AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Har en veranda på ca. 3x4 meter og leter etter et nytt møblement med sofa, lavt bord og to stoler. Det som står der nå fra Jysk elsker jeg, men rottingen har falt helt fra hverandre på få år så ikke aktuelt med nytt fra Jysk eller i rotting tror jeg. Hvordan fungerer det egentlig med noe i aluminium. Blir armlenene varme i solen? Ruster det? Noen som har erfaring med Eureka møbler? Sett et fint sett derfra, men usikker på hvor seriøst firmaet er. Vil gjerne ha noe mer holdbart enn rotting, men vanskelig å finne noe fint, godt å sitte i og rimelig.... Anonymkode: c84ed...b82
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Vi har Hay Palisade, veldig fornøyd Anonymkode: 7477e...06f
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vil gjerne ha noe mer holdbart enn rotting, men vanskelig å finne noe fint, godt å sitte i og rimelig.... Anonymkode: c84ed...b82 Hadde du sagt dyrt, hadde jeg sagt Slettvoll… Anonymkode: ccd71...44a
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har en veranda på ca. 3x4 meter og leter etter et nytt møblement med sofa, lavt bord og to stoler. Det som står der nå fra Jysk elsker jeg, men rottingen har falt helt fra hverandre på få år så ikke aktuelt med nytt fra Jysk eller i rotting tror jeg. Hvordan fungerer det egentlig med noe i aluminium. Blir armlenene varme i solen? Ruster det? Noen som har erfaring med Eureka møbler? Sett et fint sett derfra, men usikker på hvor seriøst firmaet er. Vil gjerne ha noe mer holdbart enn rotting, men vanskelig å finne noe fint, godt å sitte i og rimelig.... Anonymkode: c84ed...b82 Hvordan du behandler tingene dine er avgjørende for hvordan de holder seg. Tar du dette inn om vinteren? Dekker du det til ved regnvær?☔️ Eller bryr du deg ikke om noe annet enn å bruke tingene? Anonymkode: 476c2...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå