AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Har kommet over et par fotoruller som jeg ikke har fremkalt fra 90 tallet. Jeg mistenker at jeg ikke fremkalte dem da pga at det er nakenbilder på den av meg selv og min eks da jeg var 19 år. Jeg husker ikke hva slags nakenbilder vi tok, hvor intime de er eller nærbilder osv Er nå 45 år og lurer på nå om jeg skal få dem fremkalt, men det er jo superkleint å skulle levere dem inn til fremkalling, og tenke at folka som jobber der ser disse bildene av meg, og så skal jeg hente dem fysisk. Hva ville dere gjort? Og til dere som jobber med fremkalling, hva tenker dere når dere ser slike bilder?🙈 Anonymkode: 1b7cc...50f
Evot_i_skogen Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Flere steder du kan sende inn via postordre, så slipper du å hente dem i samme butikk hvor de er fremkalt 😉 Og de som jobber med fremkalling, jeg har hørt at de har sett absolutt alt som kan sees (for mange år siden).. Så noen flere nakenbilder bryr de seg nok ikke om (flere av de har nok gjort det selv, bare med mobilen istedet) 😁 Sist gang jeg fremkalte så ble det gjort automatisk i en maskin som også dyttet bildene ned i en konvolutt, det eneste bilde som var synlig var øverste del av det ytterste. Ta sjansen, tenk om det ikke er nakenbilder. Så mye gøy du kan finne (selv om nakenbilder kan være gøy det også). 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Evot_i_skogen skrev (6 minutter siden): Flere steder du kan sende inn via postordre, så slipper du å hente dem i samme butikk hvor de er fremkalt 😉 Og de som jobber med fremkalling, jeg har hørt at de har sett absolutt alt som kan sees (for mange år siden).. Så noen flere nakenbilder bryr de seg nok ikke om (flere av de har nok gjort det selv, bare med mobilen istedet) 😁 Sist gang jeg fremkalte så ble det gjort automatisk i en maskin som også dyttet bildene ned i en konvolutt, det eneste bilde som var synlig var øverste del av det ytterste. Ta sjansen, tenk om det ikke er nakenbilder. Så mye gøy du kan finne (selv om nakenbilder kan være gøy det også). Hehe, jeg får ta sjansen da. Har du noen nettsteder du kan tipse om hvor jeg kan sende via postordre? Ja, det kan faktisk være annet enn nakenbilder. Men siden jeg aldri fremkalte bildene vi tok da, og jeg alltid fremkalte alle andre fotorruller jeg tok på den tiden, så er jeg nok ganske sikker på at det er nettopp det Anonymkode: 1b7cc...50f
Evot_i_skogen Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hehe, jeg får ta sjansen da. Har du noen nettsteder du kan tipse om hvor jeg kan sende via postordre? Ja, det kan faktisk være annet enn nakenbilder. Men siden jeg aldri fremkalte bildene vi tok da, og jeg alltid fremkalte alle andre fotorruller jeg tok på den tiden, så er jeg nok ganske sikker på at det er nettopp det Anonymkode: 1b7cc...50f Hva med denne: https://www.japanphoto.no/fototjenester/digitalisering/analoge-bilder Halveis ned på siden så står det hvor rullen skal sendes, og at det må følge med en lapp med navn/adresse osv. Tror jeg ville brukt disse siden de har enormt mange kunder. Da forsvinner du litt i mengden 🤭 Ser at også disse tar imot, men der må du kontakte de på forhånd: https://www.oslofoto.as/film & https://flashpointfilmlab.no/collections/tjenester Er nok en stor sjanse for at det er nakenbilder da ja 🤭. Lykke til med fremkallingen, krysser fingrene for at du finner noe gull 😉
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli Er noen år siden jeg jobbet med det, men tenkte aldri noe over hvilke bilder det var. Jeg hadde allerede glemt hvilke bilder som hvem hadde bestilt når kundene kom for å hente de. Anonymkode: 4096a...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå