Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Varmt hos dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er enten eller.. skal ikke klage altså, men 34 grader i skyggen er i meste laget for meg altså. 
Dette hjemme på nordvestlandet. 
sitter med ei vifte 

flere som dåner litt i varmen? 

Anonymkode: 106af...974

Skrevet

Har det akkurat passe varmt her. :) 34 grader er litt for mye ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deilig med sommer men nå måtte jeg ta en liten pause fra sola.Litt klamt er det også men det tåler vi :)

Anonymkode: 96118...a88

AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (15 minutter siden):

Har det akkurat passe varmt her. :) 34 grader er litt for mye ja. 

Skal ta meg en tur på stranda senere, der går det an.. kan avkjøle seg litt. Men på terrassen hjemme er det ikke mulig å sitte. 
blir irritabel i varmen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Varmt og klamt her, håper det løsner litt etter morgendagens tordenvær. Er helt avhengig av gjennomtrekk i leiligheten, og kalde dusjer.

Anonymkode: 9622c...943

Skrevet

Eeeh ja, dro å kjøpte en billig bærbar AC. Nå er det lunt og godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig varmt og fuktig vær! Nesten litt sydenfølelse, sånn bortsett fra at alt husarbeidet må gjøres akkurat som vanlig og at "stranda" er en steinete bekk et par km unna 😬

Anonymkode: db120...5e7

Skrevet

:) Hei der; vi har allerede en velskrevet syt og klag over varmen-tråd. Bli gjerne med der. 🧊

AnonymBruker
Skrevet

Sitter inne med hunden og prøver å lage gjennomtrekk. Snart er det kaldt nok til tur ♥️

Anonymkode: f289f...b7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Skal ta meg en tur på stranda senere, der går det an.. kan avkjøle seg litt. Men på terrassen hjemme er det ikke mulig å sitte. 
blir irritabel i varmen 😅

Huff ja. Føler med deg. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Laget badeland med basseng, vannsklie, vannspreder og trampoline i hagen så kidsa får aktivisert seg. Jeg ligger enten i solsengen eller kjøler meg ned inne😬

Anonymkode: 652f8...d0d

Skrevet

Vi er alle forskjellige. Jeg tåler varmen dårligere enn mange av mine venner. Dog har jeg hatt en alvorlig hjertestans en gang i livet og termostaten fikk seg en knekk. Men varmen oppleves forskjellig for meg også. Jeg har i mange år vært mye på Playa del Ingles om vinteren, og noen vintre har det faktisk vært over 30 grader uten at det har gjort meg noen ting, men der nede er man laaangt ute på havet og her hjemme i Norge i innlandet. Luftfuktigheten der nede er veldig mye tørrere enn her hjemme. Nå om dagen her hjemme så er jeg i garasjen (70 m2 fullisolert garasje) samt at jeg har varmepumpe der om jeg ønsker å sette på aircondition. Inne har jeg brukt aircondition for å senke temperaturen inne og vedlikeholder med vifter fra Biltema, det funker helt greit for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er enten eller.. skal ikke klage altså, men 34 grader i skyggen er i meste laget for meg altså. 
Dette hjemme på nordvestlandet. 
sitter med ei vifte 

flere som dåner litt i varmen? 

Digger varmen, litt problematisk når man skal sove, og man gjennomlufter kåken og det er nesten 20 grader om natten ute uansett. Men jeg klager ikke, nyter de få dagene med slik varme vi får her i Norden, snart er det over og vi er tilbake til kaldt, vått og gufsete vær. 

Skrevet

27 grader og deilig. Skal bli opp mot 30 senere i uken, håper det varer lenge.

Skrevet

Vi hadde drøyt 27 grader på det meste i dag. Perfekt hvis man er på ferie, litt varmt nå som jeg må jobbe. Men skitt, jeg venter med å klage over været til vi har hatt tre grader, regn og sterk kuling i en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...