AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Hvor kjøper dere bh i store str? (100 e) Som sitter pent,støtter bra,og ikke er alt for dyre? Pleide å kjøpe på Lindex,men syns ikke de passer lenger. Har kjøpt noen på Bonprix,men de blir så fort ødelagt. Anonymkode: afd72...9c1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Kappahl har mye fint, syns jeg. Anonymkode: 0df01...6de
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Spesialisert undertøysforretning. Det du finner i kjedebutikker kan ikke sammenlignes Anonymkode: 26db6...089 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli det er en butikk på strømmen som har store strørrelser dem er ikke noe billige da også er det en på nordby Anonymkode: a4ba8...1f3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli zizzi har dem har jeg vært fornøyd med Anonymkode: a4ba8...1f3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Miss Mary. Bruker minimizer i 85G. Anonymkode: 048e1...b57
Perelandra Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli For det meste hos en lokal undertøybutikk her jeg bor, eller andre tilsvarende butikker som har de samme merkene. Eventuelt også fra Timarco, Underverker eller Brastop.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli De nettbutikkene jeg finner som har Primadonna eller Elomi i min størrelse 👌 Anonymkode: 4c8a1...684
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Lindex Netty Change Jeg bruker F-cup Anonymkode: 916d6...fa2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Jeg har vært veldig fornøyd med Miss Mary. Anonymkode: 03350...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå