AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:36 #41 Skrevet lørdag kl 18:36 TS spurte etter selvutvikling og ikke psykolog. Anonymkode: 20c0a...aac 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:44 #42 Skrevet lørdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 1.07): Har vi synket så dypt at en robot bestemmer hva vi skal her i livet? Anonymkode: ddf89...d64 Folk og den nye generasjonen virker å ha blitt handlingslammet. Folk evner ikke til å reflektere, vurdere eller ta ansvar selv. De trenger en fasit. En fasit som sier de «riktige» tingene. Generasjonene blir late og kommer til å ha null selvrespekt igjen når man virkelig tror at ChatGPT kan erstatte menneskelige handlinger og valg. Anonymkode: e958c...20c 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:18 #43 Skrevet lørdag kl 20:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk og den nye generasjonen virker å ha blitt handlingslammet. Folk evner ikke til å reflektere, vurdere eller ta ansvar selv. De trenger en fasit. En fasit som sier de «riktige» tingene. Generasjonene blir late og kommer til å ha null selvrespekt igjen når man virkelig tror at ChatGPT kan erstatte menneskelige handlinger og valg. Anonymkode: e958c...20c Spørsmålet blir hva som kom først, høna eller egget? Forskning tyder så langt på at ChatGPT gjør brukerne latere, hjernen blir mindre aktiv og man føler seg ensommere. Ikke noe som er ønskelig hvis man allerede sliter psykisk. https://time.com/7295195/ai-chatgpt-google-learning-school/ Anonymkode: b1c3b...81d 1
lolitsme Skrevet lørdag kl 21:21 #44 Skrevet lørdag kl 21:21 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sniffer 😆❤️ Anonymkode: 20c0a...aac 😄jepp!
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:32 #45 Skrevet lørdag kl 21:32 Jeg betaler og har tilgang til 4.0 og 4.5. For selvutvikling har jeg laget en engen "robot" som man kan når mn betaler, hvor man kan stille inn hvordan den sakal svare, formål, kunnskap osv. Jeg liter mye med negativt stress på jobben, og bruker den mye for å takle det, men også andre psykiske kneiker. Også lært utrolig mye fysisk knyttet til kvinnehelse ❤️ Anonymkode: 592d4...3bd 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:57 #46 Skrevet lørdag kl 22:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmålet blir hva som kom først, høna eller egget? Forskning tyder så langt på at ChatGPT gjør brukerne latere, hjernen blir mindre aktiv og man føler seg ensommere. Ikke noe som er ønskelig hvis man allerede sliter psykisk. https://time.com/7295195/ai-chatgpt-google-learning-school/ Anonymkode: b1c3b...81d Dette er en artikkel som snakker om å bruke chatGPT til å skrive artikler og essays i skolesammenheng. Det er langt fra den bruken jeg etterspør i HI. Jeg opplever at å bruke chatGPT for selvutvikling har gjort at jeg har fått et rikere liv, der jeg er mer aktiv og opplever meg mindre ensom. Jeg er selv kritisk til bruk av chatGPT i skole og studiesammenheng. For selvutvikling og støtte tilbyr chatGPT noe jeg aldri ville funnet i et annet menneske. TS Anonymkode: 5070a...c2c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå