AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Jeg sitter med en del fotoutstyr etter min mor. Et par speilreflekskamera, en del objektiver og litt annet. Jeg har ikke snøring på slikt, og vil selge det. Men hvordan vet jeg hva jeg selger og hva som er rimelig pris for det? Anonymkode: 96b1a...2fe
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Sjekk ut hva de selges for på Finn. Anonymkode: 95380...98c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Ville sjekke finn om hvilke priser som er. Det er svært variabelt avhenging av dette. Står både kamera modell og objektiv modell på de ulike. Husk å ta ut minnekort og se om det er noe på. Anonymkode: 6c6ca...37c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Hva med å sjekke nettsteder hvor man selger brukte ting? For eksempel finn.no? Anonymkode: caf3f...113
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Du sjekker nypris og bruktpris. Legg deg på snittet av bruktpris. Anonymkode: 970a9...2b9
K.B. Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Google modell nummerene og se når det er fra og eventuelt hva det selges for nå nytt og brukt. Kamera utstyr kan være hele spekteret fra ikke verdt noe til hundrevis av tusen.
deadmansmarionet Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli Går an å spørre på fotogrupper på Facebook, opplever at det går an å få tips om realistisk pris der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå