AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Jeg lurer på om det er typisk badeland i nærheten av Oslo, eller må man helt til Bø? Her tenker jeg på badeland som i vannsklier, lekeområder for småbarn og barnebasseng. Ikke standard kommunal svømmehall. 5 åringen vil på badeland. Anonymkode: 7128b...180
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Østfoldbadet i Askim er litt nærmere, men der er alt innendørs Anonymkode: 707fb...3e0 1
Sol79 Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Askimbadet har stort basseng med sklie utendørs. Bølgen bad i Drøbak er også fint, men der er alt innendørs. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Mange år siden jeg var der, men Tusenfryd har vel utendørsbasseng med lekeområde for barn? Husker ikke om de har sklier osv da 🤔 Anonymkode: 4e012...f4a 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Drammensbadet er både ute og inne. Anonymkode: d7088...f82 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Østfoldbadet i Askim er litt nærmere, men der er alt innendørs Anonymkode: 707fb...3e0 Østfoldbadet og Askim nevnt under er det samme. Det er to sklier, lite barnebasseng, wipe out bane og basseng m bølger og strøm innendørs. I tillegg er det to varme basseng og to store "kalde' basseng. I det ene bassenget kan man svømme ut og skli i sklie. Syns det er det beste badelandet i nærheten av Oslo. Anonymkode: 0979b...4d9
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli Sarpsborg , Scandic hotell har beste badeland Anonymkode: 459d0...473
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Drøbak har også, det er det nærmeste til Oslo Anonymkode: 459d0...473 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Rånåsfoss er utendørs badeanlegg. Jeg har ikke vært der selv. Så en TikTok videos og det så barnevennlig ut. Litt utenfor Oslo. Anonymkode: fa4c2...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Østfoldbadet i Askim er litt nærmere, men der er alt innendørs Anonymkode: 707fb...3e0 Det stemmer ikke, de har et relativt stort område ute også. Anonymkode: 425e9...506
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Rånåsfoss er utendørs badeanlegg. Jeg har ikke vært der selv. Så en TikTok videos og det så barnevennlig ut. Litt utenfor Oslo. Anonymkode: fa4c2...0c3 Det heter Bader’n. Veldig fint, men ikke akkurat badeland. Anonymkode: f780b...586 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli Quality Hotell i Sarpsborg har et badeland som jeg tror en femåring ville likt: https://www.strawberry.no/spa/norge/sarpsborg/velvet-spa/. Vi var der i koronatiden når det ikke var mulig å reise til utlandet og hadde et veldig fint opphold. Anbefaler to overnattinger, så kan dere besøke Inspiria Science Centre, også. Anonymkode: e6bff...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli Tøyenbadet her i Oslo skal visst ha blitt veldig bra, med "skumle" sklier for både store og små. Anonymkode: 985c9...7db 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli Østfoldbadet eller Totenbadet. Anonymkode: 41a8f...16d
AnonymBruker Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Kanskje ikke i nærhet sånn sett, men ikke så langt som Bø. Skien aktivitetspark 😊 Anonymkode: b6170...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå