AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Skrevet 15. juli Føler meg kanskje litt heldig, men lurer på om det er flere som er som min mann og meg at vi bare kan reise på utenlandsferie på dagen. Null planlegging, og vi kan sitte ved frokosten og bestemme oss for at vi drar et par dager til Polen, og flyet går senere samme kveld. Vi har ingen barn, og begge har fleksible jobber. Er det flere som oss? 😄 Anonymkode: e6ab5...9cd
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Skrevet 15. juli Vi kan det hvis det er rolig på jobb ja. Og ansatte ikke har ferie eller er syk. Vi har voksne unger da. Så tar ikke hensyn til dem. Anonymkode: 9d67b...494
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Vi er 2 vokse og 1 barn. Vi gjør det samme. Noen kommer med et tilfeldig forslag, én time senere er vi på vei ut døra😅 Anonymkode: 925f0...164 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Skrevet 15. juli nå sto det ikke hvor lenge det er snakk om men hvis det bare er en helg er jo ikke det så veldig stort å skryte av Anonymkode: ab8aa...322 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): nå sto det ikke hvor lenge det er snakk om men hvis det bare er en helg er jo ikke det så veldig stort å skryte av Anonymkode: ab8aa...322 Tror ikke at jeg akkurat prøvde å skryte heller, men ja ofte en helg, eller midt i hverdagen eller når enn det passer oss. Stort sett ikke mer enn toppen 2-3 dager da det ikke krever noe planlegging. Spurte mer fordi andre i familien må planlegge to dager i forkant bare for å se om det passer å bli med på grillings eller tur på stranda. Anonymkode: e6ab5...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Skrevet 15. juli jeg og min man kunne dratt bort sånn på sparket en ukes tid hvis vi ville, to dager er ikke noe å skryte av syns jeg Anonymkode: ab8aa...322 1
Frøkenfryden Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli Nei. Da må det være helg. All fri ellers må gjerne planlegges måneder i forveien pga jobb. Det er helt ok, finner mye giede i å ha en plan i vente☺️
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): nå sto det ikke hvor lenge det er snakk om men hvis det bare er en helg er jo ikke det så veldig stort å skryte av Anonymkode: ab8aa...322 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg og min man kunne dratt bort sånn på sparket en ukes tid hvis vi ville, to dager er ikke noe å skryte av syns jeg Anonymkode: ab8aa...322 Det er jo absolutt ingen her som forsøker å skryte heller. TS bare synes det er godt å ha det sånn, og lurer på om det er uvanlig eller sånn mange har det. Anonymkode: dfee8...432 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke at jeg akkurat prøvde å skryte heller, men ja ofte en helg, eller midt i hverdagen eller når enn det passer oss. Stort sett ikke mer enn toppen 2-3 dager da det ikke krever noe planlegging. Spurte mer fordi andre i familien må planlegge to dager i forkant bare for å se om det passer å bli med på grillings eller tur på stranda. Anonymkode: e6ab5...9cd Det kan jeg å svare når noen spør. Men det er jo fordi jeg egentlig ikke har lyst. Så da svare jeg at jeg må se om jeg får det til. Men jeg kan i utganspunktet dra på sekundet hvis det ikke er travelt på jobb. Uansett om det er helt eller hverdag. Å dra på tur bare meg og mannen er jo godt. Ikke bestandig jeg synes det er godt å være med mange andre når jeg egentlig er sliten. Anonymkode: 9d67b...494
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Ja, før gjorde jeg det jevnlig. Var da alene med 2 barn. Anonymkode: bc433...105
Abra Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli Ja, er 2 uføre voksne med 2 barn. Har flere ganger bare tatt oss en tur. Søkt fri fra skole, ingen problem.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Får jeg fri fra jobb, og det er ofte lett så kan jeg det. Men som noen sa her... det er en glede i det å vente også. Å planlegge hva man skal, kanskje spising, etc. Det er mye av turen. Selv om man selvfølgelig kan få en fin spontantur også. Anonymkode: 92cd8...9f5
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Skrevet 15. juli Vi må ha pass til dyrene, men bortsett fra det er det null problem. Nå bor jeg med en fyr som må planlegge alt seks måneder frem i tid, så nå utgår all spontaniteten fullstendig. Men i teorien kan vi dra når som helst. Ta hjemmekontor og reise i vei 😊 Så lenge vi er tilgjengelige på tlf og har nett, er vi good. Anonymkode: c878c...611
Skogkatten Skrevet 15. juli #15 Skrevet 15. juli Jeg kan om jeg vil, men jeg gjør det sjelden. For meg er en del av gleden med å reise, det å planlegge turen på forhånd. Finne ut hva jeg vil se og gjøre, og hvor jeg vil spise. Selv om jeg vanligvis har en ide allerede når jeg bestiller, så kan det hende det dukker opp noen litt ukjente perler i prosessen. Så jeg reiser sjelden helt på sparket. Men det har skjedd, og da er det gjerne fordi jeg oppdager på kort varsel at det foregår noe jeg vil få med meg. Jeg bor alene og har en veldig fleksibel arbeidsplass, så det er ikke noe problem å ordne rent praktisk.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #16 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): nå sto det ikke hvor lenge det er snakk om men hvis det bare er en helg er jo ikke det så veldig stort å skryte av Anonymkode: ab8aa...322 Herregud hva er det med folk som tror at hensikten er å skryte 🙄 Anonymkode: 69596...caa
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Skrevet 15. juli Ikke på dagen, nei. Kan nok få noen dager ferie på kort varsel, men ikke fra en dag til en annen. Også må vi ordne pass til dyrene. Men nå er ikke mannen min og jeg typen som er spontane på den måten uansett. Anonymkode: b1adb...193
AnonymBruker Skrevet 15. juli #18 Skrevet 15. juli Kunne det før. Nå må jeg ordne dyrepass. Anonymkode: c33ec...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Skrevet 15. juli Det er ikke en problemstilling for meg, fordi jeg ikke er impulsiv nok til å ha lyst uansett. Vet ikke om jeg hadde fått fri fra jobben de neste dagene hvis jeg ba om det, men tror ikke det hadde vært noe problem. Anonymkode: e9928...c3c
AnonymBruker Skrevet 15. juli #20 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler meg kanskje litt heldig, men lurer på om det er flere som er som min mann og meg at vi bare kan reise på utenlandsferie på dagen. Null planlegging, og vi kan sitte ved frokosten og bestemme oss for at vi drar et par dager til Polen, og flyet går senere samme kveld. Vi har ingen barn, og begge har fleksible jobber. Er det flere som oss? 😄 Anonymkode: e6ab5...9cd Hadde kunne gjort det hadde jeg ikke hatt en tenåring i hus eller dyr. og ikke minst medisiner i flere bokser liggende. Anonymkode: b6abc...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå