AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Er det noen her som noen gang har fersket sin mann eller kone i å sitte på chattesider på nett? jeg for min del finner det ukomfortabelt når jeg sitter på feks chat.no og ser sikkert 40 gifte menn som skjuler for konene sine at dem sitter der å søker diskret og spennende treff, grøss.. Skal sies at jeg setter dem på plass eller rapporterer dem da mange av dem er direkte ufine. Anonymkode: 2b0d4...06a 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Finnes chattesider fremdeles? Trodde dette var en greie fra 2005. Anonymkode: be9d5...ff5
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finnes chattesider fremdeles? Trodde dette var en greie fra 2005. Anonymkode: be9d5...ff5 Chat.no finnes enda. Og der KRYR det av gifte personer som ser etter en eller ei på si.. Anonymkode: 2b0d4...06a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli 90 % av de på Tinder er også opptatt, gift eller samboere m.m. Ser de daglig her i byen jeg bor. Men rapportere gidder jeg ikke, de får styre på. Synd på partner da, men jeg vet ikke hvilke avtaler de har seg imellom. Anonymkode: 4d444...d04 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 90 % av de på Tinder er også opptatt, gift eller samboere m.m. Ser de daglig her i byen jeg bor. Men rapportere gidder jeg ikke, de får styre på. Synd på partner da, men jeg vet ikke hvilke avtaler de har seg imellom. Anonymkode: 4d444...d04 Jeg har dratt det så langt at jeg måtte faktisk sende inn tips ang ei til politiet da hun solgte nakenvideoer av eksmannen sin hvor han sa det ikke var greit, og fikk vite at hun gjorde dette bak hans rygg. Så noen ganger er det faktisk ikke så dumt. Anonymkode: 2b0d4...06a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli En jeg kjenner ville legge meg til på snapchat, og ville ha meg med inn på nakenprat.com. En jeg kjenner fant en video av mannen sin på mobilen, der han hadde sex med to kvinner som ikke var henne. Hun hadde lånt telefonen til mannen og på en eller annen måte klart å sende meldingen med denne videoen til seg selv. Jeg er sikker på at hun hadde hatt lyst til å vite dette før mannen fikk gaslightet henne i årevis med at hun hadde problemer med å være mistenksom og sjalu... Anonymkode: 144b6...c62
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Chat.no finnes enda. Og der KRYR det av gifte personer som ser etter en eller ei på si.. Anonymkode: 2b0d4...06a Mest grisete mannfolk der inne 🙈 Anonymkode: e0b7c...777
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Tror det heller er uvanlig at opptatte med ikke driver med noe snusk på si. Anonymkode: 750d0...dbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det heller er uvanlig at opptatte med ikke driver med noe snusk på si. Anonymkode: 750d0...dbe Opptatte menn skulle det stå. Anonymkode: 750d0...dbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal sies at jeg setter dem på plass eller rapporterer dem Anonymkode: 2b0d4...06a Er du moralpolitiet? Anonymkode: 78ba5...e4b
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er du moralpolitiet? Anonymkode: 78ba5...e4b Jeg HATER utroe mannfolk så kall meg gjerne det.. Tenker man å være utro kan man like så godt skille seg.. Anonymkode: 2b0d4...06a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Mest grisete mannfolk der inne 🙈 Anonymkode: e0b7c...777 Nei, du sier ikke det.. møtte en kar fra Larvik/Sandefjord som ikke sa han hadde dame før ETTER ting var "gjennomført".. da følte jeg meg råtten og ekkel da.. Anonymkode: 2b0d4...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå