AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Kjenner jeg blir så oppgitt over avtalt besøk, flere dager i forveien. Ordnet med mat, drikke osv. Så ringer de ca 40 min før de ska komme at de ikke kommer allikevel egentlig burde de ringt før det og. Siden det er over 1 time å kjøre. Skjønner ikke hvorfor en del folk driver på slik. Hva er egentlig greia med at noen er på den måtten Anonymkode: a0f11...58c 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Høres skikkelig ufint ut å avlyse på så kort varsel! Hadde blitt kjempeireitwrt selv! Men hvorfor kommer de ikke likevel? Hva var begrunnelsen? Anonymkode: 40294...b5e
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner jeg blir så oppgitt over avtalt besøk, flere dager i forveien. Ordnet med mat, drikke osv. Så ringer de ca 40 min før de ska komme at de ikke kommer allikevel egentlig burde de ringt før det og. Siden det er over 1 time å kjøre. Skjønner ikke hvorfor en del folk driver på slik. Hva er egentlig greia med at noen er på den måtten Anonymkode: a0f11...58c Det synes jeg er veldig dårlig. Det er ikke så ofte jeg har folk på besøk, men de gangene det er avtalt så liker jeg å stelle i stand, slik du også har gjort. Jeg hadde blitt klart skuffet når grunnen er noe de fint kunne varslet i forveien. De tenker nok ikke lengre enn sin egen nese, og det er jo mange med dem, men likevel helt greit å bli skuffet. Anonymkode: d52c6...041 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli Hvis dette er noe som skjer ofte og ikke bare et engangstilfelle – kutt vennskapet. Disse menneskene bryr seg ikke om deg. Anonymkode: cb7bc...33d
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres skikkelig ufint ut å avlyse på så kort varsel! Hadde blitt kjempeireitwrt selv! Men hvorfor kommer de ikke likevel? Hva var begrunnelsen? Anonymkode: 40294...b5e De sa at det var at gutten de har hadde vært umulig hele dagen, og noe galt med bil. Og at de feilberegnet tiden Anonymkode: a0f11...58c
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dette er noe som skjer ofte og ikke bare et engangstilfelle – kutt vennskapet. Disse menneskene bryr seg ikke om deg. Anonymkode: cb7bc...33d Er 3 gangen på 1 år. Og ikke så ofte vi møttes siden de bor nordover, men har vogn ved der vi bor. Så når de først er på disse kanter pleier de å si de kommer en tur, samme som vi gjør når vi er nordover Anonymkode: a0f11...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå