AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Kjørte i trondheim i dag og jeg er overhodet ikke vandt med bykjøring. Var veiarbeid overalt, kjørte ny bil og jeg slet med å finne frem. Totalt kaos i hodet. Tror jeg kan ha glemt meg et par steder og usikker på om kjørte for fort forbi fotoboks. Kan man få svar på dette hos politier hvis man ringer? Anonymkode: 063a7...046
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Nei ikke ring. Da får du hvertfall bot eller mistanke om ruskjøring på deg. Du får brev i posten/ digipost innen en uke om du ble tatt i boksen. Mest sannsynlig ble du ikke det. Blitsen er veldig kraftig og ikke noe man overser. Anonymkode: 1b56f...4a1 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kjørte i trondheim i dag og jeg er overhodet ikke vandt med bykjøring. Var veiarbeid overalt, kjørte ny bil og jeg slet med å finne frem. Totalt kaos i hodet. Tror jeg kan ha glemt meg et par steder og usikker på om kjørte for fort forbi fotoboks. Kan man få svar på dette hos politier hvis man ringer? Anonymkode: 063a7...046 du tatt i fotoboks merker du det for og si det sånn Anonymkode: f0be3...db8
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kjørte i trondheim i dag og jeg er overhodet ikke vandt med bykjøring. Var veiarbeid overalt, kjørte ny bil og jeg slet med å finne frem. Totalt kaos i hodet. Tror jeg kan ha glemt meg et par steder og usikker på om kjørte for fort forbi fotoboks. Kan man få svar på dette hos politier hvis man ringer? Anonymkode: 063a7...046 Nei, du må leve i spenning til de går og henter ut fotorullen, og ser på den. Men du kan jo innkriminalisere deg selv, og stille opp hos politiet og si at du har kjørt for fort, vært ukonsentrert og rotet fælt. Så får de vurdere både førerkortet ditt og fartsboten… Anonymkode: 695cf...090 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Jeg ble blendet av den boksen da jeg ble tatt for mange år siden… 6 km/t for fort… Anonymkode: 12935...92a
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Hvor i Trondheim kjørte du? Er ikke så mange fotobokser i Trondheim Anonymkode: 62ec1...7fe
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Du burde absolutt ikke sette deg i en bil og kjøre når det er så "totalt kaos" i hodet ditt at du ikke en gang tenker på å følge med på skiltene med fartsgrenser! Hvor er ansvarligheten din? Anonymkode: 92a64...19a 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli Det lyse som blinker merkes🫣nå er det noen år siden med meg Anonymkode: d4f20...15c
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli Er bare fotobokser i utkantene av Trondheim da. Ikke noen i bykjernen. Og er du tatt så får du boten. Ikke noe vits å ringe for å høre om det har skjedd. Anonymkode: f9cfb...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor i Trondheim kjørte du? Er ikke så mange fotobokser i Trondheim Anonymkode: 62ec1...7fe kjørte inn i E6 og til granåsen, der var d minst 1.boks. Så byåsen osv. Det jeg er mest usikker på er hva fartsgrensen er i den boksen som er på e6 inni trondheim, noen som vet? Anonymkode: 063a7...046
AnonymBruker Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er bare fotobokser i utkantene av Trondheim da. Ikke noen i bykjernen. Og er du tatt så får du boten. Ikke noe vits å ringe for å høre om det har skjedd. Anonymkode: f9cfb...4f3 Var den i e6 omkjøringsveien jeg er mest bekymret for. Syntes jeg kunne ense et lysglimt i aide synet der. Noen som vet om det er 60 eller 70 sone på den? Var 70 før men det har jo blittiljøvei nå Anonymkode: 063a7...046
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Hvorfor er du så innmari redd for å kanskje kunne ha fått en bot? Er det slik at førerkortet er fullt av prikker fra før? Anonymkode: 51975...8af 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var den i e6 omkjøringsveien jeg er mest bekymret for. Syntes jeg kunne ense et lysglimt i aide synet der. Noen som vet om det er 60 eller 70 sone på den? Var 70 før men det har jo blittiljøvei nå Anonymkode: 063a7...046 Kan ikke du, for vår allés sikkerhet, ta og parkere bilen din, og slutte å kjøre? Når du er blitt en mer oppmerksom sjåfør, kan du vurdere å begynne igjen. Det er mye rart som har og har fått førerkort. Når du er så lite oppmerksom på både fartsgrenser og hvor fotobokser står, de er nemlig skiltet, så er du typen som fint klarer å kjøre mot kjøreretning, og. Vil vil ikke ha slike personer langs veien, i bil. 🚘 Anonymkode: 695cf...090 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli E6 er 80 sone. Er det riksvei du tenker på fra Granåsen til byåsen? Eller hva? For E6 går ikke gjennom Trondheim by for å si det slik. Den går rett utanfor. Granåsen er hvert fall 60 sone. Noen små gater i Byåsen er kanskje 30 sone. Men mest 60 sone trur jeg. Er ikke så ofte jeg. kjører på den siden av byen. Men hvis du trudde du kjørte E6 der så er du på viddene. For det er riksvei. Anonymkode: f9cfb...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #15 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ikke du, for vår allés sikkerhet, ta og parkere bilen din, og slutte å kjøre? Når du er blitt en mer oppmerksom sjåfør, kan du vurdere å begynne igjen. Det er mye rart som har og har fått førerkort. Når du er så lite oppmerksom på både fartsgrenser og hvor fotobokser står, de er nemlig skiltet, så er du typen som fint klarer å kjøre mot kjøreretning, og. Vil vil ikke ha slike personer langs veien, i bil. 🚘 Anonymkode: 695cf...090 Tja men har kjørt bil i 30 år uten en skramme. Ikke 1 bot og ikke 1 påkjørsel. Problemet mitt er kombo bykjøring og gps på bærtur pg av veiarbeid. Noe som er meget sjeldent. Da bruker jeg for mye fokus på tenke hvor i helsikke jeg skal Anonymkode: 063a7...046
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): E6 er 80 sone. Er det riksvei du tenker på fra Granåsen til byåsen? Eller hva? For E6 går ikke gjennom Trondheim by for å si det slik. Den går rett utanfor. Granåsen er hvert fall 60 sone. Noen små gater i Byåsen er kanskje 30 sone. Men mest 60 sone trur jeg. Er ikke så ofte jeg. kjører på den siden av byen. Men hvis du trudde du kjørte E6 der så er du på viddene. For det er riksvei. Anonymkode: f9cfb...4f3 E6 omkjøringsveien eller hva det heter, den er vel i trondheim den? Om så kanskje ikke mitt i sentrum av byen Anonymkode: 063a7...046
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli Det er fotobokser langs omkjøringsveien (E6) ved Nidarvoll, på begge sider av veien. Akkurat der er fartsgrensa 70. Anonymkode: 49fea...7a7
AnonymBruker Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fotobokser langs omkjøringsveien (E6) ved Nidarvoll, på begge sider av veien. Akkurat der er fartsgrensa 70. Anonymkode: 49fea...7a7 Takk, tror det blir bot. Mener det flashet i sideblikket. Får bare ikke håpe jeg kjørte langt over 80. Kjørte helt ny leiebil og var uvant med digital speedometer, samt at den er for lett på gassen. Forsøkte å kjøre svært sakte men tror jeg glemte meg en dert på e6n Anonymkode: 063a7...046
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ikke du, for vår allés sikkerhet, ta og parkere bilen din, og slutte å kjøre? Når du er blitt en mer oppmerksom sjåfør, kan du vurdere å begynne igjen. Det er mye rart som har og har fått førerkort. Når du er så lite oppmerksom på både fartsgrenser og hvor fotobokser står, de er nemlig skiltet, så er du typen som fint klarer å kjøre mot kjøreretning, og. Vil vil ikke ha slike personer langs veien, i bil. 🚘 Anonymkode: 695cf...090 Bare skjerp deg. Anonymkode: 728a0...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå