AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Vi er et par som hadde tenkt noen dager i Kragerø og så en hoppe på tur til Gdansk. Nå er det spådd så som så med været begge steder og jeg lurer på om dere har noen tips til rimelige reiser, opplevelser osv i stedet for det vi hadde tenkt. Dvs vi har èn uke vi kan gjøre hva vi vil. Og det gjelder fra førstkommende lørdag. Hvor hadde dere dratt? Anonymkode: 98e11...8c3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Bulgaria, Albania, Montenegro. Hvis dere vil ha billig «sydentur». Anonymkode: 015fd...283
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Stockholm eller Skottland. Anonymkode: c8989...61d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Meldt fint vær på Østlandet ☀️ Son Drøbak koselig sted å besøke om sommeren ☀️🍓 Anonymkode: 475d1...991
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Billig til utlandet: Bulgaria, Polen, Riga (mange restplasser) Billig innenlands: Besøke familie, Airbnb i Oslo Anonymkode: 94bca...130
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Takk for svar😊 Har lett litt i går kveld men syntes ikke at fra 25 000 for to er rimelig. Prøvde å lete etter kun fly også men det var også dyrt. Anonymkode: 98e11...8c3
reiseglad Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli Helgelandskysten. Kjør nordover, eller fly til Bodø og lei bil, ta med liggeunderlag og en tynn sovepose. Bad, padle, sykle, gå på fjellet, nyt været og sol både dag og (nesten) hele natta.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi er et par som hadde tenkt noen dager i Kragerø og så en hoppe på tur til Gdansk. Nå er det spådd så som så med været begge steder og jeg lurer på om dere har noen tips til rimelige reiser, opplevelser osv i stedet for det vi hadde tenkt. Dvs vi har èn uke vi kan gjøre hva vi vil. Og det gjelder fra førstkommende lørdag. Hvor hadde dere dratt? Anonymkode: 98e11...8c3 Det er da meldt helt greit-ish vær i Gdansk neste uke? Kjør på sier nå jeg. 🙂 Berlin er ikke feil å stunte en tur til, eller fly til Gatwick og ta noen herlige dager i Brighton (og gjerne med leiebil et par dager for å kjøre litt langs kysten og innover i landet i west/east Sussex. Men det er klart: da går det litt mer penger enn en tur til Gdansk, så jeg synes dere skal gå for opprinnelig plan. Anonymkode: 11942...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå