Susannehd Skrevet 15. juli #81 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du høres gøy ut.... Anonymkode: 1c82b...032 Hehe, det sier mange, helt til de ser meg på dansegulvet og nekter å tro at jeg er edru 😄 Jeg har faktisk drøy humor, elsker en god fest og har null problem med å slippe løs. Alkohol er ikke nødvendig for å tørre å være seg selv, og bonusen er at jeg slipper å være dårlig dagen etter. 1
Susannehd Skrevet 15. juli #82 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi vi synes det er gøy selvfølgelig. Gøy trumfer fornuft av og til, sånn er det for mange. Man velger selv hva man synes er verdt å bruke livet sitt på. Helt greit at det ikke er gøy for deg og at du velger noe annet. Anonymkode: f6480...d6f Ja, folk må få velge selv, det er jeg helt enig i. Jeg bare synes det er synd at "gøy" for mange er så tett knyttet til noe som i bunn og grunn er skadelig. Det går faktisk helt fint an å ha det skikkelig gøy uten alkohol, jeg gjør det hele tiden. Man kan le, danse, kødde og slippe seg løs uten å forgifte kroppen eller våkne opp i tåke og anger dagen etter. For meg er det frihet 1
Susannehd Skrevet 15. juli #83 Skrevet 15. juli AlcosAnal skrev (8 timer siden): For en gjeng med sure bedehuskjerringer🤣 Haha, klart du må dra bedehuskortet... Litt artig egentlig, for jeg har aldri vært så fri, spontan og kåt som etter at jeg kutta alkoholen. Jeg elsker ONS, edru. Tenk det, full kontroll, null anger og alt føles enda bedre. Langt ifra bedekuskjærring Trådstarter spør jo etter meninger, så selvfølgelig kommer det folk med andre syn enn ditt. Hvorfor har du behov for å snakke oss ned? Er det fordi det treffer noe? Det er helt greit å ha et annet forhold til alkohol, men da får du også tåle at ikke alle ser på det som udelt positivt, uten å måtte slenge med leppa. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #84 Skrevet 15. juli Selvfølgelig så er det lov til å ta seg en fest 🥂 Anonymkode: e9d2e...5e0
GlitrendeSjokolade Skrevet 16. juli #85 Skrevet 16. juli Ikke noe galt i at voksne folk drikker seg full en gang i blant, uansett alder, så lenge folk ikke drikker seg så dritings at de ikke klarer å styre seg selv, ta vare på seg selv eller får dårlig oppførsel. Så lenge folk oppfører seg og ikke drikker seg full foran barn så er det ikke noe problem. Det er mye verre med tenåringer som drikker seg full enn 40 åringer.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #86 Skrevet 16. juli Susannehd skrev (1 time siden): Ja, folk må få velge selv, det er jeg helt enig i. Jeg bare synes det er synd at "gøy" for mange er så tett knyttet til noe som i bunn og grunn er skadelig. Det går faktisk helt fint an å ha det skikkelig gøy uten alkohol, jeg gjør det hele tiden. Man kan le, danse, kødde og slippe seg løs uten å forgifte kroppen eller våkne opp i tåke og anger dagen etter. For meg er det frihet Helt enig i at man kan ha det skikkelig gøy uten alkohol også, og det tror jeg mange er helt enig i. Anonymkode: f6480...d6f
Mardina Skrevet 16. juli #87 Skrevet 16. juli Nei, synes ikke man er for gammel for det. Jeg er 46 og liker å kose meg med et par glass med hvitvin eller cider. Men jeg passer på å ikke bli for full da 😊 Jeg kjenner mine egne begrensninger. 2
Carrot Skrevet 16. juli #88 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var veldig generaliserende og tullete svart i grubb Anonymkode: a0556...59d du må gjerne mene det, allek an mene det de ønsker, det var min mening. Jeg sier ikka andre må leve slik men jeg gjør det. Jeg har vokst opp med mye fyll og det påvirker sikkert, men jeg tenker at de som ikke klarer moderere seg og drikker seg full gjør dette fordi de ønsker det av ulike grunner, noen ønsker dempe følelser, noen ønsker slippe dem løs - men det er et valg og et ønske helt til man for noen har et problem og ikke lengre klarer moderere seg lengre fordi de ikke styrer alkoholen men den styrer dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå