Gå til innhold

Limewire

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_azra_*
Skrevet

Er kjempefornøyd med Limewire, men møkkirritert på det fordømte tilbud om å kjøpe Limewire Pro hver gang jeg skal bruke den! :frustrert: Ikke er det noe alternativ om "Nei takk" eller noe lignende, bare enten "Oppgrader nå", "Oppgrader senere" og "Hvorfor oppdatere?". Lukker dialogboksen og da får jeg tilbudet en gang til på engelsk, det samme hvis jeg trykker "oppgrader senere". Er det ingen måte å få de folka til å skjønne at jeg ikke er interessert? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er Frostwire? Søker fra samme nett som Limewire??

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er Frostwire? Søker fra samme nett som Limewire??

Limewire er under en fri programvarelisens, som vil si at hvem som helst kan titte i koden og gjøre modifiseringer på grunnlag av denne koden. Teoretisk sett kan du selv modifisere koden til LimeWire og få bort f. eks. spørsmålet om du vil kjøpe LimeWire. Frostwire er egentlige LimeWire med noen få modifiseringer. og svaret blir da selvfølgelig at de bruker samme nettet.

Mer info her:

http://www.frostwire.com/static/about_us.html

Gjest Gjest
Skrevet
Er kjempefornøyd med Limewire, men møkkirritert på det fordømte tilbud om å kjøpe Limewire Pro hver gang jeg skal bruke den!  :frustrert:  Ikke er det noe alternativ om "Nei takk" eller noe lignende, bare enten "Oppgrader nå", "Oppgrader senere" og "Hvorfor oppdatere?". Lukker dialogboksen og da får jeg tilbudet en gang til på engelsk, det samme hvis jeg trykker "oppgrader senere". Er det ingen måte å få de folka til å skjønne at jeg ikke er interessert? Noen som vet?

Jeg og irriterer meg over det! Nesten litt rart at man ikke kan krysse av for å ikke få det valget...Grr! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

HVorfor velge Limeware-nettet framfor eDonkey, Morpheus etc da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...