AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Jeg kjøpte en snowball melon for første gang i dag for 0 smake. Jeg synes den smakte ganske så jævlig. Den var botter, og smakte veldig umoden. Er det sånn den skal smake? Eller var jeg bare veldig uheldig?🙃 Forslag til hva jeg kan gjøre med denne melon for at den skal bli spiselig og jeg ikke trenger å kaste alt?🤐 Anonymkode: d5b3b...361
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjøpte en snowball melon for første gang i dag for 0 smake. Jeg synes den smakte ganske så jævlig. Den var botter, og smakte veldig umoden. Er det sånn den skal smake? Eller var jeg bare veldig uheldig?🙃 Forslag til hva jeg kan gjøre med denne melon for at den skal bli spiselig og jeg ikke trenger å kaste alt?🤐 Anonymkode: d5b3b...361 Frys den og lag smoothie. Anonymkode: 6e176...041
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Den er veldig søt og god, så den du har kjøpt er enten umoden eller dårlig. Selv har jeg kun opplevd å få dårlige meloner på Kiwi siden 2021, så jeg kjøper på Coop eller innvandrer om jeg skal ha melon. Anonymkode: b8a47...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå