AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Likevel påstår det er deg han vil ha. Men sier aldri fine komplimenter om eller til deg, kun andre damer og det er mange damer han synd er fine. Så når han sier noe om deg, er det i en negativ sammenheng og selvsagt bare tuller. Når du sier at han ikke syns du er noe fin, sier han selvfølgelig syns han det. Anonymkode: 57ffc...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Likevel påstår det er deg han vil ha. Men sier aldri fine komplimenter om eller til deg, kun andre damer og det er mange damer han synd er fine. Så når han sier noe om deg, er det i en negativ sammenheng og selvsagt bare tuller. Når du sier at han ikke syns du er noe fin, sier han selvfølgelig syns han det. Anonymkode: 57ffc...e0d Er det dette du fortjener siden du er sammen med han? Han virker til å mangle litt på det sosiale plan Anonymkode: 785d3...eb6 6 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Hadde en slik en. Han var en fryd å slå opp med. Anonymkode: ea3e0...a19 13 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Jeg hadde en slik en, men det jeg ikke hadde var selvrespekt nok til å gå fra han... Ble værende i altfor msnge år. Men tro meg, slik oppførsel er bare et lite symptom av LANGT dypere problemer som skjer under overflaten hos han. Og den eneste som taper på det, er deg. Jeg anbefaler deg å gå, the sooner the better. Jeg unner ingen det helvete jeg gikk gjennom. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 63422...5d4 2 3 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det dette du fortjener siden du er sammen med han? Han virker til å mangle litt på det sosiale plan Anonymkode: 785d3...eb6 Vel er ikke sammen, men har datet og "holdt på" en stund. Jeg lurer på om han fortsatt kan like meg når han oppfører seg sånn, eller er det riktig slik magefølelsen sier at det er ingenting der, han vil bare holde meg for andre grunner. Anonymkode: 57ffc...e0d
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Likevel påstår det er deg han vil ha. Men sier aldri fine komplimenter om eller til deg, kun andre damer og det er mange damer han synd er fine. Så når han sier noe om deg, er det i en negativ sammenheng og selvsagt bare tuller. Når du sier at han ikke syns du er noe fin, sier han selvfølgelig syns han det. Anonymkode: 57ffc...e0d Løp, spring, ta beina på nakken og LØØØØP som om det er fucking OL du skal kvalifisere deg til. Jeg har en slik eks, 5 mnd med ham så var en stor bit av selvfølelsen min spist vekk. Daglige kommentarer im kropp og utseende, selvsagt bare humor. Passiv aggressiv, alle var bedre enn meg, finere enn meg, eksen smartere, mer omsorgsfull, de passet bedre sammen, blabla Poenget er at han kan si fine ting om andre, til andre, mens du blir holdt nede. Løp, nevnte jeg løp? RUuuuuuuuuuuuuuuuuuuN Anonymkode: a0430...3d6 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en slik en, men det jeg ikke hadde var selvrespekt nok til å gå fra han... Ble værende i altfor msnge år. Men tro meg, slik oppførsel er bare et lite symptom av LANGT dypere problemer som skjer under overflaten hos han. Og den eneste som taper på det, er deg. Jeg anbefaler deg å gå, the sooner the better. Jeg unner ingen det helvete jeg gikk gjennom. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 63422...5d4 Altfor mange år.. det må ha vært jævlig å komme seg etter. Jeg holdt bare ut noen måneder, men da hadde jeg faktisk nesten ikke livsvilje igjen, jeg følte meg kvelt og stilnet. Jeg kjente ikke meg selv igjen. En slik oppførsel er som et viskelær på en, det visker litt ut dag for dag. Anonymkode: a0430...3d6 3
Gentleman59 Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Likevel påstår det er deg han vil ha. Men sier aldri fine komplimenter om eller til deg, kun andre damer og det er mange damer han synd er fine. Så når han sier noe om deg, er det i en negativ sammenheng og selvsagt bare tuller. Når du sier at han ikke syns du er noe fin, sier han selvfølgelig syns han det. Anonymkode: 57ffc...e0d M66: Han ser det rett og slett ikke. Det er slik oppførsel jeg kaller dustete og respektløst overfor deg. Fortjener han deg? 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Herregud, har du gått kurs i overtenking? Anonymkode: 21424...71c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel er ikke sammen, men har datet og "holdt på" en stund. Jeg lurer på om han fortsatt kan like meg når han oppfører seg sånn, eller er det riktig slik magefølelsen sier at det er ingenting der, han vil bare holde meg for andre grunner. Anonymkode: 57ffc...e0d Det har ingenting å si om han liker deg eller kun liker å ha deg. Det han driver med, bevisst eller ubevisst, er å jekke ned selvfølelsen din. Dette er et veldig typisk mønster blant giftige partnere, fordi de gagnes av at din selvfølelse er lavest mulig. Da kommer de unna med å kun gi deg brødsmuler, og du vil likevel være takknemlig for å få langt mindre enn hva du fortjener. Det vitner om manglende respekt. Partnere som er bra for deg, løfter deg opp! De får deg til å føle deg som verdens beste person i deres øyer. Det du har for hpnden nå, er piss utkledt som gull. Anonymkode: 63422...5d4 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altfor mange år.. det må ha vært jævlig å komme seg etter. Jeg holdt bare ut noen måneder, men da hadde jeg faktisk nesten ikke livsvilje igjen, jeg følte meg kvelt og stilnet. Jeg kjente ikke meg selv igjen. En slik oppførsel er som et viskelær på en, det visker litt ut dag for dag. Anonymkode: a0430...3d6 Ett år siden jeg dro, og jeg sliter fremdeles. Det er helt forferdelig, og noe ingen rundt meg kan forstå. Det knuser ens sjel å elske noen som bak kulissene handler deg som om de hater deg, samtidig som de sier at de elsker deg mer enn noe, pg det er bare overflaten av det. Psykologisk tortur. Anonymkode: 63422...5d4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ett år siden jeg dro, og jeg sliter fremdeles. Det er helt forferdelig, og noe ingen rundt meg kan forstå. Det knuser ens sjel å elske noen som bak kulissene handler deg som om de hater deg, samtidig som de sier at de elsker deg mer enn noe, pg det er bare overflaten av det. Psykologisk tortur. Anonymkode: 63422...5d4 Jeg ser deg ❤️ det er psykologisk tortur. Eksen min oppførte seg mer eller mindre som om han hatet meg, men når jeg spurte eller sa noe sa ha. At han var glad i meg og hadde følelser, nektet for alr. Blikk, eller mangelen på det, kommentarer, hvordan han alltid var så hyggelig med naboer og andre, beskrev andre folk som talentfulle, intelligente, flinke, osv, mens uansett hva jeg fikk til så kommenterte han det nesten ikke. Jeg følte meg som om han bare hadde meg for å være slem med meg, så han kunne være snill med andre. Ingen hadde trodd meg heller om jeg fortalte om ham, er bare vi som kommer helt nær som får se helvete på nært hold. Hver dag. Anonymkode: a0430...3d6 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser deg ❤️ det er psykologisk tortur. Eksen min oppførte seg mer eller mindre som om han hatet meg, men når jeg spurte eller sa noe sa ha. At han var glad i meg og hadde følelser, nektet for alr. Blikk, eller mangelen på det, kommentarer, hvordan han alltid var så hyggelig med naboer og andre, beskrev andre folk som talentfulle, intelligente, flinke, osv, mens uansett hva jeg fikk til så kommenterte han det nesten ikke. Jeg følte meg som om han bare hadde meg for å være slem med meg, så han kunne være snill med andre. Ingen hadde trodd meg heller om jeg fortalte om ham, er bare vi som kommer helt nær som får se helvete på nært hold. Hver dag. Anonymkode: a0430...3d6 Ja må nevne at alt jeg har fått til i livet blir også negativt kommentert og han har kalt meg idiot tre ganger. Føler veldig på at han sliter med lav selvfølelse og misunnelse. Fordi han ikke får det til. Men takk for råd, jeg hadde tenkt å gjøre det slutt og nå får jeg et dytt. 🙏 Anonymkode: 57ffc...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli Noen har faktisk innærte uvaner som de lett kan endre på dersom de forstår hvor dumme de er. Problemet er at ingen er emosjonelt voksne nok til å gi beskjed. Han oppfører seg åpenbart emosjonelt uintelligent. Men trenger ikke bety at han grunnleggende er det. Det finner du enkelt ut ved å gi han et skikkelig push-back. Dessverre er få mennesker voksne nok til å stå opp for seg selv. Det er lettere å flykte. Du kan si det som det er. "Hør du. Du kaster rundt deg med komplimenter om andre damer, men med meg 'fleiper' du bare om feilene mine. Det er veldig lite voksent av deg, jeg blir såret og oppgitt av dette. Vi kan stoppe datingen her og så kan du ta litt tid og tenke over hva du vil. Hvis du vil date meg må du vise meg mye mer respekt enn dette. Men jeg venter ikke for lenge på deg." Anonymkode: 6878f...ddf 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen har faktisk innærte uvaner som de lett kan endre på dersom de forstår hvor dumme de er. Problemet er at ingen er emosjonelt voksne nok til å gi beskjed. Han oppfører seg åpenbart emosjonelt uintelligent. Men trenger ikke bety at han grunnleggende er det. Det finner du enkelt ut ved å gi han et skikkelig push-back. Dessverre er få mennesker voksne nok til å stå opp for seg selv. Det er lettere å flykte. Du kan si det som det er. "Hør du. Du kaster rundt deg med komplimenter om andre damer, men med meg 'fleiper' du bare om feilene mine. Det er veldig lite voksent av deg, jeg blir såret og oppgitt av dette. Vi kan stoppe datingen her og så kan du ta litt tid og tenke over hva du vil. Hvis du vil date meg må du vise meg mye mer respekt enn dette. Men jeg venter ikke for lenge på deg." Anonymkode: 6878f...ddf Støtter denne! Du kan faktisk kun vinne på denne fremgangsmåten TS. Anonymkode: 63422...5d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Støtter denne! Du kan faktisk kun vinne på denne fremgangsmåten TS. Anonymkode: 63422...5d4 👍 En annen ting er at hvis du gir ham en såpass kontant push-back, så bør du følge med på hvordan han reagerer på det. Her vil han enten vise karakter eller fravær av det. Han kan bli overrasket, lei seg, flau, stille eller mye annet.. Men så lenge han tar det til seg og prøver å gjøre noe med det så er han riktig skrudd sammen. Blir han irritert, sint, kverulerer, inntar offerollen, blame shifter eller gaslighter, så vet du hva du skal gjøre. Du går hjem og skriver en takkemelding på KG over at du lærte noe nytt og effektivt om hvordan sortere ut menn tidlig i datingen. Hilsen mann 50. Tro meg. Jeg vet.... Anonymkode: 6878f...ddf 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Støtter denne! Du kan faktisk kun vinne på denne fremgangsmåten TS. Anonymkode: 63422...5d4 Tenkte litt på det så husket jeg at han har flere ganger anklaget meg for å være inbildsk når jeg har sagt noe positivt om meg selv. Så det betyr jo at han mener jeg er ikke bra nok. Eller skal senke mitt selvbilde. Og jeg sier bare små bra ting om meg selv er ikke noe skrytepave eller instagrammer. Har bare hatt et sunt selvbilde. Det er jo litt dumt at han er veldig hot og jeg har styrket selvbildet hans på alle mulige måter, mens han føler behov for å rasere mitt. Tror det er over dessverre Anonymkode: 57ffc...e0d 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Noen har faktisk innærte uvaner som de lett kan endre på dersom de forstår hvor dumme de er. Problemet er at ingen er emosjonelt voksne nok til å gi beskjed. Han oppfører seg åpenbart emosjonelt uintelligent. Men trenger ikke bety at han grunnleggende er det. Det finner du enkelt ut ved å gi han et skikkelig push-back. Dessverre er få mennesker voksne nok til å stå opp for seg selv. Det er lettere å flykte. Du kan si det som det er. "Hør du. Du kaster rundt deg med komplimenter om andre damer, men med meg 'fleiper' du bare om feilene mine. Det er veldig lite voksent av deg, jeg blir såret og oppgitt av dette. Vi kan stoppe datingen her og så kan du ta litt tid og tenke over hva du vil. Hvis du vil date meg må du vise meg mye mer respekt enn dette. Men jeg venter ikke for lenge på deg." Anonymkode: 6878f...ddf Tror du seriøst det er så lett? Jeg prøvde en gang eller to, skikkelig satte ned foten, da sto han over meg og tordnet, og jeg skjønte at hvis jeg sa noe mer så ville det smelle skikkelig. Jeg gikk noen uker etter det. Anonymkode: a0430...3d6 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Likevel påstår det er deg han vil ha. Men sier aldri fine komplimenter om eller til deg, kun andre damer og det er mange damer han synd er fine. Så når han sier noe om deg, er det i en negativ sammenheng og selvsagt bare tuller. Når du sier at han ikke syns du er noe fin, sier han selvfølgelig syns han det. Anonymkode: 57ffc...e0d Klassisk hersketeknikk Holde deg og selvtilliten nede, for han ser og vet hvor bra du egentlig er og hvor liten og smålig han er. Så passer han på at du føler deg mindre verdt og du vil ikke gå fra han. Han håper at du tenker at du ikke får noen bedre Når du tar det opp, påstår han at det er bare tull eller spøk. Enda en hersketeknikk Siden dere bare dater, så la han gå. Ikke involver deg mer med dette vesenet. Anonymkode: d7159...25c 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå