AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Skal reise dit neste uke. Da skal vi til en øy utenfor Pattaya, koh samet. Hun møter meg på flyplassen i bkk og så reiser vi sammen til øya og blir der en uke. Vi har chattet i mange måneder men ikke møtt ennå. Men så kommer det jeg er usikker på. Skal bestille hotellrom. Men jeg vet ikke om jeg skal bestille ett rom sammen eller ett hver. Hun sier bare at det er opp til meg å bestemme. Hva bør jeg gjøre synes dere? Anonymkode: 6bd45...b14
JackRT Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Bestilt for meg selv. Om hun er seriøs betaler hun selv 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Bestill to rom. Hvis dere finner tonen ender dere vel sammen på ett av rommene. Er vel greit å bli kjent på en respektfull måte: enn hvis dere ikke har kjemi i virkeligheten? Anonymkode: 2d860...b7f 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Dessuten er det fint å ha eget rom og bad, for å kunne trekke seg litt for seg selv, dusje, gå på do i fred osv. Anonymkode: 2d860...b7f 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Sikker på at det er en dame? Anonymkode: c423e...140 12 2
Macro Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli JackRT skrev (2 timer siden): Bestilt for meg selv. Om hun er seriøs betaler hun selv Seriøs menneskehandel?😂 8 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Skal tidsnok bli lei før det har gått en uke på Koh Samet, det er ikke så mye som skjer der og det er begrenset størrelse på øya. Bestill to rom til å begynne med, det er greit å få sjekket kjemien og ikke minst om det faktisk er en dame, ofte ser man ikke forskjell. Anonymkode: 7b49e...8c7 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Drar du ned dit alene kun for å møte henne eller med flere? Anonymkode: 1bf82...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Drar du ned dit alene kun for å møte henne eller med flere? Anonymkode: 1bf82...3d0 Kun møte henne ja. Om alt går bra planlegger jeg å fri til henne. Anonymkode: 6bd45...b14 1
visp Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kun møte henne ja. Om alt går bra planlegger jeg å fri til henne. Anonymkode: 6bd45...b14 Akkurat. Du planlegger å fri etter en uke? Da syns jeg du kun skal booke ett rom for å stressteste alt sammen. 7 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Et rom, twin bed. Ta med kondomer og glidemiddel, damene sørpå er ikke som damene i nord Anonymkode: 277fb...ed5
visp Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Et rom, twin bed. Ta med kondomer og glidemiddel, damene sørpå er ikke som damene i nord Anonymkode: 277fb...ed5 Hvorfor glidemiddel? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli visp skrev (2 minutter siden): Hvorfor glidemiddel? Trangt som f... Anonymkode: 942ce...e88
visp Skrevet 16. juli #15 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trangt som f... Anonymkode: 942ce...e88 Det er som et disneyeventyr dette her Det blir ganske trangt om det ikke er mye seksuelt som skjer der nede. Hun har sikkert med selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli Agurktid også på KG? Lukter jo Troll Anonymkode: 96052...a04 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skal reise dit neste uke. Da skal vi til en øy utenfor Pattaya, koh samet. Hun møter meg på flyplassen i bkk og så reiser vi sammen til øya og blir der en uke. Vi har chattet i mange måneder men ikke møtt ennå. Men så kommer det jeg er usikker på. Skal bestille hotellrom. Men jeg vet ikke om jeg skal bestille ett rom sammen eller ett hver. Hun sier bare at det er opp til meg å bestemme. Hva bør jeg gjøre synes dere? Anonymkode: 6bd45...b14 Dette kommer hun til å svare på ALT. Anonymkode: 77215...948 2
MarianneE Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Agurktid også på KG? Lukter jo Troll Anonymkode: 96052...a04 Skikkelig og det. 2 1
BobbySocks Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kun møte henne ja. Om alt går bra planlegger jeg å fri til henne. Anonymkode: 6bd45...b14 Da går du for ett rom. Greit å takle en uke på 10 kvadrat sammen før man gifter seg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Uff, glad jeg er født her. Å måtte utsette seg for dette her er tragisk. Anonymkode: bff7f...937 6 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå