Gå til innhold

Sequidot - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Startet på Sequidot for litt over 1 uke siden pga hetetokter, men det eneste jeg hittil har merket er masse vonde underhuds kviser på halsen og i ansiktet. Er dette noe som går over etterhvert?

Har også lest at mange får store blødninger når de setter på plaster nr.2. Noen som vet om dette stemmer? Har alltid slitt med store mens blødninger og jernmangel pga det, så kjenner jeg gruer meg hvis dette skal bli en del av livet igjen. 

Anonymkode: dc55e...4dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ingen kviser eller hudproblemer av sequidot. Jeg fikk kjempestore blødninger og mye smerter det første året etter at jeg startet på plasterne, men nå er det mye mindre. 

Min gynekolog skrev ut resept på en medisin som reduserer/stopper menstruasjon om den blir kraftig, så det er jo en mulighet å ta opp med legen om det skulle bli slik. 

Anonymkode: ec402...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg vurderer å kutte ut denne medisinen om jeg får så store blødninger. Da vil jeg heller prøve å leve med hetetokter selv om de er ille nok. Det er grenser for hvor store bivirkninger jeg er villig til å godta for å bruke et legemiddel som ikke er mot noe sykdom. 

Anonymkode: dc55e...4dd

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt noen problemer med blødninger, men fikk verre humørsvingninger av de? Begynte jo pga humørsvingninger.

Anonymkode: 82895...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...