Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2002 #1 Skrevet 22. november 2002 Fikk vite i helgen at en jeg hadde et forhold til, hadde en annen hele tiden. Vi har datet i vel 3-4 mnd, hadde det veldig fint. i ettertiden ser jeg jo "signalene" som hele tiden var der - vi var aldri hjemme hos ham, han hadde alltid telefonen i lommen o.l, vi gikk ut på "sære" steder hvor sjansen for å bli sett var mindre osv osv. det ble slutt mellom oss for 2 uker siden, fordi han "følte dette ikke gikk den rette veien"....her forrige helg traff jeg det som var og fortsatt(??) er damen hans - hun hadde funnet ut om meg, og skjelte meg ut etter noter! kalte meg en billig hore, at jeg ikke hadde noen respekt for andre mennesker, at jeg hadde forført ham til dette osv osv.. ble veldig paff, ikke minst fordi jeg ikke hadde noen anelse om at han hadde hatt dame hele tiden. Forsøkte å si fra at jeg ikke visste noe, men det ville hun ikke høre på...under raseriutbruddet hennes, fikk jeg inntrykk av at han hadde lagt all "skylden" over på meg,at jeg hadde fungert som en sirene som hadde lokket og forført ham.. men - dette er ikke første gang faktisk... :evil: i fjor traff jeg også en mann som hadde dame; jeg var hans hemmelige elsker uten å vite noe... fant det ikke ut før lang tid etter riktignok, og traff aldri henne - som han idag er gift med. hvorfor gjør noen slike ting?lurer andre mennesker helt bevisst på denne måten? finnes det ingen "kjernekarer" lenger? jeg er en "kjernejente", svigermors drøm, både søt og snill, høy utdannet og med god jobb - jeg fortjente vel bedre enn å bli lurt bak lyset og kalt et ludder i etterkant? :o er jeg for naiv - er det mer kynisme og mistenksomhet som skal til??
Sondra Skrevet 22. november 2002 #2 Skrevet 22. november 2002 -Du er ikke naiv! - Og dessverre tror jeg at det er flere hankatter enn kjernekarer der ute. Jeg kjenner igjen den følelsen du sitter med nå. - Si til deg selv at du gjore ikke noe galt, selv om fyren (og dama hans) prøver å legge all skyld på deg. :evil: I etterpåklokskap kan man jo spørre seg hvorfor man ikke hører "klokkene ringe" og at man ikke tar signalene........vi kvinner er jo ofte så overbærende og vil jo så gjerne at dette skal funke. - Prøv å tenk på at det var noe du skulle lære av denne hendelsen - at du blir litt mer på vakt neste gang! -
Milo Minderbinder Skrevet 23. november 2002 #3 Skrevet 23. november 2002 Uffda... Skylden ligger i sin helhet på den fyren. At dama hans kommer til deg på den måten, må jo bety at han har misinformert henne, eller at hun innerst inne vet hvordan ting er - men at tankene enda ikke har boblet opp og formulert seg selv, og således latt hva enn det nå måtte være av indre motsigelser, sårbarhet og konflikter gå ut over deg på et uheldig vis. Den dama er like mye et offer som deg, men det gjør det jo ikke bedre for deg, det da. Det er mollsurt å bli holdt for narr på denne måten, og jeg bebreider deg ikke dersom du nå sitter igjen med en "Paa baalet med mænderne"-holdning. Menn er ofte svært uomtenksomme, og desverre er det, om ikke en full aksept av slik en væremåte, kulturellt lettere for en mann å gjøre slikt, fordi "det er sånn". Som Sondra sier, så er det mange "hannkatter", og slik har det desverre vært alltid. Jeg er selv gutt.....eller mann, og jeg vil ikke med dette si at jeg er et strålende prakteksemplar - jeg kan dog si at jeg håper jeg aldri bli dum nok til å gjøre noe slikt med en kvinne. Er det imidlertid greit om jeg benytter anledningen til å beklage, på vegne av mitt eget kjønn, at vi kan være så teite? :evil:
Furstina Skrevet 23. november 2002 #4 Skrevet 23. november 2002 Jag tycker alla skuld ligger på fyren jag. Det var HAN som var otrogen, HAN som gick till en annan kvinna. Varken DU eller hans kvinna ska ha någon skuld i detta. Detta oavsett om du försökt förföra honom, hon varit rigid, trist, sur, sjuk eller nåt annat han kan skulla på. Hans dam borde vara rasande på sin karl, inte på dig. Fast detär väl så att det är lättare att skylla på någon man inte känner än att försöka se sina egna problem (deras förhållande). Trist att du träffar flera såna karlar, det finns ärliga pärlor till män där ute. Problemet är bara att skilja dem från de ruttna äggen. Lycka till med kärleken.
Fakse Skrevet 23. november 2002 #5 Skrevet 23. november 2002 Send et brev til hun som han fortsatt er sammen med. Hun fortjener å få vite den egentlige sannheten, sånn at hun selv kan få velge om hun vil være sammen med han eller ikke.
Gjest Mzfire Skrevet 23. november 2002 #6 Skrevet 23. november 2002 Jeg syns virkelig synd på deg. Det virker som om guttene merker på oss jentene at vi er snille og gode.Lette å lure også, godtroende som vi er. Tidligere har jeg alltid brukt kort tid på å bli sammen med en gutt. Der ligger feilen. Det lureste er å bruke god tid til å bli kjent med personen og ikke skynde seg inn i noe. Kan han ikke vente til du er sikker er han ikke noe å samle på. Du må ikke tro at det bare er drittsekker av noen menn der ute. Mulig du må kysse noen frosker før du finner prinsen, men det er vel verdt det. Ønsker deg lykke til og bare vent. Når du er klar for det igjen vil du møte den mannen som er ment for nettopp deg
vilja Skrevet 25. november 2002 #7 Skrevet 25. november 2002 Hei! I helga var jeg på julebord, og flørtet og lo og snakket med alle mulige folk!!! Jeg ëlsker å danse,så jeg sier ikke nei til de som spør. Jeg sorterer litt med de som er for fulle og de som greier godt å styre føttene sine. - Så var det jo en kjekk mann der da, som spurte om jeg ville danse til swingmusikken som var der! Og han var jo skikkelig bra både til å danse og kjekk å se på!! Tenkte aldri over at han hadde samboer/kjæreste..... jeg forstod det slik at han var fri. Kompisene hans sa jo at han var ungkar. Ok greit tenkte jeg. jeg flørtet med han og han flørtet tilbake.... ganske mye faktisk, så jeg visste at jeg likte han. Og han meg! Så begynte han å kysse meg og riktig kose seg med meg på dansen........ Riktig nok på kinnet. Stjal seg noen slike. Så ble det natta........ Han ble med opp på mitt rom og vi klina + litt mere kosing........ Men jeg fikk vite det av han at han hadde samboer.... Da var det forsent! -Så snakket vi sammen....... Han angret seg fryktelig. han var jo skrekkelig glad i henne sa han. Ja, hva vil du da sa jeg? Vil du ha henne? Jo han var ganske sikker på det. Ja, da Synes jeg ikke du skal fortelle om dette om det var kun denne ene gangen. For ikke å lette din samvittighet ovenfor henne. Han visste ikke helt da.... Men han visste at hun kom til å gjøre det slutt med han, om hun fikk vite det! Ja, du velger selv sa jeg. Hu kommer vel hjem til Helga tror jeg. Men jeg synes slik er rart. Jeg hadde ikke sex med han, men at han kunne si slik som: Jeg vil treffe deg igjen, vi kan ha det godt i lag.. Hvorfor sier menn slik? Når de har dame som de er glad i????? jeg måtte ikke hate han, sa han. Nei det kom jeg ikke til å gjøre sa jeg. Så glad i deg har jeg ikke blitt i deg! ENTEN så må han ha hatt noe annet i drinken sin..... Som gjorde at han sa og gjorde slike ting. Eller så må han ha det vondt i livet sitt!!!! Kanskje det var for å få trøst? Tror ikke at de kan god sex i lag. Fikk inntrykk av det! Men jeg bærer ingen nag. Det er han som sliter. Jeg har det ok. Men mye værre for samboeren som garantert kommer til å høre rykter..... Fikk høre dem på mandag gjennom en felles bekjent, om det var noe i det. Jeg nektet på det, og spurte litt om hva og hvam og slikt....... Nja, det går rykter blandt xxxxx -gjengen, sa han. Ja dem om det sa jeg, og han lo. Men jeg kommer jo til å treffe ahn igjen. Ikke som potensiell elskerinne, men som en bekjent. Kommer til å si hei og snakke normalt med han. Traff jo han dagen etterpå også. Men iallefall, unnskyld til deg som er samboer med denne mannen!!!!!! Han er en veldig følsom person også, som iallefall sliter nå! Han var helt fortvilet. han spurte meg om hvorfor han i det hele tatt gjorde slike ting....? Prøvde jo å trøste da....... HAN angret!!!! Sorry. Han skulle fortalt meg om deg!!!!!!! hadde jeg visst at han hadde et forhold, hadde jeg garantert holdt meg unna!!! -Og iallefall ikke invitert han opp på rommet!!!!!!! *klem*
vilja Skrevet 25. november 2002 #8 Skrevet 25. november 2002 Hei! I helga var jeg på julebord, og flørtet og lo og snakket med alle mulige folk!!! Jeg ëlsker å danse,så jeg sier ikke nei til de som spør. Jeg sorterer litt med de som er for fulle og de som greier godt å styre føttene sine. - Så var det jo en kjekk mann der da, som spurte om jeg ville danse til swingmusikken som var der! Og han var jo skikkelig bra både til å danse og kjekk å se på!! Tenkte aldri over at han hadde samboer/kjæreste..... jeg forstod det slik at han var fri. Kompisene hans sa jo at han var ungkar. Ok greit tenkte jeg. jeg flørtet med han og han flørtet tilbake.... ganske mye faktisk, så jeg visste at jeg likte han. Og han meg! Så begynte han å kysse meg og riktig kose seg med meg på dansen........ Riktig nok på kinnet. Stjal seg noen slike. Så ble det natta........ Han ble med opp på mitt rom og vi klina + litt mere kosing........ Men jeg fikk vite det av han at han hadde samboer.... Da var det forsent! -Så snakket vi sammen....... Han angret seg fryktelig. han var jo skrekkelig glad i henne sa han. Ja, hva vil du da sa jeg? Vil du ha henne? Jo han var ganske sikker på det. Ja, da Synes jeg ikke du skal fortelle om dette om det var kun denne ene gangen. For ikke å lette din samvittighet ovenfor henne. Han visste ikke helt da.... Men han visste at hun kom til å gjøre det slutt med han, om hun fikk vite det! Ja, du velger selv sa jeg. Hu kommer vel hjem til Helga tror jeg. Men jeg synes slik er rart. Jeg hadde ikke sex med han, men at han kunne si slik som: Jeg vil treffe deg igjen, vi kan ha det godt i lag.. Hvorfor sier menn slik? Når de har dame som de er glad i????? jeg måtte ikke hate han, sa han. Nei det kom jeg ikke til å gjøre sa jeg. Så glad i deg har jeg ikke blitt i deg! ENTEN så må han ha hatt noe annet i drinken sin..... Som gjorde at han sa og gjorde slike ting. Eller så må han ha det vondt i livet sitt!!!! Kanskje det var for å få trøst? Tror ikke at de kan god sex i lag. Fikk inntrykk av det! Men jeg bærer ingen nag. Det er han som sliter. Jeg har det ok. Men mye værre for samboeren som garantert kommer til å høre rykter..... Fikk høre dem på mandag gjennom en felles bekjent, om det var noe i det. Jeg nektet på det, og spurte litt om hva og hvam og slikt....... Nja, det går rykter blandt xxxxx -gjengen, sa han. Ja dem om det sa jeg, og han lo. Men jeg kommer jo til å treffe ahn igjen. Ikke som potensiell elskerinne, men som en bekjent. Kommer til å si hei og snakke normalt med han. Traff jo han dagen etterpå også. Men iallefall, unnskyld til deg som er samboer med denne mannen!!!!!! Han er en veldig følsom person også, som iallefall sliter nå! Han var helt fortvilet. han spurte meg om hvorfor han i det hele tatt gjorde slike ting....? Prøvde jo å trøste da....... HAN angret!!!! Sorry. Han skulle fortalt meg om deg!!!!!!! hadde jeg visst at han hadde et forhold, hadde jeg garantert holdt meg unna!!! -Og iallefall ikke invitert han opp på rommet!!!!!!! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå