Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk etter å ha opplevd utroskap i ulike forhold, er at de mennene som ikke har så stor erfaring med kvinner og ikke er så attraktive/ populære, er de mennene som er de beste partnerne.

Jeg har tre venninner som er sammen med menn som ikke er det man vil kalle sjarmerende eller attraktive, og som ikke har noe spesielt "å fare med".

De er rett og slett ganske A4 og er trygge/ kjedelige menn, som ikke har hatt mer enn én eller to damer i sitt liv.

Disse mennene har de vært med i mange år og det har aldri vært noe  usikkerhet eller drama og de er fornøyde bare de får mat på bordet, et nummer i ny og ne og at livet er trygt.

Så har du meg da som faller for de sjarmerende mennene som er sjarmerende, veldig utadvendte, kreative (ofte musikere/ kunstnere), byr på seg selv og er spennende mennesker, men kan samtidig være kompliserte.

Å være med de er spennende og sexlivet er fantastisk fordi de har masse erfaring og fantasi, men etter en stund/ noen år begynner man å bli usikker, fordi denne spennende mannen får så mange tilbud fra andre damer, kjeder seg lett, og klarer ikke helt å holde seg på matten, hverken mentalt eller fysisk.

Det er nok sikkert ikke svart/ hvitt at det fungerer slik som jeg skisserte, men det er iallefall min erfaring.

Problemet er at jeg ikke faller for menn som er kjedelige og i mine øyne lite attraktive, og dette går begge veier.

Disse mennene faller for meg også, men vet ikke helt hva deres unnskyldning er😆

Stemmer min teori ?

Anonymkode: 4cae4...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg datet en som jeg antar kan virke som en av de kjedelige, vanlige, a4 du tenker på.. men etterhvert fant jeg ut at han fremdeles var gift.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er de beste mennene som ikke er utro. Min erfaring er at de mest selvsikre ikke er det og menn som må søke bekreftelse overalt er det.

Anonymkode: 6ee85...d55

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

år begynner man å bli usikker, fordi denne spennende mannen får så mange tilbud fra andre damer, kjeder seg lett, og klarer ikke helt å holde seg på matten, hverken mentalt eller fysisk.

Så det du sier er at du selv er en kjedelig kvinne altså? Kanskje disse kjedelige mennene er rette for deg!

Anonymkode: 67564...8fd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så det du sier er at du selv er en kjedelig kvinne altså? Kanskje disse kjedelige mennene er rette for deg!

Er mannen kjedelig eller lite attraktiv blir vel kvinnen utro?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (2 minutter siden):

Er mannen kjedelig eller lite attraktiv blir vel kvinnen utro?

Folk er alt for opptatt av hva motparten kan gjøre enn hvem motparten faktisk er, tragisk hvordan ting har blitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei. Det er de beste mennene som ikke er utro. Min erfaring er at de mest selvsikre ikke er det og menn som må søke bekreftelse overalt er det.

Dette. 

Men ikke selvsikre, for mange menn er selvsikre men med en dårlig selvfølelse. Det er nesten garantert at den type person vil enten vøre utro eller behandle sin partner dårlig: oftest begge deler. 

Mange av de du beskriver TS, har likevel dprlig selvfølelse. Og mange slike menn bruker også eskorter... 

Anonymkode: c89a7...4c5

• Nyttig 1
Skrevet

Kjærlighet medfører alltid risiko. Det er en mulighet for at du blir såret, for at du blir forlatt, for at personen blir syk, havner i en ulykke og ender med å dø. 

Ikke tenk så mye. Bare lev. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kustnere er jo verdens mest ustabile personer. Velg en mann med et ordentlig yrke.

Anonymkode: 1cc10...3cc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når stabile menn som gjør alt rett blir betegnet som kjedelige, da er nok problemet hos kvinnen.

Anonymkode: d9343...21f

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Alle kan være utro. Bortsett fra deg selv mot deg selv. Hva med å bygge opp ett fantastisk liv for deg selv. Så ser du om du faktisk gidder forhold i det hele tatt 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mitt inntrykk etter å ha opplevd utroskap i ulike forhold, er at de mennene som ikke har så stor erfaring med kvinner og ikke er så attraktive/ populære, er de mennene som er de beste partnerne.

Jeg har tre venninner som er sammen med menn som ikke er det man vil kalle sjarmerende eller attraktive, og som ikke har noe spesielt "å fare med".

De er rett og slett ganske A4 og er trygge/ kjedelige menn, som ikke har hatt mer enn én eller to damer i sitt liv.

Disse mennene har de vært med i mange år og det har aldri vært noe  usikkerhet eller drama og de er fornøyde bare de får mat på bordet, et nummer i ny og ne og at livet er trygt.

Så har du meg da som faller for de sjarmerende mennene som er sjarmerende, veldig utadvendte, kreative (ofte musikere/ kunstnere), byr på seg selv og er spennende mennesker, men kan samtidig være kompliserte.

Å være med de er spennende og sexlivet er fantastisk fordi de har masse erfaring og fantasi, men etter en stund/ noen år begynner man å bli usikker, fordi denne spennende mannen får så mange tilbud fra andre damer, kjeder seg lett, og klarer ikke helt å holde seg på matten, hverken mentalt eller fysisk.

Det er nok sikkert ikke svart/ hvitt at det fungerer slik som jeg skisserte, men det er iallefall min erfaring.

Problemet er at jeg ikke faller for menn som er kjedelige og i mine øyne lite attraktive, og dette går begge veier.

Disse mennene faller for meg også, men vet ikke helt hva deres unnskyldning er😆

Stemmer min teori ?

Ingen garanti for noen. Levd såpass lenge at jeg har sett så mange gå fra hverandre. De du aldri trodde skulle være utro. Var de som hadde hatt forhold på si i lange tider. Mange som er flørtete og koselige. Men aldri går over grensa også🙄

Anonymkode: 8c6d0...461

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kustnere er jo verdens mest ustabile personer. Velg en mann med et ordentlig yrke.

Vet om flere menn som du kaller ordentlig yrke. De hadde eventyr på si. 

Anonymkode: 8c6d0...461

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Når stabile menn som gjør alt rett blir betegnet som kjedelige, da er nok problemet hos kvinnen.

Anonymkode: d9343...21f

Jeg heller mot denne.

TS liker ikke spennende menn, TS liker players.

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Anonymkode: 1f860...98e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enig!

Jeg faller for selvtillit og sjarm. Og har inntrykk av av selvsikre og trygge menn i mindre grad roter seg borti tull. De behøver ikke å bevise noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Folk er alt for opptatt av hva motparten kan gjøre enn hvem motparten faktisk er, tragisk hvordan ting har blitt. 

Som kjedelig mann er kanskje mulighetene færre til å være utro, og etterhvert blir en ikke så attraktiv for partneren heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvis de har hatt utrolig få partnere i sitt liv, så er det vel lavere sjanse for at de begynner å få mange partnere etter de er gift.

Noen av dem har bare ikke draget, og utroskap handler litt om anledning. Men: de som aldri har hatt draget kan være veldig farlige - de blir sjarmert bare en kvinne viser interesse, og er ikke vant med å avvise. Noen får også en "glow up" under forholdet, de får mer selvtillit og får da plutselig draget, og da vil de ut og leve ut det de ikke har gjort før.

Min erfaring med utroskap er mest å være en singel kvinne som blir lagt an på, eller som har vært bortpå et par. Mang en sen natt så har en såkalt "snill" fyr som ingen trodde kunne være utro, klaget sin nød til meg, og bedt meg på en date, eller prøvd å få meg til sengs på sin klønete måte. De er faktisk ikke bare fornøyde med mat på bordet og et nummer i ny og ne! Det er det som er faren, om venninnene dine tar dem for gitt. Jeg håper de ikke ser like mye ned på dem, som du gjør. For det er en tredje ting utroskap handler om - dårlige forhold, en kvinne som ikke begjærer dem, ikke beundrer dem, ikke tror de trenger noe mer. 

Jeg er ikke helt uenig med deg da, og han du skisserer opp som din type høres jo ut som en rundbrenner. Hvis han har hundre knuste pikehjerter i sin vei og lang historie med utroskap, så vil jeg jo tenke at det er fare for at han er utro mot deg også.

Det finnes en mellomting da, en trygg og selvsikker mann. Den kunstneriske fuckboyen du skisserer opp er ofte ikke det, han bare oser av en falsk seksuell selvtillit men er grunnleggende usikker.

Anonymkode: f289a...52b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann fremstår utad som beskjeden, høflig, innadvendt og kanskje noe kjedelig. Traust? Men god ♥️ og ikke den mest attraktive kanskje, for mange.

Han er typen som gjerne har et åpent forhold og vi har i perioder åpnet forholdet vårt. Og vær på sexklubb. Tipper ikke en sjel i bygda ville gjettet det🤷🏻‍♀️😂

Anonymkode: 847ec...684

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dette. 

Men ikke selvsikre, for mange menn er selvsikre men med en dårlig selvfølelse. Det er nesten garantert at den type person vil enten vøre utro eller behandle sin partner dårlig: oftest begge deler. 

Mange av de du beskriver TS, har likevel dprlig selvfølelse. Og mange slike menn bruker også eskorter... 

Anonymkode: c89a7...4c5

Kanskje du har rett?

Min siste mann hadde veldig god selvtillit og kommenterte ofte hvor bra han så ut når han så seg i speilet.

Han kommentere at han syntes at han så bra ut i forhold til alder og andre menn, og det var litt kvalmende syntes jeg, samtidig som at det var utrolig tiltrekkende at han hadde bra selvtillit.

Når han etter noen år begynte å søke bekreftelse fra andre damer på at han var kjekk, kreativ/spennende eller andre damer kontaktet han for å fortelle han hvor bra han var, ble egoet litt for stort og fristelsene for store.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Man kan jo ikke bestemme seg for å bli forelsket i de riktige mennene, da det er følelser som styrer dette, og det skal jo være gjensidig også.

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...