AnonymBruker Skrevet 17. juli #21 Skrevet 17. juli Kutt ut kasko om bilen er verdt mindre enn 100.000. Anonymkode: a229d...ea0
AnonymBruker Skrevet 6. september #22 Skrevet 6. september Suttrekoppen skrev (På 15.7.2025 den 8.25): Nå er ikke jeg så dreven på dette her med bilforsikring men går det an å spare noe her? Bytte forsikring til noe billigere? Har en 2012 Skoda Octavia med full kasko. Hatt bilen i 8 år og aldri vert utsatt for en ulykke og har dermed aldri hatt behov for en forsikringssak. Hva betaler dere i bilforsikring i mnd? Hvilket selskap? Mye. Jeg betaler 940 kr i mnd for bil og Trafikkforsikring. Full bonus. Mercedes 2020 mod(ikke el) Anonymkode: 098bc...429
AnonymBruker Skrevet 6. september #23 Skrevet 6. september Suttrekoppen skrev (På 15.7.2025 den 8.25): Nå er ikke jeg så dreven på dette her med bilforsikring men går det an å spare noe her? Bytte forsikring til noe billigere? Har en 2012 Skoda Octavia med full kasko. Hatt bilen i 8 år og aldri vert utsatt for en ulykke og har dermed aldri hatt behov for en forsikringssak. Hva betaler dere i bilforsikring i mnd? Hvilket selskap? Betaler 300 jeg. Delkasko. Dyrt nok. Billig eldre bil samme modell som din. Aldri hatt ulykke. Skader. Kjørt i 20 år. Anonymkode: 89882...24d
AnonymBruker Skrevet 9. september #24 Skrevet 9. september Betaler 1200kr. Tesla y performance 2025(før facelift) med 16 000km i kjørelengde.. Anonymkode: bdd29...ad2
AnonymBruker Skrevet 9. september #25 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 16.29): Hvor i landet du bor, om bilen står parkert i (låst) garasje, felles garasjeanlegg, på privat eiendom eller ute i gata, om du bruker den til og fra jobb daglig og om andre bruker bilen har også noe å si. Da jeg flytta fra Bergen og ut på bygda økte bilforsikringen min ganske mye fordi jeg da begynte å kjøre til og fra jobb, og jeg ikke lenger hadde garasjeplass. Anonymkode: 0f5fe...9ca jepp og hvis det er elbil er det betydelig dyrere enn fossilbil Anonymkode: 622d7...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå