AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Stor enebolig fra 80-tallet. Dyr strøm. Har i dag Fortum. Men opplever appen som veldig ustabil. Er litt lei. Anonymkode: 2e53b...a9d
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stor enebolig fra 80-tallet. Dyr strøm. Har i dag Fortum. Men opplever appen som veldig ustabil. Er litt lei. Anonymkode: 2e53b...a9d Avtale med minuspåslag. NTE eller Kraftriket. Begge kan du ha ett år får avtalene endres. Da bytter du 14. dager før avtalen går ut. Har hatt begge, er like fornøyd med begge. Ingen månedspris heller. Begge har gjennomfakturering, så alt kommer på samme faktura. Alternativet er omdiskutert Agva. Der er ikke gjennomfakturering. Men de har minusavtale. Husk at spotpris er spotpris uansett hvem du kjøper strøm fra. Forskjellene ligger i månedsprisen og påslaget. Fjordkraft har for eksempel høye påslag, penger ut av vinduet. Anonymkode: 3b044...328 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Jeg bor i Sandviken i Bergen i en trekkfull leilighet, og jeg har skiftet fra Fortum til Vibb. Vibb har færre faste avgifter enn Fortum Anonymkode: 6e415...f45 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bor i Sandviken i Bergen i en trekkfull leilighet, og jeg har skiftet fra Fortum til Vibb. Vibb har færre faste avgifter enn Fortum Anonymkode: 6e415...f45 Vinn er rimeligere, fordi de er uten påslag. Har du minusavtale blir det enda billigere. Anonymkode: 3b044...328 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vinn er rimeligere, fordi de er uten påslag. Har du minusavtale blir det enda billigere. Anonymkode: 3b044...328 Vibb har ikke påslag og fastavgift på 49,- Anonymkode: 6e415...f45 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vinn er rimeligere, fordi de er uten påslag. Har du minusavtale blir det enda billigere. Anonymkode: 3b044...328 Det er vel ikke en strømleverandør som heter Vinn? Anonymkode: 6e415...f45
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke en strømleverandør som heter Vinn? Anonymkode: 6e415...f45 Brød å skrive Vibb, og se hva autokorrekt på iPad gjør med det ordet! Anonymkode: 3b044...328
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli https://vibb.no/strom 600 kr unødvendig ut, i løpet av ett år. Anonymkode: 3b044...328 1
Mefe68 Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Jeg hadde Vibb men avtalen gikk ut for noen måneder siden. Gikk da over til NTE og har minuspåslag på -1,7 pr kwt i 12 måneder og ingen fastbeløp pr måned. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): https://vibb.no/strom 600 kr unødvendig ut, i løpet av ett år. Anonymkode: 3b044...328 Har ikke alle leverandører fastavgift da? Anonymkode: 6e415...f45 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Mefe68 skrev (1 time siden): Jeg hadde Vibb men avtalen gikk ut for noen måneder siden. Gikk da over til NTE og har minuspåslag på -1,7 pr kwt i 12 måneder og ingen fastbeløp pr måned. Hva skjer etter 12 mnd? Anonymkode: 6e415...f45 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har ikke alle leverandører fastavgift da? Anonymkode: 6e415...f45 Nei. Og det er det som gjør forskjell på de ulike avtalene. Noen har store fastavgifter, helt opp til kr. 69, og 15 øre i påslag pr. kw du bruker. Da blir strømregningen unødvendig høy. I tillegg får du ulike tilleggstjenester om du ikke passer på, slik at enkelte betaler flere hundre kroner unødvendig i året. Meld deg inn i strømavtalen på face og les deg opp. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva skjer etter 12 mnd? Anonymkode: 6e415...f45 Lokketilbud, har du hørt om det? Etter 12 mnd. så blir du satt automatisk over på en dyrere avtale, fordi strømselskapene regner med at folk er sløve og ikke følger med. Slik tjener de penger på folks sløvhet. Vi som har lært i strømgruplene på face hvordan dette skal gjøres, vi bytter etter 12 måneder tilnavn andre med minuspåslag. Har vi da betalt til forfall og vært greie kunder, så kommer det selskapet vi flytter fra etter 12 mnd. her Kraftriket, på telefon ganske snart, og spør hvorfor vi har byttet. Forklarer de at pris er grunnen. Da tilbyr de deg ny avtale om 12. mnd som er lik den du har byttet fra. Enkelt og greit. Å bytte er enkelt, du har måler nummeret på en faktura ringer selskapet til vil flytte til. Oppgir målernummer, og når dunster oppstart. Svarer ja på en sms og detvardet. Anonymkode: 3b044...328 2
Mefe68 Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei. Og det er det som gjør forskjell på de ulike avtalene. Noen har store fastavgifter, helt opp til kr. 69, og 15 øre i påslag pr. kw du bruker. Da blir strømregningen unødvendig høy. I tillegg får du ulike tilleggstjenester om du ikke passer på, slik at enkelte betaler flere hundre kroner unødvendig i året. Meld deg inn i strømavtalen på face og les deg opp. Lokketilbud, har du hørt om det? Etter 12 mnd. så blir du satt automatisk over på en dyrere avtale, fordi strømselskapene regner med at folk er sløve og ikke følger med. Slik tjener de penger på folks sløvhet. Vi som har lært i strømgruplene på face hvordan dette skal gjøres, vi bytter etter 12 måneder tilnavn andre med minuspåslag. Har vi da betalt til forfall og vært greie kunder, så kommer det selskapet vi flytter fra etter 12 mnd. her Kraftriket, på telefon ganske snart, og spør hvorfor vi har byttet. Forklarer de at pris er grunnen. Da tilbyr de deg ny avtale om 12. mnd som er lik den du har byttet fra. Enkelt og greit. Å bytte er enkelt, du har måler nummeret på en faktura ringer selskapet til vil flytte til. Oppgir målernummer, og når dunster oppstart. Svarer ja på en sms og detvardet. Anonymkode: 3b044...328 Ja akkuratt dette gjør jeg. Når d nærmer seg 12 måneder så bytter jeg til et annet selskap med god avtale. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå