Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å irritere meg over en ting. Det er ei dame som bor et annet sted i landet som bestiller en del på nettet. Flere firma har av en eller annen grunn lagt inn mitt telefonnummer på hennes bestillinger slik at jeg får opp hentemeldinger på posten-appen og sms fra ulike firma om at pakken min er klar til å hentes. Har fått tak i damen det gjelder og gir beskjed om at pakke kan hentes. Men nå i det siste har det økt med slike tilfeller og jeg fatter ikke at de ikke kan bruke hennes riktige nr i stedet for mitt. Hun sier det er rart, men tror det er fordi hun har nummerblokkering (!) 

Jeg er ikke interessert i å være mellomkvinne mer.  Begynner å lure på om det er svindel snart.

Men kan ikke se noe kreditter som er tatt opp som jeg ikke kjenner til. Vurderer til og med å bytte telefonnummer, men har hatt samme nr siden 1998, og da er det kjedelig å bytte. 

Skal jeg bare holde ut? 

Anonymkode: ff12d...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynner å irritere meg over en ting. Det er ei dame som bor et annet sted i landet som bestiller en del på nettet. Flere firma har av en eller annen grunn lagt inn mitt telefonnummer på hennes bestillinger slik at jeg får opp hentemeldinger på posten-appen og sms fra ulike firma om at pakken min er klar til å hentes. Har fått tak i damen det gjelder og gir beskjed om at pakke kan hentes. Men nå i det siste har det økt med slike tilfeller og jeg fatter ikke at de ikke kan bruke hennes riktige nr i stedet for mitt. Hun sier det er rart, men tror det er fordi hun har nummerblokkering (!) 

Jeg er ikke interessert i å være mellomkvinne mer.  Begynner å lure på om det er svindel snart.

Men kan ikke se noe kreditter som er tatt opp som jeg ikke kjenner til. Vurderer til og med å bytte telefonnummer, men har hatt samme nr siden 1998, og da er det kjedelig å bytte. 

Skal jeg bare holde ut? 

La være å si fra og bare slett melding når du får? Da får hun er incentiv til å rydde opp. Eventuelt gi beskjed direkte til firma, ikke til henne.

Anonymkode: 55b1e...33e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bare slutt å gi ho beskjed, slett mld når de kommer. Ho får da kanske ikke beskjed at åakke har kommet, så får ho de ikke

Anonymkode: 05e3a...925

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å gi beskjed. Ikke ditt problem at pakkene returneres 

Anonymkode: 822bc...574

• Liker 5
Skrevet

Åpenbart at hun legger inn dette nummeret selv.

De fleste nettbutikker krever nummer ved kjøp og da legger hun inn ditt i stedet for sitt eget.

Hvorfor blir bare spekulasjoner. Slutt å gi henne beskjed så tvinges hun til å rydde opp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det posten som sender mld så hadde jeg kontaktet de og sagt ifra. Er det butikkene så slett slett slett evt ring de og etterlys varen 😜

Anonymkode: 13a18...900

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gitt henne beskjed de siste to gangene. Håper hun slutter å bruke mitt nr i alle fall. Det ene firmaet har lovet å ikke bruke mitt nr mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro hun får beskjed uansett. Når jeg har fått pakker, enten om det har vært Posten, Postnord eller Instabox, har jeg fått samme beskjed på e-post samtidig som jeg har fått sms. Får også varsel fra app hvis det er Posten og Postnord.

Anonymkode: f173f...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal jeg bare holde ut? 

Du har gjort henne oppmerksom på feilen, da er det hennes problem å rydde opp. Slett meldingene og pakkene fra din app. Hun får tydeligvis ingen motiavasjon til å løse det så lenge du fikser det for henne. 

Anonymkode: d4de6...1a0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke slutter hadde jeg hentet pakkene. Men, kanskje litt vanskelig å ta flyet for å gjøre det. 

Anonymkode: f6afb...66e

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis hun ikke slutter hadde jeg hentet pakkene. Men, kanskje litt vanskelig å ta flyet for å gjøre det. 

Anonymkode: f6afb...66e

Må i så fall ta buss til grisgrendt strøk. Men det hadde vært en god lærepenge for henne.

• Liker 1
Skrevet
Minitroll skrev (Akkurat nå):

Må i så fall ta buss til grisgrendt strøk. Men det hadde vært en god lærepenge for henne.

Haha, skulle egentlig ikke vært anonym i første omgang. Vet ikke hvorfor jeg trykket på den.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...