Gå til innhold

Kort, mellom lang ekker lang kjole nå på sommeren? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort, mellom lang ekker lang kjole nå på sommeren? Og hvorfor akkurat den lengden?

Anonymkode: bfec2...e50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

regner med det skulle være "eller" og ikke "ekker" i overskrift og tekst TS? 

Mitt svar er alt til sitt bruk så ja til alle..

Anonymkode: f154a...ea8

• Liker 1
Skrevet

Kun personlig preferanse. Jeg liker midi-lengde. Jeg er så lav at det ikke er lett å finne maxi, men jeg liker å kunne være aktiv uten å tenke på om jeg viser noe. Maxi vasker jeg gulvet samtidig, og står fint over 🤣

Jeg har funnet ut at midi er helt klart min lengde, men den er visst nok ikke av den mest flatterende lengden på veldig mange, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Ofte godt med luft også på den lengden, særlig når jeg velger noe med litt volum, eller prinsessefasong, altså A-fasong, som er en favoritt her. 😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kjoler som når meg til ett sted på leggen. 

Jeg liker ikke korte kjoler, og jeg finner svært sjeldent ankelside kjoler som passer. 

Anonymkode: 03044...439

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg fikk cellullitter, så har jeg ikke vært så glad i kortere kjoler. Men jeg må ta meg sammen, det er jo ikke krise. Jeg må bare bli litt venn med dem. 

Jeg har uansett alltid vært svak for maxikjolen. Det er så deilig å gå i!

Anonymkode: b52ec...064

Skrevet

Alle sammen, men jeg er ikke så glad i veldig korte kjoler. Kjoler til midt på leggen er kort nok for meg nå. 

Jeg har egentlig ikke noen maxikjoler akkurat nå, men det er litt vanskelig å finne noen som sitter pent og er lange nok synes jeg. 

Skrevet

Jeg har kjoler fra knelengde til subbesid, og hvs jeg går i når kommer stort sett an på humøret og hva jeg føler for, året igjennom. De aller lengste kan være greit å styre unna ved mye regn eller nysnø, av rent praktiske årsaker...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker relativt korte, midt på låret kanskje, har noen som er mer rundt kneet, men vil ikke ha noe lenger enn det. 

Anonymkode: 87d4f...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker både mini, midi og maxi 😊 Liker å variere.

Anonymkode: 2d2ed...a28

Skrevet (endret)

Her går det i maxiskjørt og -kjoler om dagen. Jeg har en slags fobi mot å vise meg offentlig med bare legger - long story - og går aldri med shorts. Jeg kan gå med kortere skjørtelengder, men da må jeg ha strømpebukser til og det er det alt for varmt til akkurat nå.

Og ja, jeg er mann. Og nei, jeg prøver ikke å kle meg ut som eller se ut som en kvinne 😎

Endret av ABye
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alle lengder kommer ann på hva jeg skal og hva jeg føler for. I går ble det maxi kjole da det passet best. 

Anonymkode: 319a9...f43

Skrevet

Lengden på kjole eller skjørt avhenger av hva jeg skal. Liker å variere. 

Skrevet

Alt er greit.

AnonymBruker
Skrevet

Maxi, da slipper jeg å barbere leggene om jeg vil :P Luftig er det også om du har den rette kjolen.

Anonymkode: cf644...274

• Liker 2
Skrevet

Jeg er relativt lav så midi er perfekt for meg for de blir lange nok. 

Aldri likt korte kjoler og slikt for jeg føler jeg hele tiden må tenke på å sitte med samlede bein, mister jeg noe så må jeg passe på når jeg bøyer meg og føler bare at alt glir opp. Så ingenting kortere enn rett over kneet for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker midi eller maxi. Har ganske mye atopisk eksem på lårene, og bak knærne, så liker ikke å bruke korte kjoler.

Anonymkode: 9021f...929

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker lengder fra ca. litt over knærne og ned. Det er fordi jeg har et lite barn jeg løper etter og bøyer meg støtt og stadig og da ønsker jeg ikke å tenke på skjørtelengden. Dessuten sykler jeg stort sett dit jeg skal og har en kontorjobb der det ikke passer seg med lårkorte kjoler. Da står jeg igjen med veldig få situasjoner der en kortere kjole ville blitt brukt. Synes også at kan være noe krampeaktig med veldig korte kjoler når man nærmer seg 40, selv om jeg må si at jeg har lange, slanke og flotte bein uten celulitter eller noe. 

Anonymkode: 8ee1e...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Alle lengder. Men velger ofte ikke de korteste - styr å passe på ved vind, når man setter seg, om kjolen sklir opp under veska, og alt slikt. 

nå når det er varmt elsker jeg lange lengder - det føles mer luftig, og skjermer mot sola

Anonymkode: b873e...709

Skrevet (endret)

Til nedenfor kneet, midi eller lang. Hater kort lengde.

Grunnen er at jeg hater leggene og lårene mine.

Endret av SPOCA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...