AnonymBruker Skrevet 15. juli #21 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud hva er det med folk som tror at hensikten er å skryte 🙄 Anonymkode: 69596...caa Det dukker opp i absolutt alle tråder på kg, må være de folkene som selv aldri sier noe annet enn for å skryte. Så da tror de alle andre også er sånn. Har sett folk hardnakket påstå at folk bare drar på ferie for å skryte, det er også eneste grunnen til at de kjøper hus og bil eller har jobb med over en halv million i lønn. 😄 Til temaet her så kan jeg reise stort sett når som helst, så lenge jeg rekker å søke fri (blir alltid godkjent). Så hender det blir en spontan tur, men foretrekker å planlegge god tid i forveien. Anonymkode: 4cd8e...dda
AnonymBruker Skrevet 15. juli #22 Skrevet 15. juli Jeg kunne fint gjort det hvis jeg hadde hatt råd til det. Å bestille flyreise samme dag koster skjorten. Hvis du venter noen dager (2–3) får du halvert billettprisen. Anonymkode: 63787...4fe
AnonymBruker Skrevet 15. juli #23 Skrevet 15. juli Dyrt å kjøpe flybilletter samme dag Anonymkode: ed9b5...25d
AnonymBruker Skrevet 15. juli #24 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Føler meg kanskje litt heldig, men lurer på om det er flere som er som min mann og meg at vi bare kan reise på utenlandsferie på dagen. Null planlegging, og vi kan sitte ved frokosten og bestemme oss for at vi drar et par dager til Polen, og flyet går senere samme kveld. Vi har ingen barn, og begge har fleksible jobber. Er det flere som oss? 😄 Anonymkode: e6ab5...9cd Sånn er vi også😊 Anonymkode: e3f1e...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå