Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg har endelig bestemt meg for å prøve meg på dating igjen. Etter noen år med hva jeg håper er modning, så har jeg lyst til å ta sjansen på noen som har mer lignende interesser og erfaringer, fremfor kjærester jeg hadde lite til felles med. Jeg er dermed nysgjerrig på hvor dere holder til, og hva dere liker som førstedate.

Jeg tenker altså på jenter som:

• Er oppvokst på internett, og kan referere til eldgamle memes og flash-spill
  • Liker nerdete ting, f.eks gaming eller anime
  • Er komfortable med å la timene gå forbi uten å gjøre stort
  • Er i aldersgruppen 24-30(jeg er selv 27, men jeg tar gjerne imot råd fra folk utenfor aldersgruppen jeg ser etter)

Jeg vet at dere eksisterer, siden jeg har blitt kjent med mange hyggelige folk via MMO-spill og lignende, men jeg er usikker på hvordan jeg skal starte. Etter min mening så fungerer nesten aldri langdistanseforhold; man faktisk må møte hverandre og oppleve ting sammen fysisk.

Jeg gjentar spørsmålet mitt: hvor holder dere til, og hva liker dere som førstedate? Er f.eks Match, Hinge osv aktuelt(har faktisk aldri brukt noe lignende før!)?

Spoiler

Dette var flaut å skrive fy f

Anonymkode: c8d12...4b8

Skrevet

Dette blir bare vill spekulering fra min side, så feel free to dismiss guestimate 😅

Men jeg tror du kommer langt med å skrive det du sa over. Altså tilpass det litt, men polariser profilen din. Få frem hva som er din favoritt anime, meme, hvilke forfatter du liker, hvorfor starwars er langt bedre enn star trek osv. Vis frem din indre geek og la ei som ser etter akkurat dette finne det. Slik jeg ser det er det bedre for deg å rette det mot ei som faktisk liker dette enn å prøve å fiske alle typer damer. Du ville jo ikke hatt et bra forhold med ei som helst vil bruke ferien til å gå på ski (med pulk) over Grønland eller ei basehopping.

Hvilken app som har flest brukere med dine interesser vet jeg ikke.

• Nyttig 1
Skrevet

I Oslo har du House of Nerds. Jeg vil tro det finnes klubber for anime som er verdt å sjekke ut her og der? Sikkert verre på små steder, men samtidig kan jo terskelen være lavere for å møtes siden begge da skjønner at den andre kanskje er den ene man har... :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte eksen da vi spilte Magic the gathering med de samme folkene☺️(grei fyr, vi hadde bare ikke kjemien til å takle avstanden)

Anonymkode: c9ce6...00d

AnonymBruker
Skrevet

Holder hovedsakelig til hjemme foran PC'en eller i stallen. Jeg liker egentlig ikke å date, det er kleint uansett. Kaffe date er vel en grei første date, da det ikke er så forpliktende om kjemien ikke skulle stemme. Vet noen sikkert er uenig med meg når jeg sier kino date. Da kan man snakke sammen før filmen begynner, også kan man snakke om filmen etterpå. Sånn at man faktisk har noe å spille på hvis det gir mening, det er lettere å få samtalen rullende når man har noe spesifikt man kan snakke om. 

Anonymkode: ca93e...d0b

AnonymBruker
Skrevet

Dropp det. Var sammen med en gamer-jente. Hun ville bare tilbringe tiden foran skjermen, og ville ikke knulle mye. Og dårlig trent. 

Anonymkode: db8f9...6d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dropp det. Var sammen med en gamer-jente. Hun ville bare tilbringe tiden foran skjermen, og ville ikke knulle mye. Og dårlig trent. 

Anonymkode: db8f9...6d4

Kan vel hende det er nøyaktig en sånn dame TS vil ha. Alle må ikke knulle som kaniner eller være veltrente for å ha et godt liv. 

Anonymkode: 4e536...e10

• Liker 3
Skrevet

Haha. Velkommen til mannlige stereotyper 101.

Jeg er også mann, og kunne ikke brydd meg mindre om "hun ikke ville knulle mye". Det er andre ting som verdsettes mer i et forhold.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...