AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg har prøvd å bli medlem mange mange ganger, men slippes ikke inn. Jeg trenger det, har hatt mange dårlige opplevelser. Men nei, slippes ikke inn. Anonymkode: 23774...c65
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har prøvd å bli medlem mange mange ganger, men slippes ikke inn. Jeg trenger det, har hatt mange dårlige opplevelser. Men nei, slippes ikke inn. Anonymkode: 23774...c65 Samme her. Leste at det kunne ta litt tid - men ser at mine forespørsler blir nektet gang på gang. Forsøkt fire ganger... så nå har jeg gitt opp Anonymkode: 34b51...738
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Litt rart syns jeg. Er medlem selv og det er ikke ofte blir lagt ut noe der. Anonymkode: c54f4...ef4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her. Leste at det kunne ta litt tid - men ser at mine forespørsler blir nektet gang på gang. Forsøkt fire ganger... så nå har jeg gitt opp Anonymkode: 34b51...738 Noen ganger er det flere spørsmål som må besvares før man slipper inn i slike grupper. Anonymkode: b39ef...0c7
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen ganger er det flere spørsmål som må besvares før man slipper inn i slike grupper. Anonymkode: b39ef...0c7 Jeg har svart på alle spørsmålene. Anonymkode: 23774...c65
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ganger er det flere spørsmål som må besvares før man slipper inn i slike grupper. Anonymkode: b39ef...0c7 også svart på alle spørsmålene. Det er jo ikke så vanskelig der, de gir jo opp passordet i beskrivelsen av gruppa... Anonymkode: 34b51...738
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Jeg slapp heller ikke inn første gang jeg forsøkte- sendte melding til admin og spurte hvorfor. Fikk til svar at profilen min var for «låst», altså at alt var på «kun venner», så de kunne ikke vite hvorvidt jeg egentlig var en mann som prøvde å lure meg inn i gruppa ved å ha en kvinne på profilbildet.. Jeg åpnet opp til «offentlig» på flere ting, også noen år bak i tid, slik at de så at det faktisk var en ekte profil, og da slapp jeg inn. Låste tilbake til «kun venner» etterpå. Anonymkode: 0ce90...bf0
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 0.22): Jeg slapp heller ikke inn første gang jeg forsøkte- sendte melding til admin og spurte hvorfor. Fikk til svar at profilen min var for «låst», altså at alt var på «kun venner», så de kunne ikke vite hvorvidt jeg egentlig var en mann som prøvde å lure meg inn i gruppa ved å ha en kvinne på profilbildet.. Jeg åpnet opp til «offentlig» på flere ting, også noen år bak i tid, slik at de så at det faktisk var en ekte profil, og da slapp jeg inn. Låste tilbake til «kun venner» etterpå. Anonymkode: 0ce90...bf0 Hvor finner man e post adressen til admin? Jeg tror kanskje årsaken til at jeg ikke slippes inn er at jeg har for få venner. Anonymkode: 23774...c65
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor finner man e post adressen til admin? Jeg tror kanskje årsaken til at jeg ikke slippes inn er at jeg har for få venner. Anonymkode: 23774...c65 trykker på bildet av de som er moderator, da får du opp profilen og kan sende messenger til dem , vil jeg tro Anonymkode: 34b51...738
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli 30+ er ikke jenter. Det kalles damer. Kan også se for meg at innholdet der er ganske likt forumet her. Anonymkode: d5cc3...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå