Gå til innhold

Mygg på ferie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på ferie om noen uker og vet at som alltid blir jeg veldig plaget av mygg. Skal til flere europeiske land.

Kan noen her inne hjelpe med tips mot mygg som faktisk hjelper? Selger de for eksempel noe i Tyskland eller Nederland som hjelper bedre enn det vi har her hjemme? 

Har hørt at noen bruker B-vitaminer, men hvilken dosering osv? 

Anonymkode: b2c34...6ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar?

AnonymBruker
Skrevet

DEET er vel det mest brukte. Men på siste tur brukte jeg et middel med picaridin i stedet for DEET. Det skal være mindre giftig, men jeg synes det fungerte like bra. Jeg fikk det anbefalt på vaksinekontoret. Det er denne: https://www.vita.no/kroppspleie/moskito-guard-insektmiddel-75ml?v=240423002&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22555926638&gbraid=0AAAAADjQubXrafc5DwC-vrpUypKmAPTcE&gclid=Cj0KCQjw-NfDBhDyARIsAD-ILeCncBeVa79d943cTCyxYXD-hmIhMMIcdacLOU7Jn4U_iJ5ZCFQ0WOAaAuTbEALw_wcB

Anonymkode: 7d1d0...728

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

DEET er vel det mest brukte. Men på siste tur brukte jeg et middel med picaridin i stedet for DEET. Det skal være mindre giftig, men jeg synes det fungerte like bra. Jeg fikk det anbefalt på vaksinekontoret. Det er denne: https://www.vita.no/kroppspleie/moskito-guard-insektmiddel-75ml?v=240423002&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22555926638&gbraid=0AAAAADjQubXrafc5DwC-vrpUypKmAPTcE&gclid=Cj0KCQjw-NfDBhDyARIsAD-ILeCncBeVa79d943cTCyxYXD-hmIhMMIcdacLOU7Jn4U_iJ5ZCFQ0WOAaAuTbEALw_wcB

Anonymkode: 7d1d0...728

Takk 😊 

Trenger også tips til etter jeg har blitt stukket 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...