AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli F.eks. å bli kjørt hjem, reparasjoner, husleie, lån... andre ting? Ikke nødvendig å si "hva dette er". We know...men det skjer jo. Anonymkode: 92d4a...b44
Hill83 Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Sama skyldte meg penger. Var vanskeligere å minne henne på dette etterpå vi hadde hatt sex så lot være. usikker hvem som vant den 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Nei. Da hadde jeg følt meg som en hore. Anonymkode: 5b007...aa7 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Nei, selvfølgelig har jeg ikke det, er ikke den typen dame. Men har et par kamerater som har opplevd slike tilnærmelser på jobb av desperate kvinner...skrekk og gru alt det de prøver seg på. Anonymkode: 5a99f...d00 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Ja, fordi jeg ikke har hatt noe valg. Bytta sex mot å få kjørt et flyttelass 30 mil gratis. På den tiden ville jeg ikke hatt råd til leie av lastebilen en gang. Anonymkode: 99205...ba9 2 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli Bare med kjæresten litt for tull, typ «hvis du lager middag i dag så får du en blowjob». Anonymkode: 83553...d8e 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Nja... vintetdekk til suv 15 -20 000....men vi møtes fortsatt i dag 4 år senere. Uforpliktende sex mellom ff. Anonymkode: 14b66...113 1 1
Million Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli (endret) Nei. Det var imidlertid en ekskjæreste jeg hadde gjort det slutt med, og som jeg likevel gikk og tenkte på og hadde lyst på. Men jeg fikk meg ikke helt til å si det rett ut til han i telefonen. Så... jeg pønsket ut et "oppdrag" jeg kunne be han komme og hjelpe/gjøre for meg, så kanskje jeg klarte å lirke til meg sex etterpå. Han kom og festet alle kablene og monterte det jeg skulle ha montert.... og så gikk det glatt å få seg en runde etterpå. Det var jeg som utnyttet, ikke han, faktisk. Jeg fikk det jeg ville ha og var tilfredsstilt, men han ble lei seg og ville ha meg tilbake som kjærester igjen. Husker ikke hvordan jeg greide å ro meg ut av den. Endret 15. juli av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli Million skrev (3 minutter siden): Nei. Det var imidlertid en ekskjæreste jeg hadde gjort det slutt med, og som jeg likevel gikk og tenkte på og hadde lyst på. Men jeg fikk meg ikke helt til å si det rett ut til han i telefonen. Så... jeg pønsket ut et "oppdrag" jeg kunne be han komme og hjelpe/gjøre for meg, så kanskje jeg klarte å lirke til meg sex etterpå. Han kom og festet alle kablene og monterte det jeg skulle ha montert.... og så gikk det glatt å få seg en runde etterpå. Det var jeg som utnyttet, ikke han, faktisk. Jeg fikk det jeg ville ha og var tilfredsstilt, men han ble lei seg og ville ha meg tilbake som kjærester igjen. Husker ikke hvordan jeg greide å ro meg ut av den. Så, nei? Anonymkode: d099b...821 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli Ferie. Jeg kom til å si høyt at i år hadde jeg ikke råd til ferie. En jeg hadde rotet med sa at jeg kunne joine hvis jeg hadde lyst til å dele leilighet. Da ville han kjøpe flybilletten. Anonymkode: 92d4a...b44 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): F.eks. å bli kjørt hjem, reparasjoner, husleie, lån... andre ting? Ikke nødvendig å si "hva dette er". We know...men det skjer jo. Anonymkode: 92d4a...b44 Ga eksen en bj for 1000. Trengte penger Anonymkode: 6b442...942 1 1
Hunmedham Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Jeg vokste opp på bygda. Det betydde avstander og behov for bil. Det var ganske normalt med gjenytelser for skyss hjem på natta. De fleste gjorde det og det var ikke noe det ble snakket negativt om, det bare skjedde. Vi var siste året på ungdomsskolen og i videregående-alder. Før flere av oss flyttet ut for å studere i byen. Slett ikke alltid skikkelig sex, men klining og en runk eller sugejobb var utbredt. En håndfull gutter på over 18 år med bil, kjørte ofte og det var jo de samme vi jentene satt på med. Dette var jo spennende for oss også, og det gjør det jo mindre ille. Mange ble jo igjen på hjemstedet, fikk samboer og barn tidlig og er der fortsatt. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå