AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Du har tatt et par glass for mye, men må opp tidlig i morgen… Hva gjør DU for å forhindre fyllesyke før du legger deg? Ønsker IKKE svar fra følgende: KG-politiet, moralister og avholdsfolk. Om DU ikke drikker er jeg null interessert i å høre om det. (og ja, til dere som kommer til å skrive (til tross for tidligere disclaimer): jeg drikker ALDRI, jeg syns ikke noe om det; skriv heller i et avholdsforum. Eller i et forum for de som kjeder seg i ferien 🤣) Anonymkode: e30b9...4dc 5 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Banan og elektrolytter/væskeeerstatning, for eksempel Qur. ☺️ synes den gjør underverker. smertestillende hvis jeg har begynnende hodepine.
test1e Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Ta to paracet før du går i seng, legg to klare til når du må på toalettet på natten/morgenkvisten. Ta ev. også noen når du står opp
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har tatt et par glass for mye, men må opp tidlig i morgen… Hva gjør DU for å forhindre fyllesyke før du legger deg? Ønsker IKKE svar fra følgende: KG-politiet, moralister og avholdsfolk. Om DU ikke drikker er jeg null interessert i å høre om det. (og ja, til dere som kommer til å skrive (til tross for tidligere disclaimer): jeg drikker ALDRI, jeg syns ikke noe om det; skriv heller i et avholdsforum. Eller i et forum for de som kjeder seg i ferien 🤣) Anonymkode: e30b9...4dc Allergitablett, mat, juice. En dusj og allergitablett igjen på morgenen, samt mer mat og drikke. Samt koffein. Drikker ikke lengre, men det har pleid å fungere Anonymkode: 87c8f...616
Mezzosoprena Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli Tar alltid Zyrtec, (prøver å) la være å drikke de 2 siste timene før jeg skal hjem, setter med og spiser og tester om rommet snurrer når jeg lykker øynene. Hvis det snurrer, venter jeg enda litt 😉 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Allergitablett som jeg uansett tar hver dag hele året. Evt en paracet. Anonymkode: 1442d...27d
Mayamus Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Zyrtec og en paracet før jeg legger meg. Og aldri legge seg på stigende rus. Jeg er den som kan ta en joggetur etter en bytur for å få rusen ut før jeg legger meg. Men det funker ikke om man er bøttefull da.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Paracet, elektrolytter og proteinrik mat Anonymkode: 36640...2c6
monican94 Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli zyrtec og er glass melk. 2 paracet og vann på nattbordet
Fru Uperfekt Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du har tatt et par glass for mye, men må opp tidlig i morgen… Hva gjør DU for å forhindre fyllesyke før du legger deg? Ønsker IKKE svar fra følgende: KG-politiet, moralister og avholdsfolk. Om DU ikke drikker er jeg null interessert i å høre om det. (og ja, til dere som kommer til å skrive (til tross for tidligere disclaimer): jeg drikker ALDRI, jeg syns ikke noe om det; skriv heller i et avholdsforum. Eller i et forum for de som kjeder seg i ferien 🤣) Anonymkode: e30b9...4dc I min ungdom når jeg testet mine grenser i forhold til alkohol tok jeg antihistaminer (allergitabletter) før jeg drakk av to grunner 1) Unngår Fyllasjuke 2) Ungår AsianFlush
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli De gangene jeg er fyllesyk så har jeg vært alt for full når jeg sover til å gjøre noe som helst for å forhindre det🤣 Anonymkode: d1463...d87 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli På natta: Ikke legge seg på stigende rus 1.Drikke masse vann 2. Spise 2 bananer 3. Drikke et lite glass melk Morgenen etterpå: Drikke Battery Anonymkode: 1f264...ffb
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli Finnes det noen alternativer til Zyrtec?TS Anonymkode: e30b9...4dc
forkjølajente Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli Cetirizin. Men forskning har vist at å ta allergimedisin egentlig ikke virker mot fyllesyke...men placeboeffekten kan være stor.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli Min pakke er følgende: Drikke en cola og et glass vann før leggetid. Gjerne spise litt. Ta en telfast, 400 mg ibux og 2x500 mg paracet. Gjenta når jeg våkner på morgenen. Har jeg drukket rødvin legger jeg til nesespray, da jeg blir veldig tett i nesen. Brukte tidligere spersallerg på øynene for å unngå rødhet dagen derpå, men den fins ikke lenger. Kan sikkert bruke noe cleareyes el.l. Anonymkode: e827c...143
AnonymBruker Skrevet 15. juli #18 Skrevet 15. juli Prøver først å spy, deretter fylle magen med nattmat og drikke mye vann før jeg treffer senga. Anonymkode: 8857b...a33
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du har tatt et par glass for mye, men må opp tidlig i morgen… Hva gjør DU for å forhindre fyllesyke før du legger deg? Ønsker IKKE svar fra følgende: KG-politiet, moralister og avholdsfolk. Om DU ikke drikker er jeg null interessert i å høre om det. (og ja, til dere som kommer til å skrive (til tross for tidligere disclaimer): jeg drikker ALDRI, jeg syns ikke noe om det; skriv heller i et avholdsforum. Eller i et forum for de som kjeder seg i ferien 🤣) Anonymkode: e30b9...4dc Er oppe litt lenger enn jeg burde spiser og drikker mye vann. Anonymkode: 58559...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min pakke er følgende: Drikke en cola og et glass vann før leggetid. Gjerne spise litt. Ta en telfast, 400 mg ibux og 2x500 mg paracet. Gjenta når jeg våkner på morgenen. Har jeg drukket rødvin legger jeg til nesespray, da jeg blir veldig tett i nesen. Brukte tidligere spersallerg på øynene for å unngå rødhet dagen derpå, men den fins ikke lenger. Kan sikkert bruke noe cleareyes el.l. Anonymkode: e827c...143 Så cola funker før man sover også?😅🤣 Anonymkode: e30b9...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå