Gå til innhold

Har du gitt sex til gjengjeld for tjenester?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er en side av livet mitt jeg holder skjult, og ingen i min nærmeste krets kjenner til det. Absolutt ingen. Har alltid jugd og sagt jeg er på reise med mamma. 

Hva sier du til Mamma?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis jeg var jente så ville jeg gjort det, men vi menn er ikke så heldige.

Anonymkode: 1cf13...2b6

Same. Damene har det lett😅

Anonymkode: 9adde...3bd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 13.17):

Ja. En gang. Når jeg var fattig student på 90-tallet. Hadde noen måneder igjen av studiene og hadde ikke råd til å betale husleie. Hadde sex med utleier mot at jeg slapp å betale 3 mnd husleie. En gammel fyr på 60. Lukket øynene og heldigvis gikk det fort. Følte meg som en skitten hore. 

Anonymkode: d230a...b1b

Jeg har også vært en fattig student..
Kledde meg i dress og gikk på Baron&Baronessen, som populært hette: "Bruktkjærring loftet" eller "Knokkel loftet". Der traff jeg to eldre venninner, som jeg fikk god kontakt med. Jeg fortalte at jeg var en fattig student, og ga sex for levebrød. De lo godt av dette.. men de spanderte drinker og det ble mye dansing. Sexpraten kom, jeg fortalte hva jeg tilbød av seksuelle tjenester. Så de syntes litt synd på meg, og at jeg var en spennende og spesiell person. Omsorgen våre møttes.. for jeg hadde jo omsorg for dem, som sjelden hadde sex.. Fikk aldri betaling.. annet enn taxi penger hjem, og en pose med mat. Jeg tok selvfølgelig bussen hjem, og kjøpte øl for pengene😆2 år i trondheim, med masse gøy og hærlige opplevelser❣️

Men det stopper ikke der.. Jeg har hatt en hobby som handyman, og fikset hus til enslige voksne kvinner. Ca halvparten av de hadde jeg ikke sex med, de måtte betale. De andre jeg hadde sex med, hadde alltid noe andre ting som skulle fikses. De var ganske rause og snille da, jeg fikk jo både kaffe og mat mens jeg jobbet❣️

Nå har jeg opparbeidet meg mange fine venner da.. alltid noen som ringer meg, og alltid noen jeg kan ringe. Vi bytter på tjenestene, og tar aldri pengeboken opp. Det føles fint og avslappende.. nesten som "flerkoneri" i et særboforhold🥰 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 20.12):

F.eks. å bli kjørt hjem, reparasjoner, husleie, lån... andre ting?

Ikke nødvendig å si "hva dette er". We know...men det skjer jo.

Anonymkode: 92d4a...b44

Aldri!!

Kommer heller ikke til å skje. Å misbruke sex på den måten er jo fullstendig idiotisk!

Anonymkode: 46d30...b8c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Jeg har også vært en fattig student..
Kledde meg i dress og gikk på Baron&Baronessen, som populært hette: "Bruktkjærring loftet" eller "Knokkel loftet". Der traff jeg to eldre venninner, som jeg fikk god kontakt med. Jeg fortalte at jeg var en fattig student, og ga sex for levebrød. De lo godt av dette.. men de spanderte drinker og det ble mye dansing. Sexpraten kom, jeg fortalte hva jeg tilbød av seksuelle tjenester. Så de syntes litt synd på meg, og at jeg var en spennende og spesiell person. Omsorgen våre møttes.. for jeg hadde jo omsorg for dem, som sjelden hadde sex.. Fikk aldri betaling.. annet enn taxi penger hjem, og en pose med mat. Jeg tok selvfølgelig bussen hjem, og kjøpte øl for pengene😆2 år i trondheim, med masse gøy og hærlige opplevelser❣️

Men det stopper ikke der.. Jeg har hatt en hobby som handyman, og fikset hus til enslige voksne kvinner. Ca halvparten av de hadde jeg ikke sex med, de måtte betale. De andre jeg hadde sex med, hadde alltid noe andre ting som skulle fikses. De var ganske rause og snille da, jeg fikk jo både kaffe og mat mens jeg jobbet❣️

Nå har jeg opparbeidet meg mange fine venner da.. alltid noen som ringer meg, og alltid noen jeg kan ringe. Vi bytter på tjenestene, og tar aldri pengeboken opp. Det føles fint og avslappende.. nesten som "flerkoneri" i et særboforhold🥰 

Den fantasien din er ganske omfattende og grenseløs.

Sex er ikke en valuta for meg. 

Anonymkode: 38a30...e1b

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis jeg var jente så ville jeg gjort det, men vi menn er ikke så heldige.

Anonymkode: 1cf13...2b6

Du kan fortsatt ødelegger deg selv på andre måter for penger. Heldigvis!

Anonymkode: 07312...3db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 6.21):

Ferie. Jeg kom til å si høyt at i år hadde jeg ikke råd til ferie. En jeg hadde rotet med sa at jeg kunne joine hvis jeg hadde lyst til å dele leilighet. Da ville han kjøpe flybilletten.

Du er jo trådstarter.

Er du mann, forresten?

Anonymkode: 81c4a...61c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er jo trådstarter.

Ja... Er ikke det lov å skrive senere da? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja... Er ikke det lov å skrive senere da? 🤔

Jo.

Men du vil kanskje fortelle mer?

Anonymkode: 81c4a...61c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 3.18):

Selv om jeg er godt utdannet og har en stabil jobb med trygg inntekt, har jeg ofte valgt å bruke relasjoner med menn som en måte å få tilgang til luksus og materialistiske goder uten å bruke egne penger. Jeg har hatt seksuelle relasjoner med menn, primært fra utlandet, i bytte mot reiser, dyre gaver og penger. Dette har ført til at jeg har fått oppleve destinasjoner som Paris, London, Dubai og Marbella – alltid med femstjerners hotell og middager på eksklusive restauranter. Jeg har også fått smykker, designervesker og blant annet en Mini Kelly. Dette er en side av livet mitt jeg holder skjult, og ingen i min nærmeste krets kjenner til det. Absolutt ingen. Har alltid jugd og sagt jeg er på reise med mamma. 

Anonymkode: 35648...b3f

Ja, jeg gjør det samme selv. Ikke fordi jeg trenger det, jeg har høy utdannelse og god jobb, men dette gir hverdagen ekstra krydder og en følelse av luksus. Det har vært mange fine opplevelser, ting jeg aldri hadde fått vært med på ellers.

Anonymkode: 92412...db1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. 

Anonymkode: a5c37...1b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 4.52):

Hvordan kommer du i kontakt med disse mennene?

Anonymkode: 62bf3...ef9

Den ene kjente jeg fra før – vi hadde møttes på en fest tidligere. Han er en litt "kriminell type" som bor i Dubai og har mye penger i kontanter. Han har derfor spandert noen reiser og diverse ting på meg. Han er en klassisk "fuck you money"-fyr, med en holdning som matcher. Men etterhvert ble han bare ekkel og ville ha masse snaps osv. Kuttet ham ut. 

Den andre ble jeg kjent med mens jeg var på ferie i utlandet. Vi satt utenfor det samme hotellet og tok en røyk, begynte å prate, og han spanderte to drinker på meg den kvelden. Vi utvekslet kontaktinformasjon og begynte å chatte på WhatsApp etterpå. 

Jeg tror det er mye enklere å komme i kontakt med slike menn om du henger på de riktige stedene og ser nogenlunde fin ut - hvis du bare sitter i Norge og tror at det å være en dame er "nok", så tar du feil. Du må komme deg ut, reise til de riktige byene og være på de riktige stedene og du MÅ se bra ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 17.7.2025 den 8.14):

Hva sier du til Mamma?

Mamma bryr seg ikke så mye, haha - så sier aldri noe. Forteller bare at jeg er på ferie og sender bilder. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått slikket fitta på en nær relasjon på 22 og jeg er 43 som takk for at hun fikk litt snax av meg på ett par hjemmefester 😉 dette er min og hennes hemnelighet🫠  

Anonymkode: 0c90c...8ca

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri prostituert meg nei.

Anonymkode: 73845...0fa

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Slikket noen damer for mat og bensin i mine dager som ung og arbeidsledig.

Anonymkode: 3a1e9...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så ekkel er jeg ikke

Anonymkode: 29fed...8b2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 15.18):

Same. Damene har det lett😅

Anonymkode: 9adde...3bd

Er det taperne blant damene som drar til Vest-Afrika da? De som ikke får seg noe her hjemme? Må Kjøpe seg sex med gutter der nede..

Anonymkode: 2f1a0...ebc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri

Anonymkode: c4c43...5ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og har byttet sex mot tak over hodet. 

Det var ex-dama da, så ikke noen fremmed. Vi hadde nylig slått opp og jeg var ferdig med henne. Men nå kom jeg i lei situasjon hvor jeg plutselig stod uten bolig. Da godtok jeg å ha sex med henne i bytte mot at jeg fikk bo i leiligheten hennes et par uker. Hun var fonøyd med ordningen. 

Anonymkode: ac73f...366

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...