Gå til innhold

De beste hageskoene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine gamle lefser som jeg har brukt i hagen er nå snart klare for kassering, og jeg trenger nye sko. Det regner lite her, så jeg trenger ikke støvler, det må helst være småsko som man bare kan smette på seg. De må ikke være åpne, da jeg jo skal vanne osv. Og så må de være billige. Ditt beste tips?

Anonymkode: d06f3...bb2

Skrevet (endret)

Disse fra Rusta ser ut til å være uten hull, og fôret kan fjernes eller tas ut og vaskes.

Jeg har et par andre tette derfra, men de ser ikke ut til  å være i salg lenger. Ellers har de andre i ulike farger med små hull. Kommer litt an på hvor forsiktig du er når du vanner for ikke å bli våt på føttene 😊

Endret av Hanne67
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så vittig! Jeg tenkte på akkurat samme type «slip in» sko som allerede nevnt .. burde vært vanntett foran også om gresset er vått..

Anonymkode: 4efe6...c52

AnonymBruker
Skrevet

Crocs

Anonymkode: 3d0b8...bcb

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk fant jeg ut at lave gummistøvler ville være det beste, siden det er mye gress mellom radene mine, og jeg går i jord også. Så fant denne siden på Temu, er det noen som har bestilt noe sånt fra dem? TS 

Garden shoes

Skrevet (endret)

Hva med lave gummistøvler da? Vanntette og kan spyles om de blir gjørmete.

Eksempel på lave gummistøvler for dame. Bare å tråkke nedi, lette å få på seg.

EDIT;

linket visst til feil støvel. De ovenfor er fôrede, men de finnes altså som sommerutgave også, uten fôring

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
gladidag skrev (3 timer siden):

Pluss 1 på denne. Sitter ute med disse på meg nå – superpraktiske for en som flyr mye ut og inn.

De er behagelige, enkle å kippe av og på, relativt billige (Jeg kjøpte mine for 150,- på tilbud for noen uker siden) og rett og slett praktiske.

Ulemper: de er stygge som nøkken, og ser ut som tresko. Men heldigvis ikke like stygge som Crocs. Og så kan de kanskje bli litt vel tette og varme.

Men til den prisen? Løp og kjøp.

Anonymkode: 08320...ef5

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (5 timer siden):

Hva med lave gummistøvler da? Vanntette og kan spyles om de blir gjørmete.

Eksempel på lave gummistøvler for dame. Bare å tråkke nedi, lette å få på seg.

EDIT;

linket visst til feil støvel. De ovenfor er fôrede, men de finnes altså som sommerutgave også, uten fôring

gladidag skrev (5 timer siden):

Takk, nå står det mellom disse to typene....hmmm..... TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...