Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjære dere alle, jeg trenger noen gode råd!😁

Jeg skal reise å besøke en venninne og min søster i sommer, og overnatte. De er begge to ekstremt flinke til å kjøpe inn små "vertinne" gaver når de kommer for å overnatte hos meg. Ofte noe til meg og min mann, + noe til barna. 

Hva skal jeg kjøpe med til de?? Jeg trygler om gode tips 😂

Min venninne er gift og har to barn 4 og 6 år gamle. Hva liker barn på den alderen? Og hva blir et typisk ektepar glad for? (Ikke alkohol, for de drikker ikke)

Min søster og mann har et barn på 3 mnd, hva kan være passende gave der? 😅

HJELP!🫣❤️

Anonymkode: 38391...658

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin (dyr) håndsåpe hadde jeg gått for. Eller dyrt duftlys eller fine lys og servietter. Men såper er best - det har absolutt alle et forbruk av. Men det må koste flere hundre kroner for å være bra nok til gave.

Anonymkode: 7fc54...531

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prisklasse?

du sier de er flinke til å kjøpe gaver, hva har de gitt deg som du har satt pris på?

jeg ville satt pris på egenpleie, f.eks en liten gavepakke fra rituals, evt noe spiselig fra en litt eksklusiv italiensk forretning. Godt krydder, gode oljer etc.

Et spill eller uteleker til barna bør falle i smak. Helst noe de kan gjøre selv, ikke noe som krever voksenstøtte. 

ting jeg ikke liker å få er servietter, kronelys, duftpinner. 

Anonymkode: 8163b...f83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til de voksne: Noe til sommerkveldene ute på terrassen, som solcellelampe og et pledd, samt en flaske eplemost. 

Til barna: Nille har mange gøyale uteleker nå når det er sommer. Ringspill og lignende. 

Til baby: Sophie-giraff eller en liten myk lekebok. 

Anonymkode: ddcd8...fb4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prisklasse?

du sier de er flinke til å kjøpe gaver, hva har de gitt deg som du har satt pris på?

jeg ville satt pris på egenpleie, f.eks en liten gavepakke fra rituals, evt noe spiselig fra en litt eksklusiv italiensk forretning. Godt krydder, gode oljer etc.

Et spill eller uteleker til barna bør falle i smak. Helst noe de kan gjøre selv, ikke noe som krever voksenstøtte. 

Ville gått for noko anna enn Rituals, sidan Rituals-produkta er dynka i parfyme. For masse av det gode osv..

Anonymkode: d7555...1de

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Prisklasse?

Har ikke tenkt på prisklasse, men si en 500 kr per familie kanskje? 😊

Hos meg er det mest tanken som teller, men jeg har satt veldig pris på kaffe kopper, godteri og mat fra spesial butikk, god alkohol fri drikke. Og hår stæsj og klær(både nytt og arvet) leke bil, og leke hester til barna. 😊 min søster er en typisk dame som kan komme med hjemme strikket til barna, og det synes jeg er helt fantastisk. Så kanskje kjøpe noe litt mer til henne 😄

Anonymkode: 38391...658

AnonymBruker
Skrevet

En fin uteblomst i en kul krukke. Bøker. 

Med mindre du vet hva de har behov for, så er forbruksvarer fint. Pakke med spekemat f.eks. Glass med god pesto. Ost. 

Jeg synes rituals er noe herk, så det blir gitt videre om det ikke er byttelapp med. Samme med det meste av hudpleie, om det ikke er av mine faste merker. Pledd, vannkarafler, kaffekopper og sånt har jeg egne esker for i boden nå, jeg har ikke plass til mer... 

Anonymkode: cf84c...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Du har satt mest pris på kaffe, så kanskje en god kaffe? En sånn flaske med kaffesirup? Det er jo deilig, men føles ofte unødvendig å bruke penger på selv.

Mine barn elsker blad, typ Lego og disneyprinsesser. Jeg synes blad er unødvendig dyrt og sier nei hver gang de spør, så det er perfekt som smågaver fra andre. Koster fort 100 kr pr blad, da. Hadde noen kommet på besøk her og hatt med hvert sitt blad til de, så hadde de elsket det

Anonymkode: 79082...363

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter mest pris på noe som kan spises eller drikkes opp. Jeg ville satt pris på å få krydder, olivenolje, balsamico eller sjokolade av god kvalitet eller en god flaske vin. Hadde blitt glad for håndsåpe eller blomster også. 

Anonymkode: 13d2f...8dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker f.eks. en god eplemost eller annen alkoholfri drikke, litt ekstra god kaffe, en fin blomst, noe god olje til matlaging. Gjerne ting jeg får brukt opp, med mindre man er helt sikker på å treffe på smak. Såper og slikt er jeg ganske kresen på (bruker stort sett svanemerkede produkter), så det vil jeg helst slippe.

Leker til barna var også en god idé. Tenk ting som kan lekes litt selvstendig med, og som ikke lager masse lyd. Et gøy spill eller puslespill for hele familien hadde jeg også likt godt.

Anonymkode: ba0f0...11d

Skrevet

God eplemost

AnonymBruker
Skrevet

God sjokolade, kaffe, god eplejuice, ekstra godt brød fra et ordentlig bakeri, blomster, god olivenolje, god såpe, gode oster….Mange muligheter. Til ungene ville jeg kanskje valgt en uteleke som de kan bruke sammen. Det finnes mange uteleker som ikke koster så mye og som kan aktivisere ungene masse! Til en baby er det vel fint med et lite klesplagg…

Anonymkode: d86d6...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...