Gå til innhold

Hva er en fin ting å gjøre for kjæresten sin hvis hun kom hjem etter en lang og slitsom dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner hva tenker dere?

Anonymkode: 698e1...a2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hent henne på jobben eller nær jobben hvis hun ikke kjører selv. Fiks bra middag. Gi henne massasje dersom hun liker det. Fiks et fotbad. Hvis hun liker å ta en lur så ta en sammen med henne (alle liker ikke nærhet men kjæresten min gjør. Vi liker å ta lur sammen). 

Anonymkode: 341bb...91f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner hva tenker dere?

Anonymkode: 698e1...a2b

La henne tenke på minst mulig. Det er en fantastisk dag. 

Anonymkode: 1739f...383

• Liker 2
Skrevet

Rydd og vask boligen, og stå klar med middag!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde likt å bli møtt med en kopp te og beskjed om middagen snart er klar. 

Anonymkode: 57d67...cc5

AnonymBruker
Skrevet
Ellah skrev (12 minutter siden):

Rydd og vask boligen, og stå klar med middag!

Er dette noe man «gjør for kjæresten»?

Jeg har en naturlig forventning om at mannen min har akkurat like mye ansvar som meg til å rydde, vaske og lage middag.

Har heldigvis en mann som er oppdratt til å bli en ansvarlig voksen og naturlig gjør alle disse tingene. Ikke for å være snill eller for å hjelpe, men fordi det er naturlige «voksenoppgaver».

Anonymkode: 7fc28...889

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et rimelig ryddig hus og middag. Fred og ro

Anonymkode: b5b09...450

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har en naturlig forventning om at mannen min har akkurat like mye ansvar som meg til å rydde, vaske og lage middag.

Har heldigvis en mann som er oppdratt til å bli en ansvarlig voksen og naturlig gjør alle disse tingene. Ikke for å være snill eller for å hjelpe, men fordi det er naturlige «voksenoppgaver».

Var det det jeg sa? Jeg sa ikke at han "for en gang skyld" skulle vaske og lage mat. Jeg sa det beste man kan komme til etter en lang dag er ferdig middag og ren leilighet. 

Selvom vi også fordeler oppgaver likt, synes jeg det er digg å komme hjem til skinnende hus og ferdig middag. Det blir nemlig ikke vasket her hver eneste dag, men mulig det blir det hos deg. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vin, mat og fotmassasje. 

Anonymkode: e6fc0...c81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ryddig hus, middag og fred og ro.

Anonymkode: 6c0b0...1b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har kun vært i forhold hvor mannen har tatt like mye ansvar som meg for å rydde, vaske, fikse, lage mat osv. Og, de har gjort det helt naturlig. Når jeg tenker meg om har jeg aldri hatt en krangel om husarbeid! Har ikke en gang hatt samtaler om "hvem som skal gjøre hva", fordi det har gått seg til naturlig.

Men er jeg veldig sliten pga. jobb, så er det fantastisk å ha en mann som ser det, som tar ikke bare "sin" del av ansvaret, men som også ser at han kan avlaste meg med å også ta min del. Alle setter normalt pris på å komme hjem til et ryddig og rent hjem, fordi man da slipper å tenke på eller forholde seg til ting om må eller bør gjøres. Lettere å slappe av når man ikke har oppgaver hengende over seg som må gjøres.

Å da bli møtt med et rent og ryddig hjem, og også slippe å lage mat, det er omtanke fra partneren.

Å komme hjem fra jobb fredag ettermiddag, sliten etter en ekstra travel uke, være innstilt på at man må kaste seg over helgavasken, og så komme inn til et ferdig hus, det er fantastisk! (Og jeg gjør selvfølgelig det samme andre veien også når det er han som er ekstra sliten, eller bare fordi jeg har muligheten og vi slik kan få mer tid til hverandre.)

Så ja, ferdig fikset bolig, og slippe å lage middag, det er en fin ting å gjøre for kjæresten når kjæresten er sliten. Så kan man tilby en god massasje også senere på dagen/kvelden - eller med det samme. Slike nære, enkle ting betyr mye!

Anonymkode: ce54f...155

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ryddig hus og ferdig middag. Massasje og hvil etterpå. 👍

Anonymkode: ff078...9d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ryddig hus. Beste som finnes 🙂

Anonymkode: 5953e...bc9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil la henne få ta husarbeidet og lage middag til oss i fred. I mellomtiden kan jeg lufte hunden 

Anonymkode: dd78b...480

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg (kvinne) kommer hjem etter en slitsom arbeidsdag, så vil jeg helst lage middag selv (får det som JEG vil, er litt kresen) og spise den i fred og ro. Etterpå en kopp kaffe og chille i sofaen. Se på min favoritt-serie. Han må gjerne holde meg med selskap eller gjøre som han vil. Holder han meg med selskap, vil jeg at vi snakker litt om arbeidsdagen vår og hvordan vi har det. 

Anonymkode: 033b9...19d

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig mat (enten selvlaget eller bestilt), ryddig hus og tilbud om å få sitte i armkroken hans og bli pusket på leeeeenge mens vi ser film eller introverter foran hver sin skjerm ❤️ 

Anonymkode: f422e...228

AnonymBruker
Skrevet

Å la henne komme hjem til strøkent, nyvasket hus uten fulle skittentøyskurver og ukesgammelt sengetøy.

Anonymkode: 74187...453

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Komme hjem til ferdig middag🫶🏻 og slippe å rydde opp etterpå🥰

Anonymkode: d0174...8d5

AnonymBruker
Skrevet

Ryddig og rent hus, det hadde vært fantastisk. Har dog aldri skjedd meg. 🙃

Anonymkode: 51442...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...