AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Det er litt størrelse på de Anonymkode: b28b7...7fc
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli 1,5 time, pass på at de ikke ligger oppå hverandre. Anonymkode: 37f0f...1c7
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Anbefaler 1-2 timer kommer an på størrelse, og legg de ut på avispapir for å ta fuktigheten. Skal gjøre det samme i dag😅 Anonymkode: a3032...1fa
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anbefaler 1-2 timer kommer an på størrelse, og legg de ut på avispapir for å ta fuktigheten. Skal gjøre det samme i dag😅 Anonymkode: a3032...1fa Har bare digitale aviser 😅 Satser på at tørkepapir duger ☺️ Kan jeg feks tine de nå og så sette de i kjøleskapet frem til servering eller bør jeg vente med å tine de til i kveld? Anonymkode: b28b7...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har bare digitale aviser 😅 Satser på at tørkepapir duger ☺️ Kan jeg feks tine de nå og så sette de i kjøleskapet frem til servering eller bør jeg vente med å tine de til i kveld? Anonymkode: b28b7...7fc Bare jeg som er litt gammeldags av meg 😆 Hvis du skal tine de på kjøkkenbenken så er det ment som en "quick fix" altså da bør de spises relativt raskt etter du har tint de eller legges i kjøleskapet en kort tid, det er min erfaring hvert fall basert på kvalitet. Man kan også tine de i kjøleskapet men da gjerne med reker man kjøper dagen før man skal ha de. Anonymkode: a3032...1fa
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli Spørs hvor mange kg, jeg tinte 5kg her en dag. La de på stekebrettet, så da ligger de jo selvsagt litt oppå hverandre, men det gik 6-7 timer. Anonymkode: 2f3b3...724
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli 1-2 rimer, men det beste er å tine de over natten i kjøleskapet, Anonymkode: 4711c...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Tiner alltid rekene i kjøleskapet over natta, og det er alltid vellykket. Rekene er da kjølige og fine når de skal serveres, uten noen form for søl, så anbefaler dette. Lykke til 🦐🦐🦐 Anonymkode: 040d4...b15 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå