39ef...0c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen ganger er det flere spørsmål som må besvares før man slipper inn i slike grupper.

Jeg har svart på alle spørsmålene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

også svart på alle spørsmålene. Det er jo ikke så vanskelig der, de gir jo opp passordet i beskrivelsen av gruppa... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slapp heller ikke inn første gang jeg forsøkte- sendte melding til admin og spurte hvorfor. Fikk til svar at profilen min var for «låst», altså at alt var på «kun venner», så de kunne ikke vite hvorvidt jeg egentlig var en mann som prøvde å lure meg inn i gruppa ved å ha en kvinne på profilbildet..

Jeg åpnet opp til «offentlig» på flere ting, også noen år bak i tid, slik at de så at det faktisk var en ekte profil, og da slapp jeg inn. Låste tilbake til «kun venner» etterpå.

Anonymkode: 0ce90...bf0

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 0.22):

Jeg slapp heller ikke inn første gang jeg forsøkte- sendte melding til admin og spurte hvorfor. Fikk til svar at profilen min var for «låst», altså at alt var på «kun venner», så de kunne ikke vite hvorvidt jeg egentlig var en mann som prøvde å lure meg inn i gruppa ved å ha en kvinne på profilbildet..

Jeg åpnet opp til «offentlig» på flere ting, også noen år bak i tid, slik at de så at det faktisk var en ekte profil, og da slapp jeg inn. Låste tilbake til «kun venner» etterpå.

Anonymkode: 0ce90...bf0

Hvor finner man e post adressen til admin?

Jeg tror kanskje årsaken til at jeg ikke slippes inn er at jeg har for få venner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor finner man e post adressen til admin?

Jeg tror kanskje årsaken til at jeg ikke slippes inn er at jeg har for få venner. 

trykker på bildet av de som er moderator, da får du opp profilen og kan sende messenger til dem , vil jeg tro  

AnonymBruker
Skrevet

30+ er ikke jenter. Det kalles damer. 

Kan også se for meg at innholdet der er ganske likt forumet her. 

Anonymkode: d5cc3...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...